Ik vraag mij iets af. Is het zo dat wanneer je meer bijwerkingen van een vaccinatie krijgt, je eigenlijk ook zieker van corona zou worden en dat de mensen met minder bijwerkingen dus ook minder ziek zouden worden?
Thanks! Die âvanafâ was me blijkbaar te complex. Tis overigens wel gewoon 1 pers
Ja snap ik wel, ook omdat het soms over de 04.30uur eindtijd gaat met dan de datum van die dag, dan wordt het beetje verwarrend allemaal. Maar goed, dinsdag gaat ie dus nog 21u in en woensdag en daarna 22u.
Ik heb nog steeds een bultje van mn vaccinatie. Klopt niet hoor
dood- en doodeng.
Is pas een paar weken toch?
Je chip is denk ik niet diep genoeg ingebracht
Is het dan ook zo dat als je recentelijk voor je vaccinatie Corona hebt gehad, je minder heftig reageert omdat je immuunsysteem al weet wat er moet gebeuren? Of werkt dat niet zo
Ik heb nog steeds een witte plek en bultje van mijn menigokokken vaccinatie van 18 jaar geleden
Ik ben zo blij! Gisteren eindelijk uitsluitsel gekregen: vanaf volgende week krijgen de studenten VPK een uitnodiging voor een vaccinatie. Ze hebben nu pas de namenlijsten doorgestuurd naar de overheid.
Wel opnieuw op zijn Belgisch dus, aangezien er al veel medestudenten hun eerste vaccin via hun stageplaats hebben gekregen.
Ik vind het zo gek dat overal staat dat er minder prikken zijn gezet dan gepland omdat mensen geen afspraak maakten, terwijl ik mensen ken die al dagen een afspraak proberen te maken maar bij wie het telkens vol zit en die het dus niet eens kunnen?
Joe. Hier dus.
Ik heb 3x ruim een uur aan de lijn gehangen en kreeg te horen; over 4wkn op zân vroegstâŠ
Lees dit meer op twitter, met als schril contrast dat mensen posten: vandaag gebeld morgen geprikt? Hoe dan? Ergens gaat iets fout lijkt het?
Ik stuurde een berichtje naar kdv vanochtend dat onze baby dus veel hoest en verkouden is, maar getest is. Maar toen bedacht ik me; dat kan iedereen zeggen? Hoe heeft zoân kdv nou zekerheid? Ik heb ook geen digID voor haar, dus kan het ook niet aantonen? Had een foto van dr dapperheidsdiploma gestuurd haha, en dat ze het echt niet erg vond enzo. Maar dat hoeft natuurlijk niet. En toen ging ik me afvragen hoeveel mensen gewoon zeggen dat ze getest zijn/hebben terwijl het niet zo isâŠ
En⊠mijn man moet dus nog een afspraak maken - ook uitnodiging gehad. Ook al 3 gebeld maar niet er doorheen gekomen, en ik mag het niet voor hem doen zeiden ze aan de lijn. Hij moet zelf bellen.
En ik hoorde op de radio dat het ook via digiD kon. Dus wij inloggen, ik heb alle gemeenten in een omtrek van 30km geprobeerd, waarvan ik zeker weet dat er minstens 4 prikposten zitten. En dan krijg je dit:
ja oke. nou. dan niet?
Dit had ik ook via digid inderdaad! Op elke postcode niks beschikbaar. En ik snap ook heel goed dat mensen niet elke keer in de wacht willen staan dus minder snel terug bellen. Als dit alleen al zou werken zou dat denk ik zo veel afspraken schelen.
De basisschool van mijn zoontje is helemaal dicht gegooid i.v.m. meerder besmette leerkrachten, kinderen en ouders. Zondagmiddag bekend gemaakt, maandag dicht gedurende een week. Wel goed adequaat, maar toch weer vervelend die wisseling naar wéér thuisonderwijs. Mân zoontje heeft nu zelf ook verhoging, koofdpijn en snotneus, dus zân vader gaat straks mte 'm testen. Hij is 5, dus ben heel benieuwd hoe dat gaatâŠ
Nou ik ben net getest, vond het dit keer minder erg dan in december, maar ik heb nu ook geen klachten natuurlijk
Hopelijk krijg je de uitslag snel en is het negatief!
Ik heb nu een week klachten en kom er tot nu toe redelijk goed vanaf, maar sinds vanochtend lijkt ineens alles een rare bijsmaak te hebben. Ik eet nu bijvoorbeeld mijn ontbijt met aardbeien en het smaakt naar ui. Dus ik dacht, oh jee ga ik nu ook mân reuk en smaak verliezen? Maar bij nader inzien bleek gewoon dat ik de snijplank en mes die ik net heb gebruikt om mee te snijden niet had afgewassen. En dat die geur dus nog van de ui is die ik gisteravond voor het avondeten heb gesneden. Pfieuw
Ja eigenlijk precies wat in de titel staat. Demonstranten droegen witte jassen en hadden neppasjes bij zich van het VUmc en riepen dingen als dat corona prima te behandelen is enzo. Terwijl het dus geen artsen waren.
Kan je deze wel lezen?
Edit
Er zijn de afgelopen weken bij demonstraties op het Musemplein mensen geweest die zich hebben verkleed als zorgmedewerker (door witte labjassen uit de carnavalswinkel aan te doen). Het idee was om zo een soort statement uit te dragen dat âook de zorgmedewerkers het niet eens zijn met het beleid.â Terwijl dat dus helemaal geen zorgmedewerkers waren maar gewoon willekeurige mensen. Ze hebben op social media bijvoorbeeld ook een foto van een groep verpleegkundigen gebruikt bij de aankondiging hiervan, dit was een foto van een ziekenhuiswebsite die hier niks mee te maken had, en de verpleegkundigen in de foto wisten ook van niks.
Hetzelfde is overigens gebeurd met âveteranenâ die in een jasje uit de legerdump daar gingen protesteren om ~een statement~ te maken en âonschuldige demonstranten te beschermen.â