Chateau Meiland

Hahaha ja. Zo geweldig hoe hij Nederlands, Engels en Frans door elkaar gebruikt.

2 likes

Haha ja ik moest heel hard lachen om soleiiiijllllll

3 likes

Ik denk dat zij er gewoon vanuit gingen dat ze natuurlijk wel wist hoe de wasmachine en droger werken en waarschijnlijk moest alles weer snel snel. Maar carolien deed niet direct flauw tegen dat meisje toch. Ik zou me ook wel een beetje verbazen.
En wat zijn ze toch allemaal van plan, dat chateau is een paar maanden open en dan kijken ze al naar andere kastelen van 40 kamers?! :astonished:

2 likes

Ik vind haar sowieso echt niks. Althans, ze is vast een leuk mens maar het lijkt alsof ze het gewoon totaal niet naar haar zin heeft en dat straalt er vanaf. Ik dacht dat ze naar huis ging.

Ja maar zij praat geen frans, denk dat dat de voornaamste reden is. Zij kunnen gewoon niet communiceren. Verder eens met @Flamoes, het komt helemaal niet echt over, haar lach lijkt als een boer met kiespijn. Volgens mij voelt ze zich er totaal niet thuis en op haar gemak. En valt het haar allemaal heel zwaar, wat ik dan wel begrijpelijk vind. Het is ook wel echt een uitzonderlijke familie waar je dan bij inwoont die allemaal close zijn en misschien voel je je dan zo’n 5e wiel aan het wagen. Ze wilde seizoen 2 nog afmaken en ga er vanuit dat ze daarna naar huis gaat. Ze kunnen ook beter werknemers aannemen 1 voor de avonddienst, en 1 voor de ochtendienst met wat schoonmaaktaken erbij naast. Neem aan dat dat er over een tijdje sowieso er wel uitkan aangezien mensen al willen reserveren voor 2022 (wtf). En ben zo benieuwd hoe dit allemaal gaat uitwerken met hun grote plannen van 30+ kamers etc. Dan moet je echt wel een fatsoenlijke manager hebben anders loopt alles in het 100.

Ik denk dat ze moeten oppassen met teveel uitbreiden. Het chateau lift nu natuurlijk op de bekendheid van de familie. Maar de aandacht zwakt uiteindelijk altijd af met dit soort reality tv. Zie Roy Donders met zijn winkel en uiteindelijk failliet gaan.

Volgens mij zit de energie van de familie vooral in het opknappen en inrichten van het chateau en veel minder in het managen van een hotel.

6 likes

Ja precies die mensen komen erheen vanwege de familie. Als je daar allemaal personeel gaat neerzetten valt dat natuurlijk behoorlijk tegen als je Martien verwacht

2 likes

Ja helemaal mee eens hoor, maar zoals zij er nu instaan lijkt het er vooral op dat ze willen uitbreiden. En als zij ergens hun zinnen op hebben staan wordt volgens mij nogal snel een beslissing genomen. Zou het ze zelf als ik bevriend met ze was het ze enorm afraden.

Ik moet zo hard lachen om dat stuk dat Erica met haar moeder belt. Dat ze zegt “hier is alle rust”, terwijl ondertussen die honden wild aan het blaffen zijn, Claire in die auto met sirene heen en weer rijdt, overal troep ligt van de bank die die honden hebben gesloopt, love it

16 likes

Ik zie dat Maxime bij Anna Nooshin op de bank zit voor een nieuwe video… :roll_eyes:

2 likes

Jammer. Zie het ook nog wel gebeuren dat Maxime gaat vloggen in de toekomst en zo’n typische influencer wordt

6 likes

Huh

Dit, denk ik

1 like

Ohhhhh aha nu snapz

2 likes

Ik heb ook maar toegegeven aan de Martien-hype. Vond hem erg leuk in Ranking the Stars.

Hoe hij nat wasgoed uitlegde als ‘la mer’… :sweat_smile:

6 likes

Het is helemaal la mer.

Je moet een groot bedrijf bellen. Niet iemand uit het dorrruuup

3 likes

Alles is water hahahha

1 like

Hahahah ik ga stuk :joy:

Hahaha die elastiekjes.

2 likes