Ook in het belang van de zorg
Volgens mij mag dit als er geen gezamenlijke instructie wordt gegeven en je allemaal ver uit elkaar bent en dus niet samen sport. Dan is het alsof je alleen sport maar toevallig zijn er meer mensen op die plek en is het dus geen groepsles. Als er wel gezamenlijke instructie wordt gegeven mag het met max 4 mensen boven de 27
Misschien dat het in deze tig paginaās al besproken is alleen ja wie heeft daar tijd voor
Ik wilde me dus inlezen over vaccinaties en vruchtbaarheid. In een vorige relatie duurde het 1,5 jaar voordat ik zwanger was dus als er ook maar een mini kans is dat het je vruchtbaarheid beĆÆnvloed dan ben ik echt huiverig. Ik kan namelijk nergens een goed onderbouwd artikel vinden over wel/geen invloed daarop. Alleen dat het geen invloed heeft. Ik wil weten waarom. Nu vraag ik me af of ze dat sowieso kunnen weten nu, want het vaccin is er nog maar net en hoe kun je zoiets als vruchtbaarheid dan onderzoeken?
Misschien even de zoekfunctie gebruiken want hier is al vaak over gepraat!
Volgens mij is het korte antwoord omdat het niets met elkaar te maken heeft. Geen idee hoe of wat precies. Maar net als dat je een griepprik krijgt je niet opeens spontaan je been breekt.
Er zijn hier allerlei mensen die moeite doen dit uit te leggen, je geeft aan het belangrijk te vinden maar zegt al wie heeft er tijd voor om dit allemaal door te kijken. Dat komt eerlijk gezegd wel heel gemakzuchtig over, zeker tegenover de moeite die mensen steken in het overbrengen van kennis. Dus gebruik die zoekfunctie!
Omdat pijn aan je dikke teen geen effect heeft op het puntje van je neus.
Ja je hebt gelijk. Alleen als ik de zoekfunctie gebruik in dit topic komen er 0 resultaten uit? En als ik de term zoek door het hele forum kom ik voornamelijk zwangerschapstopics tegen.
Dit is topic nummer negen. Het onderwerp is al zo uitgebreid besproken dat het nu niet echt meer aan bod komt.
@Ovenschaal had dit in topic 7 of eerder zelfs uitgebreid uitgelegd met dit stukje tekst:
Ik weet niet hoe het, zelfs in theorie, effect zou kunnen hebben op de vruchtbaarheid.
Hulpstoffen (lokkertjes voor je immuuncellen) zijn hetzelfde als in alle andere vaccins (en dus veilig tenzij allergisch). Vaccin zelf is net zoals bij andere ziekteverwekkers: je immuuncellen leren het, en het wordt afgebroken.
Hetzelfde principe geldt als je verkouden wordt of de griep krijgt: je immuuncellen leren het, en breken de ziekteverwekker af.
Dit is hoe je immuunsysteem werkt en ik kan (gelukkig) geen scenario bedenken waarin een vaccin of reguliere verkoudheid effect heeft op je vruchtbaarheid.
wat betreft HPV: dat bevindt zich op je baarmoederhals maar je immuuncellen breken alleen de geĆÆnfecteerde cellen af, niet je baarmoederhals zelf. Zelfde als mensen die zelf immuniteit tegen HPV krijgen, allemaal intacte baarmoederhalzen. Als je een keer een blaasontsteking hebt eet je lichaam ook niet per ongeluk je blaas op, maar alleen de ziekteverwekker. Of stel je voor dat je ineens geen neus meer zou hebben na een verkoudheid, haha.
Geen idee hoe ik letterlijk haar bericht moet quoten, maar copy/paste werkt ook goed.
Ik ben gevaccineerd!
Ben benieuwd wat Bill Gates met me gaat doen nu
Pff ik heb nu voor het eerst dat ik wel echt stress ervan krijg omdat het zo dichtbij komt.
De stagebegeleider van mn vriend is positief getest en ze hebben dus woensdag nog samen in de klas gestaan de hele ochtend (kregen we vrijdagochtend te horen). Vriend dus in quarantaine. Zelf werk ik ook in het onderwijs en mocht dus vrijdag nog gewoon werken en maandag ook zolang mn vriend geen koorts of benauwdheid heeft. Ik voel me echt een potentiƫle tikkende tijdbom.
Hier vanochtend een baby laten testen (6mnd). Ze was boos - omdat die mevrouw uiteindelijk dat staafje weer afpakte haha.
Ze gingen echt amper dat neusje in. Nog geen halve centimeter denk ik. En ondertussen had die mevrouw haar het mond/keel staafje gegeven en was ze daar druk op aan het knagen ā¦
Had mijn opa een tijdje niet gesproken dus wist niet of hij al gevaccineerd was of er geen wilde, maar hij heeft de eerste al gehad! Ik vroeg welk soort en hij zei āde goedeā hahha ging om Pfizer.
En al die hysterische mensen op Facebook maar schreeuwen dat ze echt nooit hun kinderen laten testen omdat ze dan een trauma oplopen.
Blij trouwens voor jullie dat de test negatief was!
En is het echt bewezen Corona? We hebben nu ook wel een handjevol patiƫnten met tweemaal corona. En dat zijn patiƫnten zonder een verminderde afweer. Vond het eerst ook gek, maar denk dat het ligt aan de hoeveelheid antistoffen je in eerste instantie op bouwt en dat verschilt per persoon.
Ik ga mij maandag weer laten testen, zodat ik bij een negatieve test dinsdag weer naar buiten mag. Als ik positief test heb ik dus ook voor de tweede keer corona, ik ben eind december ook positief getest. Ik ben een verschrikkelijke pechvogel, dus de kans is groot, maar ik hoop echt een negatieve test.
Nieuwsgierig: wat maakt iets bewezen Corona?
Wow deze gif is echt minuscuul hahah. Als ik erop klik zie ik hem wel in het groot.