Caronatopic #9

Ja dit kan gewoon.

En vreemd dat hij moet komen werken met klachten, zo houden we de pandemie wel aan de gang.

2 likes

Zeker doen, het is echt een goed boek!

2 likes

Ik wacht nog steeds op het moment dat de sportscholen open gaan. Heb echt geen motivatie om thuis te sporten :sweat_smile:

4 likes

Huh je man moet nu al gewoon testen als die klachten heeft… Wat een lamlul die baas

3 likes

Dat kan ik mij zo goed voorstellen dat hij het niet ziet zitten!

Vorig jaar zomer vond ik het echt prima om naar het terras te gaan maar wel gewoon als een normaal mens, we zochten de rustige terrassen op liefst met weinig tafeltjes. Maar 1 terras per keer en met maar 1 persoon per keer/dag.

Maar 9 van de 10 mensen die houdt zich er niet aan. Idd mensen moeten naar de wc mag dat wel of niet? Extra werk voor personeel elke keer de wc schoonmaken. Heeft het uberhaupt nut voor de zaken met 2 tafeltjes. En gaat iemand zich aan de regels houden.

Ik ben absoluut geen Telegraaf fan, maar dit artikel slaat toch wel de spijker op z’n kop wat betreft Doutzen en co. ’Kinderen van de Moederhartmoeders gaan het nog zwaar krijgen in het leven’ | Columns & Opinie | Telegraaf.nl

19 likes

Hoop dat al die mensen die op social media roepen dat ze als ze moeten testen echt al die dingen niet meer gaan doen, dat ook echt niet gaan doen. Houdoe losers blijf maar lekker thuis

5 likes

Helemaal eens. En al helemaal omdat ze veel in verzorgingshuizen werken

2 likes

:roll_eyes: Zucht…
Ik haat mensen

3 likes

Ja dit! Ik was heel blij met al die opmerkingen van mensen die hun Efteling abbo gingen opzeggen als ze met een test naar binnen moeten. Lekker doen, heb toch geen zin om naast aso’s te staan in de wachtrij.

10 likes

Ik kreeg van de tester een compliment over mijn keel. Volgens haar heb ik een perfecte keel om keelswaps af te nemen. Kan ik even mooi in m’n zak steken :cool:

52 likes

In de categorie “complimenten die je nooit gedacht had te krijgen”

12 likes

Mijn moeder: 60 plus, noord-holland, heeft een uitnodiging gekregen voor 11 april al!
Mijn vader 65 plus, noord-holland, niet. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Dat komt omdat 65+'ers een ander vaccin krijgen dan mensen jonger dan 65 jaar

3 likes

Dit is niet gek hè? Heeft te maken met welke vaccins beschikbaar zijn voor welke groep.

5 likes

Ben best zenuwachtig voor de test :rofl:

1 like

Een verminderde werking betekend niet geen werking.

11 likes

Jaaa eindelijk, mijn ouders hebben de oproepbrief gehad! Moeder van '56 en vader van '58 (bijna 65 en bijna 63 jaar oud) uit Overijssel krijgen 13 april de eerste vaccinatie. Bij de huisarts trouwens, dacht dat standaard de grote priklocaties waren voor mobiele mensen?

3 likes

Nja heel die ophef over wie welke prik enzo boeit me niet zo veel. Ik neem de prik namelijk niet voor mezelf maar voor de groepsimuniteit.
Ja er kan vanalles gebeuren maar dat kan ook zonder vaccin.

9 likes

Mijn motto blijft en zal blijven: Liever een vaccinatie of twee, dan met corona op de IC *Insert Telfort stem *

38 likes