Nee hoor, mijn universiteit is helemaal dicht, je mag er echt niet heen.
en @Petitprince inderdaad âfijnâ om herkenning te hebben, ook over die rotte smaak. Mijn vriend zat ook al âzit het niet tussen je orenâ omdat smaak al eerder normaal was teruggekeerd. Laten we elkaar op de hoogte houden als er veranderingen zijn!
Mijn ouders (uit '56 en '57) hebben de oproep gehad voor het vaccin en gelijk een afspraak gemaakt. Vrijdag krijgen ze de eerste prik! Zo blij mee.
Huh teamsport tot 27 dus ook⊠die had ik ff niet aan zien komen.
Realisatie dat ik geen 27 meer ben. 
Ik had echt precies hetzelfde haha.
Je mag tot 27 jaar wel een teamsport doen, maar kleine kinderen mogen niet naar de naschoolse opvang, lekker krom weer.
Sportschool mag niet, stel je voor dat je gezond wordt/blijft. Als je haar maar goed zit denk ik danâŠ
Heb net de huisarts gemaild met de vraag of ik wellicht in aanmerking kom voor de âvoorrangâ vanwege BMI boven de 40. Dankzij het niet kunnen sporten blijft dat BMI voorlopig ook nog wel zo.
O wow daar ben ik echt heel blij mee! Dit maakt echt mân dag jeetje
Klopt ik train al weken buiten, maar ik merk dat een heleboel mensen ook wel de motivatie missen om zelf thuis te trainen en ook begeleiding nodig hebben.
Ahh nee die foto in het artikel 
Die push notification er ook echt achteraan met 19 procent meer besmettingen afgelopen week.
Niet-essentiĂ«le winkels gaan open op afspraak, ben benieuwd hoe dat in zân werk gaat. Mag je dan een kwartiertje privĂ© shoppen in de Zara terwijl de medewerkers je arrogant aankijken?
In die kop staat vanaf volgende week en ik dacht huh? Zaken zou toch vanaf begin maart pas ingaan? Maar dat is gewoon ook al volgende week 
Ja, lijkt me mega awkward als je uiteindelijk toch niks wil hebben en dan weer gaat zonder iets te kopen.
Ik denk dat het gewoon online een tijdvak reserveren wordt ofzo en dat je dan met een x-aantal mensen maximaal mag komen in dat tijdvak.
ik neem aan dat als je ergens wilt shoppen dan, dan ook niet voor 1 kaarsje gaat maar van te voren bedenkt wat je nodig hebt. (maar dan kan click en collect ook nog prima werken denk ik dan) of voor de fun shoppen. Denk dat ze daar wel weer iets op bedenken om dat tegen te gaan.
Hahah ik zie het al helemaal voor mij! Ik zou mij ook zwaar ongemakkelijk voelen bij zo een prive afsrpaak. Ik haal het liever op als ik echt iets nodig heb.
Ik moet echt bellen en ik durf niet. Nu zijn wij ook niet aan de beurt nog. Maar wil ook niet te laat zijn. Maar vind t gewoon zo raar te bellen met hoi mn bmi is boven de 40 ik wil op de lijst.
Vind t best heftig dat alle contactberoepen weer opengaan. Je zit toch best lang bij de kapper of nagelsalon of wat dan ook.
Ik zou dit voor woonwinkels wel echt prettig vinden moet ik zeggen. Ik ben echt voor maatregelen en denk zoals hierboven ook genoemd is dat we beter even een strenge lockdown kunnen hebben, maar woonwinkels open op afspraak zou ik wel fijn vinden gezien ik binnen nu en (wss) korte tijd op mezelf ga en ik wel op een bank wil zitten voordat ik het bestel. Daarbij denk ik dat als winkels zich Ăšcht houden aan de max klanten het relatief veilig is. Moeten ze niet zoals in de supermarkt zoveel mensen binnen laten dat je nog met moeite afstand kan houden maargoed.
Edit; lees best wat berichten van mensen die geen contact op durven nemen met de huisarts; doe het. Je hebt recht op die prik dus kan je er beter nu profijt van hebben dan later spijt. (Als chronisch zieke heb ik zo mân menig over de vaccinatiestrategie, maar of je nou aan de beurt bent omdat je bmi hoger dan 40 is of bij wijze van spreke roze haar hebt, je bent aan de beurt dus voel je niet bezwaard!)