Maandag 15:00
Ik had mijn uitslag 11:30 al binnen.
Ik heb zojuist digi-d voor haar aangevraagd
Maandag 15:00
Ik had mijn uitslag 11:30 al binnen.
Ik heb zojuist digi-d voor haar aangevraagd
Oh je eigen uitslag was wel echt snel dan!
Komt de uitslag van je dochter nu alsnog via DigiD dan of gaan ze bellen?
Ik ga voor mijn kinderen ook maar DigiD aanvragen
Edit: ik zie dat DigiD aanvragen niet zo snel gaat, dus dan is bellen toch sneller. Maar wel fijn voor een eventuele volgende keer.
Ik word zo moe van dat gehannes met die vaccins.
Super frustrerend dat je eerst vanalles zou krijgen en een week later krijg je nog maar de helft. En dan moet Hugo de jonge het weer aan het gepeupel verkopen, terwijl hij er ook niets aan kan doen.
Laten we hopen dat er binnen nu en een maand een ander vaccin wordt goedgekeurd waar we er toevallig 15 miljoen van besteld hebben ofzo.
Nee zonder digi-d bellen ze. Daar zijn we nu dus nog op aan het wachten.
De halve geteste klas heeft al de uitslag.
Behalve mijn dochter
AstraZeneca, minder stoïcijns dan Seneca
AstraZeneca, zolang je naar onze vaccins kunt fluiten, kan je minder spuiten
AstraZeneca, minder betrouwbaar dan de Opel Astra
AstraZeneca, bij ons is het spuiten en stikken
Ik ben blij dat ik geen Hugo ben.
Ze kunnen echt een soapserie beginnen over een farmaceutisch bedrijf en politieke topstukken.
Volgens mij is het best een goed idee om eerst overdag dingen te versoepelen icm avondklok zodat iedereen s avonds gewoon weer terug in hun hok kan ipv met elkaar gezellig doen
Vraagje aan diegenen die smaakverlies hebben gehad: was de smaak helemaal weg of gewoon anders? Sinds gisteren heeft alles een rare bittere nasmaak. Omdat ik verder geen klachten heb vraag ik me af of ik dit moet zien als reden om me te laten testen? Ik ruik wel nog gewoon alles.
Ligt niet aan Amsterdam hoor, is op meer plekken.
Heb je pijnboompitten gegeten? Sommige mensen krijgen daardoor een bittere smaak die na een tijdje weer overgaat haha. Qua corona weet ik het niet.
Lijkt me een vrij logische stap, ik denk dat het risico op besmetting veel hoger is als je de hele avond bij een vriend op de bank zit. Op een terras zit je buiten en kan je de tafels een heel stuk uit elkaar zetten waardoor er controle en daardoor minder risico op besmetting is. Daarnaast helpt het waarschijnlijk bij veel mensen voor het naleven de andere maatregelen. Als je ‘s middags al een biertje op het terras hebt kunnen drinken heb je ‘s avonds ook minder behoefte om nogmaals bij iemand thuis bier te gaan drinken.
Mijn vader heeft dit op het moment (en heeft corona). Was niet de klacht waar het mee begon, maar wel de enige die na 7 dagen nog is overgebleven. Hij vindt alles naar koffie smaken en heeft de hele dag een soort bittere koffiesmaak in zn mond.
Eeuh hier een echte Amsterdammer en ik hou mij gewoon netjes aan de regels.
Ik was zondag ook in het vondelpark aan het wandelen, met 1 vriendin op afstand van elkaar. En ja het was er druk, maar ik woon er 5 minuten vandaan dus dat park is mijn tuin/ wandelplek. Ik keur dat feest en mensen die dat doen totaal niet goed maar het is niet zo dat alle mensen in Amsterdam schijt hebben mensen in heel nederland hebben schijt.
Ik kom trouwens niet eens mijn stad uit, zo strikt hou ik mij aan de regels.
Dat doet geen enkele Amsterdammer toch?
Zulke krantenkoppen kunnen ook een vertekend beeld geven hè. Misschien was dit feestje een uitschieter die niet kan maar viel het verder wel mee deed het merendeel van de mensen gewoon normaal. Ik zag vandaag ook dit nieuwsbericht van afgelopen zondag. Ik was die zondag in het Kralingse Bos (want dat is op loopafstand en we wouden even uit het kleine appartementje op driehoog), er waren ook wel andere wandelaars maar het was echt niet enorm druk en de toegangswegen waren ook niet afgesloten, ik heb tenminste nergens hekken, een bord of verkeersregelaars die mensen tegenhielden zien staan. Dus ben wel benieuwd waar dit bericht op gebaseerd is.
buiten de ring bleh
Hahahah true ik ga nooit mijn stad uit helaas wonen mijn ouders en een groot deel van mijn vriendinnen nu buiten amsterdam (wel vlakbij) maar zelfs die zie ik nu niet tot amper omdat ik dan met OV moet. En ik dat totaal niet noodzakelijk vind.
@Banananana is er leven buiten de ring?
boeien
Oh oké! Ik ben rond die tijd ook langs meerdere ingangen gelopen en niks gezien. Misschien hadden ze alleen een hoofdweg afgesloten. Ik vond het ook wel vrij druk maar ook weer niet te druk, je kon prima afstand houden.