Net voor de zekerheid test gedaan (heb droge hoest, keelpijn, supermoe, spierpijn) en die gozer bij de teststraat was zo aardig! Vorige keer had ik echt zo’n chagrijnige vrouw die niks zei. Echt wat een glimlach en een babbel niet kan doen.
https://www.instagram.com/p/CLrnGhSlUqK/?igshid=1ip8ykoajpxnr
Is dit serieus vanmiddag? What’s wrong with those people, in welke Corona vrije wereld leven zij?

Ik gun de jongeren toch in een keer een stuk minder als ik dit zo zie
https://www.instagram.com/p/CLrnVQkqgn5/?igshid=ukuwyfklp6aj
Ik kwam dit inderdaad ook posten. Ik geloof dat @Shadina toch gelijk had. 
Ja dat snap ik heus wel
Word hier zo boos om. Snap hoe lekker het is om in het park te hangen, maar dit helpt totaal niet. Je bent niet de enige die corona moe is…Egoïsme ten top.
Vind dit echt zo kut, snap dit gewoon echt niet
Vind het ook knap dat iedereen blijkbaar vergeten is dat je buiten niet met meer dan 2 personen bij elkaar mag lopen/zijn. Gewoon complete groepen op picknickkleedjes in het park, oke dan.
Weet iemand of ze die 65 + prik ook van oud naar jong doen? Mn tante van 81 is vandaag geprikt maar mn moeder heeft nog niks gehoord.
Dat was iedereen al vergeten toen er sneeuw en ijs lag. Heel irritant.
Heb het idee dat “we zijn er klaar mee” ook steeds meer gepromoot wordt, ook via de media.
Oh ik vraag me af of mijn moeder dat overleg heeft gehad, zij is al gevaccineerd en heeft reuma en traagwerkende schildklier.
Ze heeft denk ik wel Pfizer gehad want ze is in januari al gevaccineerd.
Mensen/jongeren in Utrecht, Tilburg en Groningen hebben ook schijt. Zelfs in Ermelo. Nu denk ik niet dat ze in Ermelo de politie bekogeld hebben met flessen toen ze overgingen op sluiting/ontruiming, maargoed.
Voor alle reumatologische aandoeningen en alle reumatologische medicijnen wordt aangeraden het vaccin gewoon te nemen op het moment dat je aan de beurt bent, je hoeft je medicatie niet te onderbreken, het zou kunnen dat het effect iets kleiner is, maar zelfs gedeeltelijke bescherming is beter dan geen bescherming.
Ze gaan van oud naar jong. Nu zijn ze bij 80 tot 85, daarna van 75 tot 80, 70 tot 75 etc. (tot 60 jaar) reden dat de 63 en 64-jarigen nu aan de beurt zijn is omdat zij volgens de Gezondheidsraad AstraZenica mogen hebben (dit wordt afgeraden boven de 65).
Zijn er hier mensen die zijn uitgenodigd voor de test evenementen?
Ik heb een mail gekregen met een link voor de kaartverkoop morgen. Zou zo graag willen maar je moet na 5 dagen getest worden en dan kan ik niet.
Ik verbaas me ook over de troep die die lui hebben achtergelaten in het Vondelpark. Je wil de volgende keer dat je daarheen gaat toch ook niet met je reet in andermans afval zitten? Echt ongemanierd. Ach ja, wordt allemaal wel weer voor ze opgeruimd 
Heb ook mail met link erin! Volgens mij is de kaartverkoop gewoon open voor iedereen
Op m’n werk zijn alle collega’s die een prik gehad hebben en 4 patiënten ziek geworden na AstraZeneca helaas. Hoge koorts en rillen en zweten. Hopelijk knappen ze snel op en word ik niet ziek, net m’n prik gehad