Caronatopic #9

Ik zag net iemand z’n shop schema op Twitter??
ExpzSu9WYAMKQok
Koekoek

18 likes

Mijn broertje is positief getest (via een collega) en hij woont bij mij ouders van 65. Zo dankbaar dat ze al een vaccin van Astrazeneca in de arm hebben!

Daarnaast is mijn schoonmoeder een complete wappie. Ze is trots op iedere ‘vrijheidsstrijder’ die op het museumplein staat en ze is een frequent FB-gekkie die overal op reageert. En ik hoop het niet voor haar, maar indien ze ergens corona oploopt (vaccin heeft ze al al afgewezen) gaat ze het zwaar krijgen want ze rookt al 40 jaar zware shag… Daarnaast is mijn schoonvader nogal krakkemikkig qua gezondheid en die rookt misschien zelfs al langer.

image

2 likes

Oooh ik sprak vandaag ook zo iemand! :sweat_smile:
Die gaan vrijdag shoppen en de heeft dus bij 8 winkel van 10-13 ALLE tijdvakken van 20min voor 3 personen gereserveerd :sweat_smile:… zodat ze met z’n 3’en kunnen shoppen?!
Ze heeft ze gewoon allemaal gereserveerd zodat ze rustig kunnen kijken waar ze heen willen en hoe lang.
Ze liet het heel trots zien (moeder van een cliënt waar ik vanochtend was), en ik moest echt moeite doen om niet in lachen uit te barsten.

Het was een heel Excel met alle codes ook (je krijgt een mail met code die je moet doorgeven bij de deur). Die kinderen: mama is hier de hele zondag mee bezig geweest :sweat_smile::see_no_evil:

6 likes

Omg ik ben ook shooked dat iemand zijn/haar leven nou zo erg op een rijtje heeft (of een te erge controlfreak is) om überhaupt zoiets in een fucking excel sheet te organiseren haha :eek: damn je maakt geen wereldreis.
Maar misschien zegt dit meer iets over mezelf.

Haha ik moet gewoon lachen ervan, wie zet zoiets nou ook op social media

12 likes

Ja en zo op een rijtje is het niet eens. Want op sommige plekken heeft deze persoon 15 minuten staan maar er is maar 10 minuten in het schema :joy:

5 likes

Ik ben zaterdag gevaccineerd met AstraZeneca! :partying_face: De prik zelf voelde ik eigenlijk helemaal niet, de dag zelf ook geen bijwerkingen. Gisteren werd ik wakker met hoofdpijn en een pijnlijke arm maar niks wat een beetje paracetamol can’t fix. En ik had een beetje last van brain fog/futloosheid. Vandaag doet m’n arm nog steeds pijn maar verder geen hoofdpijn of futloosheid meer :+1:

30 likes

Als ik een winkel was zou ik dit heeel zuur vinden (als ik het goed begrijp). Bij elke winkel hebben ze een tijdvak van 3 uur gepakt? Dan zou iemand dus ook 2 uur na reserveren kunnen aankomen of veel eerder dan gereserveerd kunnen weggaan?

Die eerdere excel is nogal heftig, maar iig netjes volgens de regels van de winkels…

6 likes

Nou ja als het goed is mag een winkel vrij veel mensen. Wij zijn een gemiddelde hema en mogen 45 mensen. Nou ja neem de helft en t zijn er alsnog 20. Denk dat heel weinig mensen aan hun max zitten.
Alsnog onwijs aso hoor.

3 likes

Ik heb ook wel erg last van mijn vaccinatie. Maar goed, hoort erbij! Blij dat hij erin zit

1 like

Ja. Intens aso.
Onoverzichtelijk ook, want ze heeft dus van elke winkel zo’n 9 mailtjes (3x20min per uur) met toegangscodes :sweat_smile:

1 like

Laatste update over vaccin😂

Zaterdag om half vijf geprikt en voelde mij top in avond. Zondag koorts, niet lekker, vermoeid, veel pijn in lichaam etc. Vanochtend werd ik precies hetzelfde wakker. Op een gegeven moment begon ik super te zweten en voelde mij echt totaal niet meer lekker voor ongeveer 30minuten. Vijf minuten daarna voelde ik mij opeens weer normaal en zoals voor de vaccinatie! Dus ja, ik had best last van de bijwerkingen maar ik zou het zo weer doen en kan niet wachten op mijn 2e vaccinatie! :partying_face:

Oja ik had astra!

13 likes

Zo jaloers op alle vaccinaties!

5 likes

Ben echt dankbaar voor de bijwerking verhalen. Dan weet ik wat me te wachten staat :v:

1 like

Elke keer als ik semi positief ben, ramt een of ander nieuwsbericht / radio dat wel weer zo BOEM de grond in? Vandaag bij npo dat het vaccin geen “steriele bescherming” geeft. En het redelijk waarschijnlijk is dat het vaccin alleen de gevaccineerde beschermd en niet een groot deel van de gevaccineerde wel besmettelijk is :cold_face:. En dat experts het er over eens zijn dat het virus niet zal verdwijnen, daardoor en door dat er al mutaties zijn. En dat ieder voor zich moet bepalen of het een risico loopt op heel ziek worden - en dus gevaccineerd moet worden. Omdat we niet meer vaccineren om het virus uit de wereld te krijgen.

Ik wil gewoon dat het weg gaat :sweat_smile:

1 like

Ja daarom vertel ik het inderdaad haha. Ik kan je ook aanraden om erna twee of drie dagen vrij te zijn als dat lukt of anders natuurlijk ziekmelden! Ik ken overigens mensen die 0 klachten hadden dus dat kan ook nog natuurlijk

3 likes

Onze favoriete kerk gaat nog even vrolijk verder met achterlijk doen.

https://www.ad.nl/rotterdam/omstreden-krimpense-dominee-bidt-om-verlossing-van-de-overheid-vaccins-zorgen-voor-heel-veel-doden~ac2ed3d4/

5 likes

Met je Zara-tassie zo de kist in, haha wat erg.

4 likes

Ik lees net dit:

Screenshot_20210329-190702_Chrome

Zou het dan eindelijk :sob:

3 likes

Pff ik hoop het, het gaat zoooo traag