China webshoptopic

Haha leuk! Ik kan alleen nu al m’n hoofd erover breken welk liedje ik dan zou moeten kiezen.

1 like

Wat betekent ‘accepted by last mile carrier’ op Ali, betekent dat dat hij bij bv PostNL ligt en nog moet worden uitgezonden, of ligt hij dan alleen in NL ergens op een centrum maar moet het nog worden overgedragen aan een pakket/postservice?

Ik heb begin september iets op AliExpress besteld, en er staat bij mijn bestelling al sinds 9 oktober ‘import clearance success’ en dat het pakketje het land van aankomst heeft bereikt. Heeft iemand anders dit ook wel eens gehad en zo ja, wat kun je met die informatie? Ik neem aan dat het door de douane geweest is en is goedgekeurd, maar ik heb nog niks binnen…

Wow goed dat je dit zegt! Wat een rare regeling. Had er nog niet over gehoord

edit: ik heb even gekeken en ik zie tot nu toe niks over die 15 euro. Wel de BTW die je erover gaat betalen (maar idd wat jij zegt: 21% over 80 cent is nog niks)

Ik weet hier niks van, heb je dat via een nieuwsartikel? ben benieuwd!

Ik krijg als het goed is binnen nu en een week deze binnen. Ben echt mega benieuwd. Zag (precies) deze op een paar Tiktoks en hij lijkt daar (bijna) even goed te werken als de echte Dyson airwrap. Twijfel al sinds die airwrap uit kwam om hem te kopen maar vind 500 euro echt veel geld voor alweer een föhn/tang. Dus voor die 50 euro kan ik niet wachten om deze te proberen.

26 likes

Pleeeeeease een review :crossed_fingers:

2 likes

Daar wil ik ook een review van!

1 like

En @Applepie zal ik doen! Ik maak wel een tutorial/review als een echte YouTuber :joy:

10 likes

Volgens mij via curly girl een fb groep. Zijn de recensies niet allemaal even positief. :face_with_hand_over_mouth:

Er staat al een paar dagen een ali pakket in mijn PostNL app, deze blijft maar aanpassen naar ‘morgen’ en dat keer op keer.

Hoe betrouwbaar is die app met Ali pakketjes?

Bij mij klopt het normaal gesproken altijd wel. Er is alleen geen peil op PostNL zelf te trekken op het moment

1 like

Ik ben zo bang dat zon ding ontploft als je er mee bezig bent.

1 like

Ik vind postNL echt dom, ze rekenen wel toeslagen omdat het zo druk is, maar op tijd leveren ho maar, waar betaal je dan extra voor?

1 like

Ja bizar he, ik zou als bedrijf ook pissed zijn. Extra moeten betalen, maar alsnog een puinhoop

2 likes

Kan zo weken blijven staan! Dan is het wel in NL aangekomen maar nog niet in behandeling denk ik. Bij mij werd het na 1,5 a 2 weken na de eerste melding geloof ik geleverd

1 like

Ik denk dat het dan nog niet is vrijgegeven door de douane ofzo? De scan kan dan wel elke dag plaatsvinden, maar dat is dan gewoon een digitale scan oid hebben ze me ooit uitgelegd, wel nog steeds een vaag verhaal.

Heb je deze toevallig al binnen? Ben zo benieuwd hoe hij bevalt!

Ja! Helemaal vergeten door de chaos haha. Even korte samenvatting: ik ben tevreden over de föhn kop, de ronde borstel met haren en de de kam/borstel. De twee stukken waar het mij eigenlijk om gaat bevallen niet :sob:. Die krultang stukken dus zeg maar. Eigenlijk moeten die je haren er omheen blazen, maar dat werkt alleen als het een suuuuper klein plukje is… Heb hem al geprobeerd op nat, droog en vochtig haar maar ik krijg het niet voor elkaar. Terwijl ik eigenlijk toch wel handig ben met haar tools haha. Ik ga het nog wel vaker proberen. Ik zou hem niet aanraden te bestellen eigenlijk.

5 likes

Snap dat je er niet meer aan hebt gedacht hoor, in deze situatie.
Bedankt voor de mini review. Ik vond het wel interessant om te proberen, maar als ik dit zo lees is het niet echt de moeite waard. Je hebt me misschien een miskoop bespaard!

1 like