Caronatopic #9

Dankjewel! Ik wacht even af wat de ggd tegen mijn moeder zegt. Ik kan nu niet op een testlocatie terecht, omdat ik geen klachten heb en dus geen prioriteit ben.

2 likes

Ik heb gisteren eindelijk m’n eerste vaccinatie Astra Zeneca gehad (vanuit werk, ggz). Vannacht even een keer wakker geworden en dacht nou ik voel me eigenlijk nog steeds gewoon prima, top. Nu helaas toch wakker met knallende hoofdpijn, als ik opsta duizelig en breekt het zweet me uit :-1:

7 likes

Ik ben zooooo blij. Net eindelijk de mail gehad dat er een go is voor onze vaccinatie oproepen. Als het goed is ligt dit weekend de brief er.

3 likes

Hier even een bericht uit de neus van Noord-Holland:
Mijn moeder van 75 heeft inmiddels De Brief ontvangen dus zij kan een afspraak voor haar vaccinatie maken.

Wanneer wordt Janssen verwacht? Heb zelf een hart ‘kwaal’ dus ben benieuwd of ik nog ergens onder val en eerder aan de beurt ben maar ik gok van niet.

7 likes

Ik sta al 45min in de wacht bij het vaccinatie nummer. Voor de 2x in 2 dagen (maar gisteren moest ik echt een overleg in dus op moeten hangen).

Ik wil gewoon een afspraak :crazy_face::tada:

Ik heb Corona :cold_face:

Ik heb me gistermiddag laten testen omdat ik een heel klein beetje keelpijn had, gewoon voor de zekerheid en “zodat ik dit weekend gerust leuke dingen kan doen.” Had dit echt niet zien aankomen! Zo zie je maar weer
 blij dat ik het serieus genomen heb.

17 likes

Neeee joh! Wat vervelend meid. Hoop dat je klachten beperkt blijven :heart:

2 likes

Ik vind zoveel dingen krom, maar van de week hoorde ik van m’n verloskundige dat als ik in het ziekenhuis aankom voor m’n bevalling, ik 2 testen moet. Eerst de sneltest, daarna nog de normale. Vind ik al bijzonder, al weeĂ«n opvangend. Maargoed. Dat doe ik wel.

Hoor ik nu dat m’n verloskundige en man er gewoon naast blijven staan en niet hoeven? Wat is dat voor logica? Zitten met elkaar in 1 kamer binnen 1,5 meter afstand. Echt, ik snap er niets van.

2 likes

Vreemd toch? Ik onderga het maar gewoon, maar zulke dingen snap ik dan echt niet.

De verloskundige zal vast ook binnen 1,5 meter samenwerken met ander ziekenhuispersoneel indien nodig. Dat kan ook niet op afstand.

Maar wordt ziekenhuis personeel sowieso niet routinematig getest? Vind het juist logisch dat ze jou testen

1 like

NEEEE ik stond 1 uur en 5min in dr wacht, was aan de beurt, alles doorlopen, wordt de verbinding verbroken :sob::sob::sob:
Ik hoop echt dat zij mij terugbellen? :sob:

Edit: zelf terug gebeld en weer opgehangen?
Mennnn

Sowieso was de eerst volgende mogelijkheid over 4wkn. Bummer :sweat_smile:

In oktober moest ik rond 38 a39 weken op voorhand een test doen. En dan wel bevallen met mondkapje ( mocht ik op het einde wel afdoen maar voelde me toch schuldig toen naar zorgpersoneel). Maar gelukkig wel geen test meer in zh zelf. Al lijkt me dat iets logischer dan die test van mij ongeveer 1 week op voorhand.

Hier in Be weer vrij strenge lockdown. Echt voelt als zoveel stappen terug zetten terwijl ik echt het gevoel had dat met de vaccinaties etc alles beter zou worden. Word er echt neerslachtig van

Ohnee shit. Goed dat je je hebt laten testen. Weet je waar je het hebt opgelopen? Hoop dat het allemaal mee valt voor je!

2 likes

Wat kak, beterschap!

1 like

Ik denk op m’n werk (onderwijs), je houdt daar wel afstand zo goed als kan maar je zit natuurlijk wel met veel mensen in dezelfde ruimte. Heb verder niemand gezien behalve m’n vriend, maar die werkt thuis en heeft ook al 9 dagen niemand gezien. Dus het is of dat, of in de supermarkt.

Het is mijn eigen verloskundige die mee gaat (als alles goed gaat uiteraard). Zij werkt dus niet in het ziekenhuis zelf.

yesss mijn ouders (1956, provincie gelderland) hebben net allebei hun eerste vaccinatie gehad bij de huisarts.

eindelijk kon ik deze sturen haha

41 likes

Oh balen, hoop dat verder niemand in je omgeving het heeft dan!

Ik hoop het ook! Ik heb alleen mijn vriend gezien dus hij is de enige die eventueel ook risico loopt. Dat scheelt al heel erg.

1 like

Jeetje dat lijkt me ook wat, bevallen met een mondkapje. Dat hoeft gelukkig niet in NL.
Wat een rare tijden zijn het he.