Score, vanuit mijn huisarts nu officieel bericht gehad dat ik binnenkort oproep krijg voor de vaccinatie. (Hij kon het vorige week niet checken vanwege vakantie)
Can’t wait
Heel leuk voor de kids dat de middelbare school open is. Maar moeten ze nou persee met de hele klas naar de supermarkt voor een frikandelbroodje…
En dan allemaal in de weg staan met hun karretje en mondkapje op de kin.
Volgens mij zijn zij ondertussen wel met de staart tussen de benen weer weggelopen nu Barbara Baarsma en Coen Teulings (de namen die Herstel NL voorzag van een bepaalde authoriteit) eruit zijn gestapt. Werd in meerdere programma’s gehakt gemaakt van hun “plan waarmee NL open kan”.
Ik zag daar idd ook allemaal posters van hangen op de tramhalte
Dat laatste gaat ook makkelijk met woningtekorten etc. Of dat als je kind de zwakkere in het gezin is je een 6 jarige maar op zichzelf laat wonen? Of bij een ander kwetsbare gezin dumpt joe joe wij zijn te gezond voor dit kind.
Echt hoe bedenken mensen dit?!
Hoe egoistisch inderdaad. Andere gezinnen moeten maar uit elkaar gehaald worden zodat IK naar de Primark kan en biertjes kan drinken op het terras. Wat?
Ook naief om te denken dat iedereen binnen jouw cirkel of gezin kerngezond is en dat je gewoon bij elkaar zou mogen blijven.
Hotels hebben ook echt zin om daar aan mee te werken.
Lubach heeft hier een item over gemaakt en dat vond ik de spijker op zn kop slaan. Vooral dat; “iedereen mag in de veilige zones komen”. Hoe is het dan precies een veilige zone? Ze hebben zelf echt geeeen idee wat ze lopen te wauwelen
Nou dat dus! Nu is het juist nog een soort van we zitten allemaal in het zelfde schuitje (op een klein deel van de mensen na die niet in corona geloven)
@Calypso ik lees hier ook pas voor het eerst over, gelukkig dat het plan flink onderuit is gehaald!
Dit klinkt echt apocalyptisch: soort zone waar geen zombies komen ofzo
Of een kinderspel "Nee covid, ik was buut vrij "
Dit is een van mijn lievelings hobbys, dit soort gekke ideeën helemaal uitpluizen en dan helemaal kapot maken
Ik vind het alleen zo ‘gevaarlijk’ dat het in bushokjes hangt. Zo lijkt het alsof het van de overheid vandaag komt. Wat absoluut niet waar is natuurlijk. Mensen geloven dit helaas.
Het bedrijf waar mijn vriend freelance voor werkt blijft maar zeiken of ie een keer op kantoor komt terwijl dat helemaal niet nodig is. Ik word er echt zo giftig van soms.
Jeetje nou ik heb eindelijk de huisarts gebeld. Die assistente had ook dr dag niet laten we t daar maar op houden. Ik zeg van hoi ik bel vanwege mn bmi en t coronavaccin zodat ik op de lijst komt. Begint ze heel verhaal we hebben geen lijst alleen van 85+ en bmi. Uh ja dat zeg ik. Vervolgens blert ze daar door de tent moeten wij mensen op een lijst zetten?
Als t goed is staat t nu genoteerd bij de huisarts en zet die me op de lijst maar ze wisten nog van niks qua wanneer t zou zijn.
Maar I did t.
Oh en ik vertelde t tegen een vriendin. Zegt ze oh dus je wil eerder? Rot op met je eerder dit is gewoon dr bepaalde volorde.
huh ik krijg een smsje van afzender GGD Haarlem met:
U heeft een afspraak op 05-03-2021 om 12:00 op adres Conradweg 40 hoek met HN Werkmanweg Haarlem
ik dacht dat het spam was maar er zit geen link of iets bij??
wat als ik daarheen ga, word ik dan beroofd ofzo haha
Iedereen wacht je daar op voor een surpriseparty
Het is wel de goede locatie.
misschien iemand die een telefoonnummer heeft wat erg lijkt op de jouwe en die t dus verkeerd heeft ingevuld, of kan dat niet?
ik heb even gebeld, @Twonights helaas geen surpriseparty
maar iemand heeft idd een cijfer verkeerd gezegd in zijn telnr en de mijne doorgegeven
die jongen zei: ‘ik kan alleen zien dat u geen afspraak heeft’
zo ver was ik zelf ook al