Caronatopic #9

Hoop dat al die mensen die op social media roepen dat ze als ze moeten testen echt al die dingen niet meer gaan doen, dat ook echt niet gaan doen. Houdoe losers blijf maar lekker thuis

5 likes

Helemaal eens. En al helemaal omdat ze veel in verzorgingshuizen werken

2 likes

:roll_eyes: Zucht…
Ik haat mensen

3 likes

Ja dit! Ik was heel blij met al die opmerkingen van mensen die hun Efteling abbo gingen opzeggen als ze met een test naar binnen moeten. Lekker doen, heb toch geen zin om naast aso’s te staan in de wachtrij.

10 likes

Ik kreeg van de tester een compliment over mijn keel. Volgens haar heb ik een perfecte keel om keelswaps af te nemen. Kan ik even mooi in m’n zak steken :cool:

52 likes

In de categorie “complimenten die je nooit gedacht had te krijgen”

12 likes

Mijn moeder: 60 plus, noord-holland, heeft een uitnodiging gekregen voor 11 april al!
Mijn vader 65 plus, noord-holland, niet. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Dat komt omdat 65+'ers een ander vaccin krijgen dan mensen jonger dan 65 jaar

3 likes

Dit is niet gek hè? Heeft te maken met welke vaccins beschikbaar zijn voor welke groep.

5 likes

Ben best zenuwachtig voor de test :rofl:

1 like

Een verminderde werking betekend niet geen werking.

11 likes

Jaaa eindelijk, mijn ouders hebben de oproepbrief gehad! Moeder van '56 en vader van '58 (bijna 65 en bijna 63 jaar oud) uit Overijssel krijgen 13 april de eerste vaccinatie. Bij de huisarts trouwens, dacht dat standaard de grote priklocaties waren voor mobiele mensen?

3 likes

Nja heel die ophef over wie welke prik enzo boeit me niet zo veel. Ik neem de prik namelijk niet voor mezelf maar voor de groepsimuniteit.
Ja er kan vanalles gebeuren maar dat kan ook zonder vaccin.

9 likes

Mijn motto blijft en zal blijven: Liever een vaccinatie of twee, dan met corona op de IC *Insert Telfort stem *

38 likes

Het verschilt inderdaad ook per huisarts, de tante van mijn moeder van 94 heeft ook nog steeds geen vaccinatie. De huisarts hier heeft het uitbesteed aan een ander bedrijf en die hebben het nog niet op orde.

2 likes

Ja echt balen! Mijn moeder gaat als het goed is de GGD bellen om te kijken of ze daar niet terecht kan, dan kan een familielid haar wel naar de priklocatie rijden. Hopelijk zijn jouw ouders ook snel aan de beurt!

2 likes

Mijn moeder is vandaag gevaccineerd dus had haar het “van harte gevaccineerd” plaatje van hier doorgestuurd. Vond ze heel leuk!

22 likes

Ja Google al geprobeerd maar stel je bent dinsdag in contact geweest met positief getest persoon. Het laatst om 17u. Kun je dan zondag na 17u testen? Iemand zei zaterdag (dinsdag=dag 1) en ik dacht zelf zondagavond na 17u dus in de praktijk eerder maandagochtend.

1 like

Toen ik ooit een nieuwsbericht las van iemand die dood ging op het toilet omdat die persoon die spoelbak o.i.d. op zijn hoofd kreeg, is dat ook mijn motto. :stuck_out_tongue:

8 likes

Ben van Kees & Co? :joy:

19 likes