Caronatopic #9

In dat scenario gaat hij uit van ‘als alles gaat zoals het moet’

In het leven heb ik inmiddels geleerd dat nooit iets gaat zoals het moet dus hugo bedankt voor je positiviteit maar ik zet hem liever iets pessimistischer in

5 likes

Ik hoorde net in de auto op de radio dat ze speciale “prikevents” willen organiseren, in evenementenhallen. Toen zei die dj: “Een soort van Sensation White”. Ik vind dat zo’n surreëel idee :rofl: mensen worden dan per doelgroep uitgenodigd om dan naar zo’n grootschalige locatie te komen.

8 likes

Ik ben normaal heel positief maar bij deze uitspraak van Hugo denk ik eerst zien dan geloven. Er zijn toch steeds leverings problemen met vaccins etc. Ik vind het dan nogal stellig om te zeggen in juli is zowat iedereen klaar.

1 like

Haha dit klinkt dan weer als een geniaal idee, prikken en meteen feesten :partying_face:
Edit: als ze het zo zouden doen (wat niet realistisch is dat begrijp ik) denk ik wel dat dat de vaccinatiebereidheid flink zou opschroeven.

6 likes

Ik heb vroeger ooit een vaccin gehad dat in een eventhal gegeven werd. Was de hele klas af en toe uurtje weg voor een vaccin.
Was toen echt goed geregeld.

Dus kan me er alles bij voorstellen.

9 likes

Nee was een andere, want die heb ik niet gehad.
Ik weet al niet meer welke. Was een inhaal slag ofzo, was al 11.

1 like

Misschien was het die vaccinatie tegen meningokokken?

1 like

De meningokokken kreeg in de Arena. :joy:

1 like

Een negatieve test uitslag schijnt ook voldoende te zijn!

2 likes

Ik ook! Onder andere de 9-jaars prik en baarmoederhalskanker prik gehad op zo’n locatie. Maar ze hebben het dus over 2.5 miljoen vaccinaties per week vanaf mei, waarvan 1.5 miljoen op de GGD vaccinatie locaties, 250.000 via de huisarts en 750.000 in zulke evenementenhallen in de weekenden :scream:

2 likes

Waarschijnlijk zijn we weer stout geweest

2 likes

Omdat ik morgen werkoverleg heb om 19 uur en de persconferentie anders niet kon kijken.

17 likes

Dit wordt de eerste persconferentie die ik niet ga kijken, want ik heb dan een coronatest :smile2:

8 likes

Volgens mij omdat deze maatregelen tot 15 maart lopen, en dus een week ervoor persco. Maar geen idee waarom het naar maandag is verplaatst allemaal.

2 likes

ooo ja de avondklok loopt tot 15 maart. Ik zat ook al heh op een maandag??

Gaan we nog sjetten?

Xander where you at

1 like

Ik ben echt verdrietig dat binnensport voor kinderen niet open gaat :disappointed: Ik snap het super goed maar ik mis het zo erg en gun het m’n leerlingen zo om weer te kunnen sporten

Miljoenen coronakilo’s. Wat een sympathieke uitspraak, not.

31 likes

Vanaf morgen

2 likes

Rutte: we gaan niet versoepelen maar dit zijn de versoepelingen

??? Haha. O nee ''aanpassingen en correcties"

4 likes