Collage- en fototopic Sustainable Santa 2020

Jaaa mijn pakje lag bij de buren en het is zo zo zo leuk!
Het zat ingepakt in tijdschriften, en een hele mooie stevige doos die ik sowieso ergens voor kan gebruiken

En dit was de inhoud! Een kaart, twee supermooie potjes die heel goed bij m’n huis passen, 3(!) soorten thee die allemaal heel lekker ruiken en klinken (ga vanavond meteen proeven), vegan chocolade (hallelujah), zeep van Lush die heerlijk ruikt en waar je mee kan kleien (nu al zin in), een vet leuk geïllustreerd recept voor pompoenrisotto en een hele toffe blouse die oprecht een hele goede aanvulling op m’n kledingkast is :blush:

De kaart was ook heel erg leuk, heb hem al 3 keer gelezen, zo lief en zoveel moeite in gestopt, ben er helemaal vrolijk van! En respect ook voor de rijmskills van m’n Santa, echt top. En de hint heb ik ook gevonden denk ik!

Lieve lieve Santa, heel erg bedankt voor het pakketje, het heeft m’n dag echt gemaakt! Ik was een beetje in een pesthumeur omdat de ov-goden me niet gunstig gezind waren en ik er met vet veel honger en een te dunne jas een uur langer over deed om thuis te komen, maar dat is oprecht helemaal weg nu, ben helemaal vrolijk :blush: Dankjewel :heart::sparkles:

18 likes

Mijn pakketje was plots gearriveerd zonder dat ik 'm verwachtte dus dat was al een mooie eerste verrassing. De inhoud van het pakket is in de basis erg geslaagd. Daarmee bedoel ik dat de stijl van de puzzel bijvoorbeeld niet zo mijn ding is, maar puzzelen zelf is wel een goede inschatting geweest van mijn Santa. Hetzelfde geldt voor het boek en de houders. Alles was trouwens heel mooi ingepakt en het gedicht was subliem. Thanks Santa voor de liefde die je erin hebt gestopt. :orange_heart: Ps Het kost me moeite om van de koekjes af te blijven. :joy:

12 likes

Allereerst wil ik mijn Santa hartstikke bedanken voor het samenstellen van dit pakket! :smiling_face_with_three_hearts: Ik wordt erg blij van de spulletjes die erin zitten. Hoe blij kan een mens worden van duurzaam wc papier? (Echt geweldige prints op de verpakking, past helemaal bij me)

Ik heb al een Black Stories, maar niet deze uitgave. Dat heeft mijn Santa echt goed ingeschat. Alle andere spulletjes ga ik ook opmaken/gebruiken en een leuk plantje zoeken voor het potje. Moest wel beetje lachen om die fabric bookmarks, want die had ik 2 jaar terug ook gekregen met Secret Santa :joy: Maar nu ik sinds kort weer veel cursussen volg worden ze misschien eindelijk gebruikt.

Oh en die allesreiniger ga ik in een weekend maken en dan zal ik in het duurzaamheidstopic wel laten weten wat ik ervan vind!

8 likes

Wacht mist er een foto of kijk ik niet goed? Want ik zie geen allesreiniger geloof ik!

1 like

Je hebt gelijk haha! Die foto wilde ik vanochtend nog maken.

Er zit in het Dille&Kamille zakje een stuk zeep, samen met een recept om zelf allesreiniger te maken

4 likes

Aah m’n vriend was het vergeten dus kan nu pas vrijdag ophalen als ik het red en anders dinsdag :frowning: aah ik ga vrijdag echt haasten.

Mijn santa was er goed op tijd bij, dus ik heb me nog zeker een week moeten inhouden het pakket niet te openen… alles was echt supermooi ingepakt! En bij het openmaken rook er iets al superlekker.

Dit zat erin! Twee boeken, waarvan ik er één vanmiddag mee neem op reis, losse thee, twee vegan bars (één had ik voor de foto al soldaat gemaakt hehe :shushing_face:), wasbare reinigingspads van echt een megafijn formaat, een onwijs leuk schaaltje en jasmijnzeep… en die zeep ruikt echt heerlijk.

Lieve santa, heel erg bedankt voor dit supermooie pakket! Het was echt een feestje om uit te pakken. Alles kan ik goed gebruiken :blush: dit was voor mij de eerste secret santa en ik vond het onwijs leuk om mee te doen. Hopelijk is mijn lootje net zo blij met het pakket als ik!

15 likes

Omggg mijn pakketje is gearriveerd en het maakt mijn dag :heart_eyes:

Mega pakket!



Superleuk gedicht juist! En zo’n mooi handschrift :blush:

Deze thee ga ik zometeen gelijk proberen!

Dit lieve sanseveria stekje heb ik een gezellig plekje gegeven met nog wat andere plantenvrienden :smiling_face_with_three_hearts: Zo leuk, want ik had nog geen sanseveria! Het was heel zorgvuldig ingepakt, maar ik hield het per ongeluk op z’n kop :sweat_smile: Is allemaal goed gekomen gelukkig!


