Jaaa mijn pakje lag bij de buren en het is zo zo zo leuk!
Het zat ingepakt in tijdschriften, en een hele mooie stevige doos die ik sowieso ergens voor kan gebruiken
En dit was de inhoud! Een kaart, twee supermooie potjes die heel goed bij m’n huis passen, 3(!) soorten thee die allemaal heel lekker ruiken en klinken (ga vanavond meteen proeven), vegan chocolade (hallelujah), zeep van Lush die heerlijk ruikt en waar je mee kan kleien (nu al zin in), een vet leuk geïllustreerd recept voor pompoenrisotto en een hele toffe blouse die oprecht een hele goede aanvulling op m’n kledingkast is 
De kaart was ook heel erg leuk, heb hem al 3 keer gelezen, zo lief en zoveel moeite in gestopt, ben er helemaal vrolijk van! En respect ook voor de rijmskills van m’n Santa, echt top. En de hint heb ik ook gevonden denk ik!
Lieve lieve Santa, heel erg bedankt voor het pakketje, het heeft m’n dag echt gemaakt! Ik was een beetje in een pesthumeur omdat de ov-goden me niet gunstig gezind waren en ik er met vet veel honger en een te dunne jas een uur langer over deed om thuis te komen, maar dat is oprecht helemaal weg nu, ben helemaal vrolijk
Dankjewel 

Ps Het kost me moeite om van de koekjes af te blijven. 

Ik wordt erg blij van de spulletjes die erin zitten. Hoe blij kan een mens worden van duurzaam wc papier? (Echt geweldige prints op de verpakking, past helemaal bij me)
aah ik ga vrijdag echt haasten.

), wasbare reinigingspads van echt een megafijn formaat, een onwijs leuk schaaltje en jasmijnzeep… en die zeep ruikt echt heerlijk.

Is allemaal goed gekomen gelukkig!

Die ga ik gebruiken voor borduren! Oh en ik denk dat ik weet wie je bent naar aanleiding van de hint! Ik hoop dat ik het goed heb. Ik vind het zo leuk allemaal, mijn dag kan gewoon niet meer stuk nu 

. Wat een leuke brief erbij, ik ga vanmiddag speuren wie je bent al heb ik al een idee. Het magazine ga ik voor het eerst lezen! Onder genot van die thee, ben heel benieuwd. En mn klas is je vast dankbaar voor de snoepjes, die deel ik voor de vakantie uit. Thanks lieve Santa voor alle moeite en liefde 

. Bedankt Santa!