Caronatopic #9

Het bedrijf waar mijn vriend freelance voor werkt blijft maar zeiken of ie een keer op kantoor komt terwijl dat helemaal niet nodig is. Ik word er echt zo giftig van soms.

1 like

Jeetje nou ik heb eindelijk de huisarts gebeld. Die assistente had ook dr dag niet laten we t daar maar op houden. Ik zeg van hoi ik bel vanwege mn bmi en t coronavaccin zodat ik op de lijst komt. Begint ze heel verhaal we hebben geen lijst alleen van 85+ en bmi. Uh ja dat zeg ik. Vervolgens blert ze daar door de tent moeten wij mensen op een lijst zetten?
Als t goed is staat t nu genoteerd bij de huisarts en zet die me op de lijst maar ze wisten nog van niks qua wanneer t zou zijn.

Maar I did t.

Oh en ik vertelde t tegen een vriendin. Zegt ze oh dus je wil eerder? Rot op met je eerder dit is gewoon dr bepaalde volorde.

37 likes

huh ik krijg een smsje van afzender GGD Haarlem met:
U heeft een afspraak op 05-03-2021 om 12:00 op adres Conradweg 40 hoek met HN Werkmanweg Haarlem

ik dacht dat het spam was maar er zit geen link of iets bij??
wat als ik daarheen ga, word ik dan beroofd ofzo haha

1 like

Iedereen wacht je daar op voor een surpriseparty

26 likes

Het is wel de goede locatie.

misschien iemand die een telefoonnummer heeft wat erg lijkt op de jouwe en die t dus verkeerd heeft ingevuld, of kan dat niet?

ik heb even gebeld, @Twonights helaas geen surpriseparty
maar iemand heeft idd een cijfer verkeerd gezegd in zijn telnr en de mijne doorgegeven

die jongen zei: ā€˜ik kan alleen zien dat u geen afspraak heeft’
zo ver was ik zelf ook al

18 likes

God dit is zo ongemakkelijk. Ik sta in de vaccinatierij tussen de oudjes. Ik zie twee andere dikke mensen die geen 75+ zijn. Dit is echt de walk of shame van des levens hoor. Maargoed ik camoufleer mezelf gewoon als bejaarde en dan komt het wel goed :+1:t2:

14 likes

Rollator meegenomen?

Haha nou hopelijk zijn het toch onbekenden, dus boeiend! En al waren het bekenden… Ergste wat ze kunnen doen is OvEr jE gAaN pRatEn

2 likes

Yesss

76 likes

Hij zit erin!!!

91 likes

De tekst op dat kaartje (zorgvuldig bewaren) bij opleveren dat ik de kaart op een ā€˜logische’ plaats opberg en het dan nooit meer terug kan vinden. (Ik zet tegenwoordig dan in mijn telefoon waar het ligt.)

7 likes

Yes girlll! :raised_hands:t2: :tada:

of als je een vaccinatiepaspoort hebt het daarbij bewaren of erin plakken (maar dat zal wel niet mogen;))

1 like

78 likes

Gewoon doen. Ik woon in Noord Holland en een vriendin werkt als doktersassistente en ze kijken er echt niet gek van op. Gewoon doen anders blijft t zo’n ding wat je moet doen. Ik had gewoon een raar wijf aan de lijn.

3 likes

Ja ik ook. Dus maar gewoon gedaan. Had nog hoop voor maart maar googlede even en die hoop is wegšŸ˜‚.

1 like

Waarom doet t RIVM zo negatief terwijl alle cijfers op zich redelijk positief zijn? Ja er zijn meer absolute gevallen maar het percentage positieve tests is flink omlaag gegaan. Ook het groeipercentage is van 20% naar 7% gegaan. Ja de R is omhoog maar dat gaat over de week van 12 februari en is dus niet echt wat zeggend over nu toch? Ziekenhuisopnames lijken stabiel wat ook goed is na de stijging van afgelopen weken.

Ik wil gewoon een beetje positiviteit RIVM, is dat nou zo moeilijk?

5 likes

Nee de R stijgt en zit inmiddels weer boven de 1, kreeg er al pushberichten over vanmiddag

1 like

Het percentage positieve tests zat op 11 nu op 8.9. Alleen omdat er veel meer getest is zijn er meer gevallen. En de afgelopen 2, 3 dagen zitten we onder t weekgemiddelde. Dus wie weet volgende week ook een echte daling.

3 likes