True sorry
Elke 10 minuten een klant binnen laten. (Dus naar de deur om open te doen én helpen en afrekenen). En elk kwartier een click&collect afhaler. Ja. Dus eigenlijk zowat elke 5 minuten de deur open doen en weer dicht. Dan laat ik hem liever gewoon de hele dag open staan zeg.
Maar mijn manager zei vandaag dat wij waarschijnlijk alleen grote klanten gaan accepteren, die bijv een bank willen of gordijnen of vloerbedekking willen zien en bestellen. Maar nu de regels bekend zijn ben ik bang dat het hoofdkantoor gaat zeggen laat elk uur 6 x annie en ans binnen die een kaarsje willen kopen.
“En o ja, nog een extra regel: als er een boa boetes zou komen uitdelen, zijn die voor de gasten. “Iedereen wilde dat risico wel nemen. De mensen waren hieraan toe, dat bleek wel”, zegt Arjan.”
Ja iedereen is er aan toe, maar het kan gewoon nieehieeeeet. Ik begrijp dit gedrag gewoon niet
Ik vond de algehele mood wel erg
‘Het kan eigenlijk allemaal niet maar we doen het maar want iedereen wil het maar we doen maar 2 weken want het gaat natuurlijk helemaal mis straks en dan kunnen we in elk geval zeggen zie je wel!!’
Ik sta er niet achter maar begrijpen doe ik het wel hoor. Mensen zijn wanhopig en staan haast op straat met hun gehele gezin. Ze grijpen alles aan wat ze maar kunnen. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Ik vraag het voor een vriend
Sjezus, mijn uitslag van de test was vanmorgen al binnen (negatief)
De uitslag van mijn dochter weten we nog niet…
Volgende keer toch een digi-d voor haar aanmaken dan krijg je de uitslag 24 uur sneller
En Mark netjes en serieus die vraag beantwoorden terwijl Hugo zo kijkt:
Hahaha
(Voor wie niet meekijkt, de vraag was: Wat is het verschil tussen een sekswerker en een kapper?)
Wat is Hugo opeens sassy dan haha
Ik ben een groot deel van mijn vertrouwen in de Nederlandse journalistiek al kwijt door alle vorige persconferenties, lol. Wat een domme vragen kunnen sommige mensen stellen.
Ik kan wel wat verschilletjes opnoemen . Mijn vriend en ik moesten er wel allebei heel hard om lachen.
@Whoopdidoo @Totoro ikheb zojuist reactie terug van mijn huisarts dat hij atm vanwege vakantie niet bij de server kan, maar uit zijn hoofd sta ik op de lijst en mag ak week contact opnemen!
Ja Arjan en dan straks janken als je nog langer dicht moet blijven
Man wat zijn mensen dom en egoistisch. Echt niet normaal dit.
Ik raad je aan de huisarts de bellen. Wij hebben dit ook gedaan met mijn oma van 85 en twee dagen later lag er een uitnodiging voor vaccinatie bij een vaccinatie locatie op de deurmat! Voel je niet bezwaard om te bellen, via de huisarts vaccineren kan het nog lang duren namelijk!
(Huisarts dacht dat mijn oma thuis gevaccineerd moest worden, ik heb gezegd dat ze met de rollator kan lopen en dat ik met haar mee kan. Huisarts maakt een indeling over wie “mobiel” is en wie niet.)
Hebben we al gedaan (mijn vader) maar oma moest gewoon op haar beurt wachten. Ze is redelijk mobiel en heeft genoeg mensen om haar ergens naar toe te brengen.
Het erge is, ik vind het niet eens zo spannend voor mijn oma, die houdt zich nergens aan, de kapper komt gewoon langs (??), mijn nichtjes knuffelen haar nog want die geloven ook niet in corona. Ik hoop gewoon dat als gevaccineerd is ze daarmee ook minder besmettelijk zal zijn en mijn vader (die ook een risicogroep is) minder snel kan besmetten.
Wel heel fijn dat het bij jouw oma zo snel ging!
Haha ja je hebt helemaal gelijk! Precieze bedrag weet ik even niet uit m’n hoofd, maar vanaf 23 mag je idd een hogere huur hebben om huurtoeslag te krijgen. Wat trouwens nergens op slaat, want hoever 18 tot 23 jarigen zijn gewoon zelfstandig en werkend en die krijgen dan geen huurtoeslag
Ik vind het zo typisch Nederlands dat men eerst loopt te zeuren om versoepelingen en vervolgens nu in alle praatprogramma’s gezegd wordt: ‘Versoepelingen? Moeten we dat nou wel doen aan het begin van de derde golf?’
Nouja sportscholen mogen ook nog niet open en seks is toch wel binnensport Buitensport mag nu wel voor jongeren, maar als je expliciet alleen jongeren toestemming geeft te seksen met elkaar in steegjes voor geld moet je dat ook op rijksoverheid.nl beschrijven. Daar hebben ze vast geen zin in
Ik heb mijn kinderen vandaag ook laten testen. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Wanneer zijn jullie getest?
Een vriend van mijn vriend was hier laatst en gaf halverwege de middag ineens schoorvoetend toe dat hij zich eigenlijk te ziek voelde en naar huis wilde. De stoom kwam echt uit mijn oren.