FF Boulevard #2

Ik heb ze hierdoor allemaal ontvolgd op Instagram. Het was ook allemaal kleding van 2 bepaalde merken. Zo duidelijk dat het #spon was.

Hahahaha dan faal je echt als social media medewerker. 30 foto’s achter elkaar posten? You had one job… :roll_eyes:

3 likes

Hij gaat nu ook iets presenteren bij SBS. En dat filmpje bij de Mac wat vd week viral ging was ook zo geacteerd. Hij wordt nu echt een karikatuur van zichzelf, jammer. Het was juist zo leuk door de eenvoud!

3 likes

Ja ik vind het zo jammer dat het áltijd zo gaat. Echt altijd. Ook dat stel van straatarm en steenrijk. Zodra iets het goed doet duikt de halve media wereld erop om het uit te melken. Zo stom.

7 likes

Wie zijn dit überhaupt?:sweat_smile:

ze zijn van tv… ik weet t ook alleen hierdoor

2 likes

Doutzen krijgt ook flink commentaar op haar bikinifoto’s. Ze zou “te mager” zijn. Op één foto gaat William Rutten in de reacties in discussie.

(Ik moet er nog even wat bijtypen, want ik heb deze post net ook gedaan, maar die was verkeerd gegaan en heb ik verwijderd, en nu mag ik niet precies hetzelfde weer posten…)
Edit: yes het werkt.

Och ja …
ze is altijd al slank geweest . Door hoe ze staat lijkt het idd wel alsof ze in een bepaalde categorie valt. Ze is gewoon gespierd en staat ongelukkig op de foto.

Vind de comments van sommige mensen echt respectloos . Vooral die van andere Friezen .

1 like

Niet echt een mega beroemdheid maar dit lijkt me wel de beste plek om dit te posten.

1 like

Ben benieuwd hoe dit zich verder gaat ontwikkelen.

En ook is er weer commentaar op prins Harry en Meghan, omdat ze meerdere keren een privé jet hebben gebruikt. In het artikel gaat het alleen over Ibiza, maar ze zijn ook naar Nice gevlogen.
https://www.ad.nl/show/harry-en-meghan-zwaar-onder-vuur-voor-gebruik-privejet~ac9ccc4a/

Het lijkt erop dat zodra er een schandaal van een lid van het Britse koningshuis aan het licht komt dat de Engelse media extra gaan rapporteren over elke scheet van Meghan en Harry.

Die privévlucht heeft Elton John zelfs een heel repliek over geschreven op twitter. Het zijn een aantal tweets.

6 likes

Ja de Engelse kranten zijn ook echt genadeloos. Soms lees ik the Daily mail, en de reacties ook onder de artikelen

Dat hele Epstein verhaal en die zelfmoord is toch zo bizar. Ik vind het ook echt een beetje eng eigenlijk, wat wordt er allemaal (massaal) in de doofpot gestopt?

15 likes

Nee zo erg he! En wat @Evenveel zegt, het topje van de ijsberg. Hoeveel ‘belangrijke’ mensen zijn hier onderdeel van?

Ook dat dat fonds waarschijnlijk is om te voorkomen dat slachtoffers een schadevergoeding* oid krijgen :confounded:

*aanspraak kunnen maken op dit bedrag zeg maar

1 like

Kan iemand dit hele verhaal kort samenvatten? Want ik snap er dus helemaal niets meer van…
Hij heeft zelfmoord gepleegd maar toch niet? En verder? :flushed:

Epstien was een prominent figuur met zeer hooggeplaatste vrienden ( politici , wereldleiders, ex-presidenten etc)
Hij is opgepakt op sterke verdenking van kindermisbruik, mensenhandel en nog meer van dergelijke ellende.
Hij deed een zelfmoordpoging in de cel, overleefde dat en werd onder 24 uurs toezicht geplaatst. Een week later laat hij z’n testament aanpassen, en pleegt hij alsnog zelfmoord door verhanging. Dit is strikt genomen onmogelijk, gezien de 24 uurs toezicht in zijn cel.
Er is dus een vermoeden/theorie dat hij is omgelegd door die andere prominente figuren waar hij, al dan wel of niet, belastende informatie over zou kunnen hebben.

19 likes

Ik hoorde vanmorgen op het nieuws op radio2
dat er veel misstanden in die gevangenis waren. Dat de bewakers die elke 30 minuten moesten kijken lagen te slapen (letterlijk) maar dat ze wel opschreven dat ze elke 30 minuten gingen kijken. De directeur is ook ontslagen.

3 likes

Ohh dan had ik het toch grotendeels goed begrepen, alleen vond ik het gewoon zo bizar dat ik dacht: ik zal wel wat verkeerds hebben gelezen/begrepen.
Dankjewel!

Het gebeurt trouwens wel vaker dat mensen hun testament aanpassen voor ze zelfmoord plegen dus dat vind ik eigenlijk nog het minst rare aan dit verhaal.

2 likes

Wel intens en extra gemeen dat hij dat gedaan heeft zodat de slachtoffers geen schadevergoeding kunnen krijgen. Of iig moeilijker.

10 likes