Collage- en fototopic Secret Santa 2019

Brb, even klei halen voor een tietenmokje

1 like

Anne-Fleur Kan/florainthegarden op insta maakt ze ook fancy haha

2 likes

ohhh wow die zijn echt super tof, thanks!

1 like

Je kan (kon?) ze ook kopen bij de Monki. Heb mn zusje een tietenpot gegeven :+1:

2 likes

Jullie lijken me allemaal echt leuke persoon, maar echt :yum:

5 likes

Extra info

Hoihoi,
Ik ben Taksi 24 jaar en ga bijna (over twee weken :ok_woman:t2:) samenwonen met mijn vriend in een jaren 30 huisje in een klein dorpje in Brabant. Ik ben bijna juf en werk momenteel in een doe het zelf zaak. Ons huis gaat ingericht worden met cognac (bank), zwart staal (industrieel), donkergroen en veel hout. Ik houd enorm van planten en heb er al stiekem een hoop. Ik vind hierbij potjes in de kleuren grijs, wit, zwart en terracotta het leukste :blush:. Verder maak je mij dus ook blij met groene planten en stekjes :seedling:
Verschillende smaken thee vind ik ook lekker en in vind het leuk om jouw favoriete smaak te proberen! Om het allemaal wat gezellig te maken houd ik ook van (geur)kaarsen dus daar doe je mij ook een plezier mee :smiley:.
Verder houd ik van zilveren ‘simpele’ oorbellen zoiets als op de collage, ik heb verschillende gaatjes in mijn oren dus houdt daarbij van combineren.
Kerst komt er ook bijna weer aan en ik ben al volop bezig met het kopen van aparte kerstballen (zoals al eerder gepost in je laatste aankopen en wjekw foto editie topics), dus die vind ik ook leuk om te krijgen. Vind de ballen van vondels Amsterdam heel leuk (maar duur maar dan heb je een idee qua soort).
Verder houd ik van netflixen en ben ik echt een huismus.
Chocolade (melk of wit) is trouwens ook altijd goed.

Liever niet:
Koffie, vanille geuren, gouden accessoires of gouden sieraden, nagellak (heb al zoveel) of felle kleuren.

Hopelijk kan mijn secret santa er iets mee en anders stel maar een vraag :blush:

5 likes

Enig idee welke kleur die MAC lipstick is?

Volgens mij Pander Me!

Ja dat is hem, thanks!

1 like

Extra info

Ik ben Portland. Ik woon momenteel nog bij mijn ouders in Brugge maar zal in het voorjaar verhuizen naar een huis die ik samen met mijn vriend nu aan het verbouwen ben. Mijn interieur stijl is vooral vrij minimalistisch met veel lichte kleuren, beton en licht hout. Ik ben ook altijd vrij minimalistisch gekleed.

Ik ben leerkracht aardrijkskunde en ook vrijwilliger bij een kind- en jongeren bel/chat/mail organisatie. In mijn vrije tijd ben ik vooral bezig met lezen, muziek luisteren, planten verzorgen, in de tuin werken, bullet journaling, puzzelen, films/series kijken, beauty (vooral skincare) en rode wijn drinken. Londen is mijn favoriete stad en het liefst ga ik naar de Alpen of Scandinavië op reis. Ik hou van gezelligheid dus kaarsjes branden en lekker onder een dekentje kruipen is mijn lievelingsbezigheid.

Ik word graag verrast, maar om je een beetje inspiratie te geven:

  • Boeken (mag gerust 2e hands)
  • Kaarsendover
  • Tart burner
  • Leuke mok
  • Snoep, koeken of chocola
  • Stiftjes, pennen en dergelijke (geen notitieboekjes)
  • Zilveren oorbellen
  • Oploskoffie
  • Recepten
8 likes

Meer info

Ik ben Panthera, 25 en woon samen met mijn vriend in Leiden. We hebben een kat (zie collage) en ik ben nog een beetje zoekende naar een creatieve hobby. Als jij die hebt, vind in iets in die richting leuk om te proberen! Net zoals jouw favoriete recept, muziek, etc. Ik vind het leuk om verrast te worden! Wat toelichting op de afbeeldingen hierboven:

Ik ben gek op ornamenten voor in m’n kerstboom, des te hysterischer, des te beter. Liever geen andere frutsels voor in huis, we wonen niet zo groot.

