Ik ga zo slecht op deze mensen heeee. Het enige wat we doen is zo hard mogelijk proberen om a) jullie kinderen te onderwijzen en b) zorgen dat ze daarbij geen Corona oplopen. Maar nee hoor mevrouw Kroes & Cringe weten het beter. Sure thing hon.
Jeetje Doutzens hele identiteit is inmiddels Corona wappie he.
Maargoed op je 36e is je modellencarriere ook wel eindigend denk ik en we weten allemaal dat ze niet kan acteren dus misschien is wappie wel haar weg
Mogen professionals ook meedoen? Zo ja; 

De arts had me inderdaad al aangeraden om paracemol te nemen, dus doe dat maar elke 6 uur. Fingers crossed dat ik overgeslagen wordt.
Ik heb zelfs gehoord dat kinderen een heel testdiploma krijgen, 2 kindjes van een vriendin hebben hem heel trots laten zien (nadat uitslag negatief was)
Pff ik trek dit zo slecht he
niemand vindt de situatie leuk, maar soms moeten er nou eenmaal bepaalde maatregelen genomen worden, ook als die niet leuk zijn
it’s called life
Mijn moederhart wel maar dat komt omdat ik een kind heb met autisme en mijn kind gaat niet gaat begrijpen waarom een coronatest nodig is. Toen ik besmet ben geraakt ben ik om die reden langer in quarantaine gebleven omdat ik mijn kind niet kan laten testen.
Ik denk dat dat een totaal andere kwestie is. Daarnaast neem jij toch je verantwoordelijkheid!
Ik heb mijn kinderen van 4 en 6 vorige week laten testen, en het was echt gewoon helemaal prima. Ik had ze van tevoren verteld wat ze precies gingen doen en dat het wel even vervelend kon voelen, maar ook dat het binnen 10 seconden weer voorbij zou zijn. Dus we gingen ook tot 10 tellen om te kijken hoe lang dat dan was. Daarna kregen ze bij de ggd ook nog een kadootje om uit te zoeken, dus dat was al helemaal leuk.
Ze vonden het in de neus gaan wel even vervelend, maar hebben er echt geen trauma aan over gehouden.
Ik heb op de plek van een prik nu een pijnlijke bult
Kan amper op mijn zij liggen ook
En als je het even masseert en met je arm beweegt? Ik kom nu te laat met deze tip maar ik heb ooit als tip gekregen om na een vaccin of iets je arm even te bewegen zodat je niet een zon plek krijgt. Misschien voor de volgende spuit.
Jezus wat zijn die Doutzen etc een dombo’s, kan al die mensen die met hartjes reageren ook niet meer serieus nemen.
Een mondkapje is idd vast traumatischer dan oma die er opeens niet meer is omdat niet iedereen er bij mocht om afscheid te nemen
dit is zoiets raars en eng.
toen ik het hoorde dacht ik oh dan hebben ze vast dingen gestolen, of ze ervoor laten betalen maar dat lijkt dus helemaal niet zo? wat is dan je motivatie vraag ik me af, en daarna ook nog bellen hoe het gaat echt wtf
Vond dit ook zo vreemd. En gelukkig was het niets schadelijks.
Lief dat je het vraagt. Ik heb nog nergens last van. klopt op hout
mijn buurvrouw vertelde net dat er bij hun op het werk (ze werkt in de zorg) een vaccinatie over was, en dat ze die op eigen initiatief aan haar zus (van 42) heeft gegeven. ok meid lekker doen
Ik had hetzelfde! Vrijdag gevaccineerd, die nacht hoge koorts, maar zaterdagavond was de koorts helemaal weg. Zondag eind van de middag werd ik weer een beetje koortsig, maar dat is verder niet doorgezet. Hopelijk valt dit bij jou ook mee!
Ja ze waren ook not amused dat ze het gewoon mee had genomen zonder te vragen, en ze had er nog niet over nagedacht hoe het dan moest met de herhaalprik.
En nee zeker niet weggooien! Maar dit is weer de andere kant.
Vervelend dat je je nog niet helemaal fit voelt. Hopelijk gaat het snel beter met je!
Ik heb toch bijwerkingen gekregen. Zwak voelen, zere arm, hoofdpijn en misselijkheid. Toch valt het wel mee. Ik blijf gewoon de hele dag in bed 
Ah nee een vriendin van mij deelt nu de berichten van Isa Greens over kinderen en mondkapjes etc in haar stories. Zo jammer dit