Erg he… heel frustrerend. Wat als je ‘m terugkaatst met “Als iedereen er zo over denkt is niemand veilig”?
Ik heb ook al van veel mensen gehoord dat ze het niet vertrouwen omdat Pfizer er geld aan verdient. Vertrouw je dan het brood van de Albert Heijn ook niet omdat ze er geld voor vragen of wat?
Toppunt van egocentrisme dit. De wereld is jouw proefkonijn zullen we maar zeggen, en de kwetsbaren die niet gevaccineerd kúnnen worden en onze bescherming nodig hebben krijgen de tering maar.
Aha ok, dat klinkt logisch dan. Thanks!
Ja, negatief getest!
Was ook nog wat haha. Ik had dus blijkbaar niet op bevestigen geklikt bij de aanvraag, dus ik stond daar en was het “u staat er niet tussen mevrouw, meld u maar bij balie 1.” Ter plekke daar nog een afspraak gemaakt voor die tijd. En toen hoefden ze alleen maar mijn BSN + beroep (i.v.m. sneltest) weten i.p.v. die hele vragenlijst.
Ik heb echt het idee dat Noord-Holland nog lang niet aan de beurt is voor leveringen van vaccins ofzo. Iedereen die ik ken in Gelderland die al recht heeft op vaccinatie is al gevaccineerd maar in mijn eigen omgeving ken ik niemand en bij mijn huisarts staat ook dat ze nog niet begonnen zijn met prikken.
M’n oom in Amsterdam heeft een uitnodiging dus ja, NH is wel begonnen.
Bedoel je in de 65- categorie of in het algemeen? Mijn opa komt uit NH en is gevaccineerd, hij is niet bij de huisarts geweest maar bij zo’n locatie met een tent
Via de huisarts?
De echt hoog risico patienten zijn via ziekenhuizen gevaccineerd. Althans in mijn stad afgelopen weekend. Maar voor de 63/64/hoge bmi lijkt mij dat utrecht en zuid holland eerst nog moeten aangezien ze van zuid naar noord gaan en volgens mij is dat nog niet het geval. En ben bang dat ze eerst nog even flevoland en overijssel doen omdat dat minder mensen zijn.
Ja denk met name aan de 65- categorie inderdaad!
Zelfs fuckin drenthe is eerder
Zal wel met aantallen te maken hebben, want van zuid naar noord is het niet logisch dat Drenthe voor Overijssel komt
Mijn moeder (64) woonachtig in provincie Utrecht was een paar weken geleden al aan de beurt maar krijgt Astrazeneca dus dat werd opgeschort. Nu mag ze aankomende donderdag.
We zijn hier de dagen aan het aftellen, mijn vader wordt zaterdag eindelijk in het ziekenhuis gevaccineerd met moderna Bijna het einde van een onzeker tijdperk voor hem
Ach wel weer lekker hollands dat t zo gaat Ik reken op mei. Dan kan t alleen maar meevallen toch?
Ik word donderdag om 17:20 gevaccineerd met AstraZeneca en heb er zo ziiin in, maar vind het ook spannend door alle recente berichtgeving haha pfff
Als je vindt dat oversterfte door een ‘griepje’ niet zo’n probleem is heb je er denk ik ook niet zo veel moeite mee dat de ziekenhuizen vol liggen en mensen sterven doordat ze niet meer in het ziekenhuis terecht kunnen. Dat dit niet alleen voor corona patiënten zou gelden maar ook voor mensen die een orgaantransplantatie nodig hebben, motorongeluk hebben gehad of een hartaanval krijgen vergeten ze dan misschien?
@Stofdoek @Krabsalade, dankzij jullie berichten heeft mijn vader nog een paar keer met de GGD gebeld en nu kon oma vandaag gevaccineerd worden! Hij moet er 200 km (heen en terug voor rijden) maar dan heb je ook wat!
Mijn moeder is aan het zeuren dat ze het maar gevaarlijk vind voor iemand van 70 (mijn vader) om tussen al die bejaarden te moeten staan tijdens het 15 minuten wachten. Maar goed, die heeft nu ook bedacht dat je misschien beter niet kan inenten vanwege de mutaties. Stond iets van in de krant. Dus haar negeer ik maar gewoon even
Ik word echt misselijk van het godcomplex van sommige mensen. Hoe superieur moet je je voelen om uit te spreken dat als je onderliggend lijden hebt mensen dood laten gaan aan een ziekte die niet fataal hoeft te zijn bij het leven hoort?