Caronatopic #9

Ik snap vooral het nut niet van dat vergelijken telkens, wat op de een of andere manier toch altijd lijkt te gebeuren, wat schiet je ermee op. Corona (dus nee niet de “overheid”) heeft het iedereen op de hele wereld (extreem) moeilijk gemaakt, mensen gedood en levens kapot gemaakt op wat voor manier dan ook… we zitten in een pandemie.

4 likes

Oef ik ben beroerd geweest van t vaccin vandaag (gisteren gezet). De koorts is nu wel gezakt en ik voel me iets beter. Kort maar krachtig zullen we maar zeggen.

2 likes

Voor de mensen die ook een griepprik krijgen, we zijn vanaf mei! Bron: https://www.ad.nl/dossier-coronavirus/vanaf-mei-coronaprik-bij-diabetes-en-astma-nog-ziekere-mensen-al-volgende-week-aan-de-beurt~a2cf3f50/?fbclid=IwAR3Cyao2j5oo-sLeNFmUPrfIjeYdppTLyLrmWNTO8_8NZBn865cfXwut2kU

7 likes

Omg ik ben zo blij. Jeeeeeej! :partying_face:

3 likes

Hoor ik dat nu goed?
Nu extra ruimte, maar als het niet goed gaat dan misschien toch weer de scholen dicht? We proberen dat te voorkomen. Wtf.
Maar misschien begrijp ik het niet goed hoor.

Nee juist niet de scholen meer dicht
Maar alle andere dingen kunnen weer aangescherpt worden

1 like

Laat alles ( behalve scholen) gewoon dicht ipv deze halve jaa voor 1 week de kappers open

14 likes

Die versoepelingen zijn voorlopig dan maar voor 2 weken, da’s niet erg lang.

Ja zo begreep ik het ook.

1 like

Wat een gedoe lijkt me dat winkelen, ik laat dat voorlopig nog wel even zitten hoor

19 likes

Nou inderdaad :joy:

1 like

Winkelen op afspraak, waar kan ik mij melden. Ik shop de hele winkel leeg. :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

2 likes

Jaa ik zou daar helemaal zenuwachtig van worden.

2 likes

Ik hoop het. Nog eeen keer dicht weet ik niet of mijn kinders gaan volhouden…

1 like

Hij had zijn afspraak al een jaar staan lol

1 like

Dan heb ik het verkeerd begrepen?
Ik begreep dat ze juist de scholen niet meer wilde sluiten.

Is het nou alleen team sport of mogen de sportscholen buiten ook weer sessies organiseren?

Op alle vragen hierboven ^

Ik zou gewoon de informatie nav de persconferentie afwachten die straks weer op Rijksoverheid komt te staan.

12 likes

Ik vind het gewoon knap kut dat ik met 2 dingen en een cruciaal beroep gewoon nu veel langer moet wachten. Ik heb jarenlang hard aan mijzelf gewerkt zodat ik weer redelijk kan functioneren en dan moet ik nog lang wachten. Jammer dat ik niet gewoon kan zeggen ‘spuiten kreng’.

1 like

Het vaccineren gaat gelukkig best wel rap! Zo fijn dat de besmettingen in verpleeghuizen afnemen.

1 like