Caronatopic #9

En als je het even masseert en met je arm beweegt? Ik kom nu te laat met deze tip maar ik heb ooit als tip gekregen om na een vaccin of iets je arm even te bewegen zodat je niet een zon plek krijgt. Misschien voor de volgende spuit.

Jezus wat zijn die Doutzen etc een dombo’s, kan al die mensen die met hartjes reageren ook niet meer serieus nemen.
Een mondkapje is idd vast traumatischer dan oma die er opeens niet meer is omdat niet iedereen er bij mocht om afscheid te nemen

2 likes

dit is zoiets raars en eng.
toen ik het hoorde dacht ik oh dan hebben ze vast dingen gestolen, of ze ervoor laten betalen maar dat lijkt dus helemaal niet zo? wat is dan je motivatie vraag ik me af, en daarna ook nog bellen hoe het gaat echt wtf

1 like

Vond dit ook zo vreemd. En gelukkig was het niets schadelijks.

Lief dat je het vraagt. Ik heb nog nergens last van. klopt op hout

mijn buurvrouw vertelde net dat er bij hun op het werk (ze werkt in de zorg) een vaccinatie over was, en dat ze die op eigen initiatief aan haar zus (van 42) heeft gegeven. ok meid lekker doen

1 like

Ik had hetzelfde! Vrijdag gevaccineerd, die nacht hoge koorts, maar zaterdagavond was de koorts helemaal weg. Zondag eind van de middag werd ik weer een beetje koortsig, maar dat is verder niet doorgezet. Hopelijk valt dit bij jou ook mee!

Ja ze waren ook not amused dat ze het gewoon mee had genomen zonder te vragen, en ze had er nog niet over nagedacht hoe het dan moest met de herhaalprik.

En nee zeker niet weggooien! Maar dit is weer de andere kant.

Vervelend dat je je nog niet helemaal fit voelt. Hopelijk gaat het snel beter met je!

Ik heb toch bijwerkingen gekregen. Zwak voelen, zere arm, hoofdpijn en misselijkheid. Toch valt het wel mee. Ik blijf gewoon de hele dag in bed :wink:

1 like

Ah nee een vriendin van mij deelt nu de berichten van Isa Greens over kinderen en mondkapjes etc in haar stories. Zo jammer dit :neutral_face:

Ik verwijder alle mensen uit m’n vriendenlijst die dat soort complottheorieĂ«n plaatsen, zowel LinkedIn (ja er zijn oprecht mensen die zo dom zijn dat op hun zakelijke account te plaatsen), Facebook en Instagram. Geldt ook voor influencers. I don’t need that negativity joejoe :wave:t4:

15 likes

Het is net ontkruid, als je het verwijderd komt het 10x zo hardnekkig terug :rofl:

3 likes

Voor mij ook herkenbaar, gisteren Astrazeneca gehad en vannacht en vanochtend voelde ik me vrij beroerd en nu lijkt het over te zijn. Ik had niet verwacht dat het zo erg zou zijn. Hopelijk is dit alleen bij de eerste vaccinatie.

Ik heb begrepen dat er minder bijwerkingen zijn van het 2e vaccine.

1 like

Ik moet telefoonnummers noteren van alle klanten die bij ons iets af komen halen. Vraagt iemand vanmiddag waar dat voor nodig is, dus ik leg uit dat we dan contact op kunnen nemen in het geval dat een van onze medewerkers corona krijgt. Zegt ie serieus dat wij het dan eerder van hem gekregen zouden hebben dan dat wij hem besmet zouden hebben, want hij heeft het vorige week gehad.

:cry:

2 likes

Wow
 just wow

Sommige mensen :woman_facepalming:t3:

1 like

Wie weet dit?
Ik wilde morgen samen met mijn man en een vriendin gaan wandelen. Mag dit nu? Want zij mag wel bij ons thuis afspreken maar als ik de regels lees zouden we niet met z’n drieĂ«n mogen wandelen. Of is max twee personen uit verschillende huishoudens?

Ja helemaal mee eens. Ook al paar mensen verwijderd die ik volgde op Instagram. Maar dit is dus echt een vriendin :neutral_face:
Ze had laatst ook naar een andere vriendin geappt dat ‘ze het jammer vond dat zij zo de coronaregels volgde want ze miste daardoor de binding met haar’.
Dus aan de ene kant denk ik ook ergens doeiiii, maar andere kant denk ik van tja, iedereen mag zijn eigen mening hebben. En zij is niet zĂł extreem dat er helemaal niet meer mee te praten valt. Maar jammer is het wel.

2 likes

Nee officieel mag je maar met maximaal 2 mensen buiten zijn. Raar dat het inderdaad binnen wel mag.

3 likes

Ik liep vandaag van de bakker naar een koffiezaak die 50 meter uit elkaar liggen dus ik hield mijn mondkapje op. En toen werd ik gewoon uitgescholden op straat door een voorbijganger die echt super agressief op me af kwam lopen en zei “achterlijke trut doe die mondkap af joh”. Ik was echt zooooo verbijsterd :exploding_head: Ik wist ook echt niet wat ik moest zeggen dus toen zei ik maar hou je bek :sweat_smile:

37 likes