Caronatopic #9

Ja ik had vanochtend voor drie uur later een afspraak dus dacht oohhh gaat best goed. Maar hoop dat 't negatief is, voel me meteen zo lullig naar de mensen die ik gezien heb, maar dat slaat nergens op want toen had ik geen klachten

1x getest en die was meteen positief. Inmiddels ook gevaccineerd (1 prik). Weet iemand wat het beleid is als je Corona hebt gehad en bent gevaccineerd? Stel ik krijg nu Corona gerelateerde klachten zoals een verkoudheid, moet ik me dan nog laten testen?

Maar als dat zo is dan moeten we dus ons leven lang testen bij iedere verkoudheid?

1 like

Update, negatief gelukkig!

14 likes

ik denk dat het mettertijd minder zal worden. Als straks de meeste mensen gevaccineerd zijn, zal corona hopelijk wat meer naar de achtergrond verdwijnen. Ga ervan uit dat dat nog wel een jaar of twee/drie duurt in verband met uitbraken lokaal ofzo, maar dan zullen er meer thuis testen zijn, medicatie die werkt enz. Als je ziet hoe veel er in een jaar over corona is gewonnen aan informatie, dan stelt me dat wel positief over de toekomst

5 likes

Zo bijna 90.000 vaccins gezet gister! En dat ondanks dat Astra eventjes een pauze heeft, stel je voor dat Astra weer door gaat met prikken dan wordt het helemaal super :star_struck:

Voor iedereen die het vaccin al heeft gehad, vergeet niet je eventuele bijwerkingen te melden bij Lareb!

6 likes

55000 toch? Van 2 854 234 naar 2 909 446

2 likes

weg

Oh ik baseerde me op de aantallen van 't dashboard

1 like

Geen idee hoor, maar ze verkopen hier nu sneltesten in de apotheek. Misschien gewoon zelf testen met zo’n test in dat geval?

1 like

Better safe then sorry is ook mijn motto. Ben iedere maand wel een keer geweest omdat ik snotterde of keelpijn had. Altijd negatief, maar je weet maar nooit. En het is weer een reden om naar Pinkpop te gaan. Verwacht nog altijd een leuk optreden als ik daar door de teststraat rij! Helaas, moet ik daarvoor nog tot 2022 wachten.

Naamloos
Ik wil me registreren op de vaccin reservelijst (BE).
“verwachte tijd: meer dan een uur” - “dat is over: meer dan een uur”. Thanks voor de extra duiding, overheid :+1:

@Ohappyday gecondoleerd :frowning:

10 likes

Oh nee! Gecondoleerd :slightly_frowning_face:

2 likes

Die zelftesten zijn daar niet voor bedoeld, als je klachten hebt moet je gewoon een officiële ggd-test doen.

3 likes

:frowning: sterkte!

1 like

Vanmiddag voor de derde keer getest in 2 weken. De eerste keer was omdat ik verkouden was. De tweede keer omdat een lln van me positief getest was en vandaag omdat mijn verkoudheid toch heftiger is en geen reuk en smaak heb. Hopen voor weer een negatieve test.

Mijn moeder krijgt morgen haar vaccinatie :partying_face: (noord holland 64 jaar voor het overzicht hier) Ze had wel veel vragen omdat ze AZ krijgt en ze een keer een allergische reactie van een vaccin had gehad. Ze heeft vanmiddag de huisarts gebeld en die heeft al haar vragen beantwoord en morgen nog even extra tijd voor de vaccinatie ingepland om alles ook face to face door te nemen (vond ik erg netjes)

Mijn moeder zei ook de kans is groter dat ik corona krijg dan iets aan het vaccin over hou dus kom maar door met die prik

14 likes

Oh ok, dat had ik niet meegekregen! Blijven officieel testen dan maar

1 like

Ooo wat fijn dat ze gevaccineerd gaat worden! Gaan ze toch weer starten met astrazenaca?

1 like

Mijn moeder, 64 Noord Holland, kreeg vandaag ook een oproep voor AZ!

4 likes