No shame in my game, ik zet m’n kat ook graag met een sjaaltje om onder die hysterische kerstboom.

Ik ga graag naar musea (wetenschap en moderne kunst) en vindt o.a. het werk van Yayoi Kusama prachtig.

Momenteel ben ik bezig om alle films van Studio Ghibli te bekijken. Verder ben ik niet van de anime, maar dit vind ik echt genieten.

Ik ben gek op make-up en skincare en kwijl weg bij de kerstcollectie op dit plaatje. Ik heb overigens een gevoelige huid, dus met gezichtsverzorging maak je me meestal niet heel blij, ik ben erg kieskeurig :sweat_smile:

En thee, ik hou gewoon van goede thee :joy:

7 likes

Samenvatting

Zag dat mijn collage van secret bunny ook nog klopt

Leuke dingen:

-Koken en uit eten gaan. Je favo recept(en) zou ik leuk vinden om te krijgen
-Kerst vind ik fantastisch, leukste aan de winter vind ik ook kaarsjes en lichtjes
-Wijn, speciaalbiertjes en cocktails
-Spelletjes, quizzen en karaoke
-Borrelen met lekkere hapjes en drankjes
-Reizen, ben meer van de warmte dan van de kou
-Series en films kijken onder een dekentje

Minder leuk:
-Zoetigheid, doe mij maar hartig eten
-Gluhwein
-Maskers

Vind het wel leuk om verrast te worden

6 likes

Haha jup het is dan ook het leukste vak natuurlijk :wink:

1 like

Nog wat info

Ik ben 25 en woon alleen. Heb zelf geen kat, maar mijn ouders wel. Mijn favoriete winkels zijn Lush, Stradivarius, HEMA, Waterstones/American Book Center, Plato, Zara Home en Sissy Boy. Ik hou ook van leuke aanraders op het gebied van muziek, boeken, tv-series, theater, recepten etc. Dus als je daarvoor in de mood bent, be my guest!

10 likes

Extra info

Banananana, 31 jaar, Amsterdam. Ik studeer aan de pabo, loop stage bij de kleuters en werk bij poppodium en op een kaas- en broodafdeling. Ik houd van koffie, kerstversiering, donkergroen, plantjes, goud, donkerrood/paars, dieren, babies, gezellige lampjes, frisse en kerstgeuren. Minder van nagellak, vanille- of rozengeur, zilver, ‘schattige’ dingetjes, frutsels, thee, oudroze, blauw en suiker (ik eet keto = suikervrij). Ik zoek nog een leuke hobby, zou graag willen beginnen met breien of borduren. Leuke kleine potjes om plantjes te stekken is altijd een goed idee en spelletjes ook.

8 likes

En nog een stukje tekst

Ik ben bijna 30, werkend, en woon samen (zonder kinderen of huisdieren). Dit is de eerste keer dat ik aan een Secret Santa mee doe!

Ik heb niet echt hele bijzondere hobby’s, maar ik doe aan breien (een leuke kleur wol is welkom, of iets anders om te handwerken), hou van boeken lezen (genres: roman/literatuur/chicklit/fantasy), series/Netflix kijken, en ik probeer meer duurzaam te leven.
Verder vind ik leuk om te krijgen: kaartjes, boekenlegger, douchespul, blokzeep, plantjes, potjes, (geur)kaarsen, sokken met een leuk patroon (39), iets lekkers, maar is iets anders is ook prima als je wat leuks weet!

Ik draag geen sieraden, lust geen thee, en ben niet zo van de quotes :blush:

8 likes

Mijn collage is per postduif naar mijn Santa gegaan (en ontvangen) :dove:

1 like

Geen probleem hoor :hugs:

Noted!

1 like

Yess, morgenochtend is collage time :star_struck:

1 like