Ik had de vorige keer vrije dag kunnen inplannen maar werd toen gecancelled. Als het nu nodig is dan meld ik me inderdaad ziek. Eerst zien dat de vaccinatie nu daadwerkelijk word gezet, dan geloven. en dan afwachten of ik iets van bijwerkingen krijg!
âMinder mensen dan verwacht hebben een afspraak gemaaktâ Hahaha maar gewoon ff de schuld bij de burger leggen
Dont care om die 3 miljoen alleen de woorden noord holland
Haha eh ja eerst zien dan geloven hoor, volgens mij heb ik het woord âmiljoenâ al vaker gehoord de laatste tijd
En @Fishing Ugh ik snap dat wel, vind het soms ook best lastig om positief te blijven. Dat je opeens weer hoorde van weer een nieuwe mutatie die niet eens door de PCR-test werd opgepikt, toen dacht ik ook even jaaahoooor we blijven bezig, ik ga echt in quarantaine sterven ofzo. Maargoed, vol goede moed weer door, of het komt goed, of we raken er zo aan gewend dat we vergeten wat goed was
Buiten het feit dat dit gewoon idioot is, zou ik hier COMPLEET van in de stress raken. Sta je urenlang super geforceerd te schemawinkelen, what the hell.
Waarom ook alles op 1 dag plannen?
Ik heb een afspraak bij de Primark en daar kijk ik dan wel weer naar uit
Haha jezus, dit is zonder corona al mijn nachtmerrie
Van de helft van deze winkels heb ik trouwens nog nooit gehoord.
Ik ga om verlossing van deze vent bidden, MAN MAN MAN
Ik voelde mij gisteren na mijn prik prima. 'S avonds kreeg ik spierpijn en ik heb de hele nacht met koorts liggen rillen in bed. Ik heb op dit moment nog verhoging, koude rillingen en veel spierpijn maar het is te doen. Hopelijk voel ik mij morgen weer fit want ik wil van de zon genieten. Ik had nog een beetje hoop dat de bijwerkingen uit zouden blijven, maar ergens voelt het ook wel tof dat mijn lichaam nu zo aan het werk is voor antistoffen.
Krijg echt even error van de avondklok regel. Mag mn bezoek woensdag nou tot 21 of 22 uur blijven?
Ze moeten 22u thuis zijn.
Ik vraag mij iets af. Is het zo dat wanneer je meer bijwerkingen van een vaccinatie krijgt, je eigenlijk ook zieker van corona zou worden en dat de mensen met minder bijwerkingen dus ook minder ziek zouden worden?
Thanks! Die âvanafâ was me blijkbaar te complex. Tis overigens wel gewoon 1 pers
Ja snap ik wel, ook omdat het soms over de 04.30uur eindtijd gaat met dan de datum van die dag, dan wordt het beetje verwarrend allemaal. Maar goed, dinsdag gaat ie dus nog 21u in en woensdag en daarna 22u.
Ik heb nog steeds een bultje van mn vaccinatie. Klopt niet hoor
dood- en doodeng.
Is pas een paar weken toch?
Je chip is denk ik niet diep genoeg ingebracht
Is het dan ook zo dat als je recentelijk voor je vaccinatie Corona hebt gehad, je minder heftig reageert omdat je immuunsysteem al weet wat er moet gebeuren? Of werkt dat niet zo
Ik heb nog steeds een witte plek en bultje van mijn menigokokken vaccinatie van 18 jaar geleden