Caronatopic #9

Laatste update over vaccin😂

Zaterdag om half vijf geprikt en voelde mij top in avond. Zondag koorts, niet lekker, vermoeid, veel pijn in lichaam etc. Vanochtend werd ik precies hetzelfde wakker. Op een gegeven moment begon ik super te zweten en voelde mij echt totaal niet meer lekker voor ongeveer 30minuten. Vijf minuten daarna voelde ik mij opeens weer normaal en zoals voor de vaccinatie! Dus ja, ik had best last van de bijwerkingen maar ik zou het zo weer doen en kan niet wachten op mijn 2e vaccinatie! :partying_face:

Oja ik had astra!

13 likes

Zo jaloers op alle vaccinaties!

5 likes

Ben echt dankbaar voor de bijwerking verhalen. Dan weet ik wat me te wachten staat :v:

1 like

Elke keer als ik semi positief ben, ramt een of ander nieuwsbericht / radio dat wel weer zo BOEM de grond in? Vandaag bij npo dat het vaccin geen “steriele bescherming” geeft. En het redelijk waarschijnlijk is dat het vaccin alleen de gevaccineerde beschermd en niet een groot deel van de gevaccineerde wel besmettelijk is :cold_face:. En dat experts het er over eens zijn dat het virus niet zal verdwijnen, daardoor en door dat er al mutaties zijn. En dat ieder voor zich moet bepalen of het een risico loopt op heel ziek worden - en dus gevaccineerd moet worden. Omdat we niet meer vaccineren om het virus uit de wereld te krijgen.

Ik wil gewoon dat het weg gaat :sweat_smile:

1 like

Ja daarom vertel ik het inderdaad haha. Ik kan je ook aanraden om erna twee of drie dagen vrij te zijn als dat lukt of anders natuurlijk ziekmelden! Ik ken overigens mensen die 0 klachten hadden dus dat kan ook nog natuurlijk

3 likes

Onze favoriete kerk gaat nog even vrolijk verder met achterlijk doen.

https://www.ad.nl/rotterdam/omstreden-krimpense-dominee-bidt-om-verlossing-van-de-overheid-vaccins-zorgen-voor-heel-veel-doden~ac2ed3d4/

5 likes

Met je Zara-tassie zo de kist in, haha wat erg.

4 likes

Ik lees net dit:

Screenshot_20210329-190702_Chrome

Zou het dan eindelijk :sob:

3 likes

Pff ik hoop het, het gaat zoooo traag

Ik had de vorige keer vrije dag kunnen inplannen maar werd toen gecancelled. Als het nu nodig is dan meld ik me inderdaad ziek. Eerst zien dat de vaccinatie nu daadwerkelijk word gezet, dan geloven. en dan afwachten of ik iets van bijwerkingen krijg!

‘Minder mensen dan verwacht hebben een afspraak gemaakt’ Hahaha maar gewoon ff de schuld bij de burger leggen :clown_face:

5 likes

Dont care om die 3 miljoen :joy: alleen de woorden noord holland :joy::sob:

1 like

Haha eh ja eerst zien dan geloven hoor, volgens mij heb ik het woord “miljoen” al vaker gehoord de laatste tijd :roll_eyes:

En @Fishing Ugh ik snap dat wel, vind het soms ook best lastig om positief te blijven. Dat je opeens weer hoorde van weer een nieuwe mutatie die niet eens door de PCR-test werd opgepikt, toen dacht ik ook even jaaahoooor we blijven bezig, ik ga echt in quarantaine sterven ofzo. Maargoed, vol goede moed weer door, of het komt goed, of we raken er zo aan gewend dat we vergeten wat goed was :rofl:

2 likes

Buiten het feit dat dit gewoon idioot is, zou ik hier COMPLEET van in de stress raken. Sta je urenlang super geforceerd te schemawinkelen, what the hell.

Waarom ook alles op 1 dag plannen?

Ik heb een afspraak bij de Primark en daar kijk ik dan wel weer naar uit :redface:

2 likes

Haha jezus, dit is zonder corona al mijn nachtmerrie :cold_face:

Van de helft van deze winkels heb ik trouwens nog nooit gehoord.

1 like

Ik ga om verlossing van deze vent bidden, MAN MAN MAN

3 likes

Ik voelde mij gisteren na mijn prik prima. 'S avonds kreeg ik spierpijn en ik heb de hele nacht met koorts liggen rillen in bed. Ik heb op dit moment nog verhoging, koude rillingen en veel spierpijn maar het is te doen. Hopelijk voel ik mij morgen weer fit want ik wil van de zon genieten. Ik had nog een beetje hoop dat de bijwerkingen uit zouden blijven, maar ergens voelt het ook wel tof dat mijn lichaam nu zo aan het werk is voor antistoffen.

2 likes

Krijg echt even error van de avondklok regel. Mag mn bezoek woensdag nou tot 21 of 22 uur blijven?

Ze moeten 22u thuis zijn.

1 like