Dit is zo handig, echt heel blij mee!

Het linker boek lag letterlijk al in m’n mandje op bol.com, ik wilde dat zo graag lezen! Echt een goede zet dus.

Heel erg bedankt lieve lieve Santa :heart: Je cadeautjes zijn echt zó lief en on point. Zelfs de stof waarmee je alles hebt ingepakt, is mijn lievelingskleur :open_mouth: Die ga ik gebruiken voor borduren! Oh en ik denk dat ik weet wie je bent naar aanleiding van de hint! Ik hoop dat ik het goed heb. Ik vind het zo leuk allemaal, mijn dag kan gewoon niet meer stuk nu :blush:

16 likes

Lieve Santa, ik heb mijn pakketje net uitgepakt en ben nu zo hyped erover terwijl ik echt MOET slapen haha. Dus als ik morgenochtend weer eens rustig in de trein zit doe ik uitgebreid verslag :heart:

3 likes

Mega mega blij werd ik gisteren van mijn pakket!

Echt alles vind ik leuk! Eindelijk kan ik mn brood nu op een duurzame manier meenemen! De beker gaat in de badkamer waar die super goed past :heart_eyes: en de theedoek is ook al zo leuk! Het pakket rook heerlijk door de kaarsjes dus die gaan vanavond al aan :slight_smile:. Wat een leuke brief erbij, ik ga vanmiddag speuren wie je bent al heb ik al een idee. Het magazine ga ik voor het eerst lezen! Onder genot van die thee, ben heel benieuwd. En mn klas is je vast dankbaar voor de snoepjes, die deel ik voor de vakantie uit. Thanks lieve Santa voor alle moeite en liefde :smiling_face_with_three_hearts:! En súper leuk ingepakt!

6 likes

@Kusjessoldaat ik plak jouw pakketje even hier. :smiley:

2 likes

Mijn pakketje is ook binnen! En werd direct gelukkig van m’n post


Zo’n leuke persoonlijke brief, echt heel tof♥️ dan haal ik toch altijd weer van m’n eigen veel mindere schrijfskills. Men meget tak, din brev var rigtig fremragende og jeg er så glad med det.

En de cadeautjes! Allemaal zo leuk individueel ingepakt met een klein briefje er ook bij, echt heel leuk gedaan. Het boek kwam ook als geroepen, ik heb 'm vorige week nog toevallig op m’n goodreads “to read” gezet! Spelletje en puzzel gaan zeker goed gespeeld worden door mij en m’n huisgenoten, de spray ruikt heerlijk, thee komt altijd van past en deze beginnende keukenprinses gaat vanaf nu al haar © recepten bewaren.

Ik heb wel een vermoeden wie mijn Santa is haha, maar nogmaals, heel erg bedankt🤩 Alles gaat met liefde gebruikt worden!

xoxo instantnudler

7 likes

:eyes:

I AM DYING

1 like

Goed lezen :eyes:

Ik ben ook heel blij met mijn pakketje!!!





Super leuk ingepakt en cadeautjes passen goed bij me! Ga eens kijken wat ik allemaal met die onderwijs spullen kan in de klas. En ik hou van black stories dus dat komt goed uit (deze editie had ik nog niet) haar accessoires komen altijd goed van pas en love IKEA snoep! Het damn honey boek is om te lenen, dus als ik mijn santa weer zie krijgt ze m terug. We zijn vriendinnen dus dat komt wel goed :star_struck:. Bedankt Santa!

12 likes

Ik heb gehoord dat mijn pakketje is aangekomen, maar ik ben helaas vrijdag pas thuis. Geen zorgen dus Santa, het is bezorgd!

1 like

Eindelijk kon ik mijn pakje openmaken!!! :smiley:

Alles was heel knussig en duurzaam ingepakt, superleuk, en volgens mij heeft mijn Santa mij heel goed begrepen want de inhoud past absoluut bij me! Positief denken, thee(accessoires) en lekkere recepten zijn altijd welkom en de plantenpot + hanger (die Santa geloof ik zelf heeft gemaakt?!) zijn echt geweldig en passen perfect bij wat er al hing bij mij thuis, zoals je ziet. Het smelt heb ik helaas al gelezen maar ik vond het een fantastisch boek, dus dit was een goede inschatting van mijn Santa. Ik zal hem doorgeven aan een volgende boekenliefhebber. En het zeepbakje is supervet (en deels gemaakt van mais?!) en komt goed van pas voor op reis. :D

Verder heb ik na een beetje kritisch lezen en zoeken op het forum volgens mij uitgevonden wie je bent (maar ik twijfel nog een beetje)… Dus mijn avond kan niet meer stuk. Heel erg bedankt lieve Santa!!! <3

8 likes

Super leuk ook hoe duurzaam veel cadeautjes zijn ingepakt :upside_down_face:

2 likes

:eyes:

3 likes

Zo mooi :blush:

Waxinehouder komt uit mijn pakket :relieved:

7 likes