Computerspelletjes van vroeger

Die laatste had ik ook!

Ik speelde voornamelijk Sims, Roller Coaster, Zoo Tycoon en Theme park. Komen hier wel een boel bekende spellen voorbij.

Weet iemand het spel dat een soort vriendengroepje zich voordeden als detectives? Volgens mij opereerden ze vanuit een boomhut en ging er ook iets over een pizzabezorger.

misschien TKKG? alleen kan ik me niks over een boomhut herinneren, maar er waren meerdere delen van dat spel dus wie weet.

Ik ken mensen die hier zitten volgens mij hahahah ik was best goed bevriend met mensen die hier veel zaten, zaten ook echt veel extreem geflipte mensen.

1 like

Wooow Little Big Het Ventje zoals ik dat vroeger noemde :scream:

2 likes

Mijn lievelingsspel: De easybake oven playset voor op de PC

Altijd blij als ik dit mocht spelen op school:

My little pony spel

Barbie sparkling ice show:

Altijd in de pauze op school Fishy spelen:

2 likes

Vroeger speelde ik online een soort pictionary, het was engels en dan ging je in een kamer met onbekenden, een soort chatroom en daar kon je dan raden en ook zelf tekenen… Weet iemand welke site ik bedoel?

Ik speelde dit volgens mij op spele.nl ofzoiets en dat spel heette dan drawing game. Was niet per se Engels geloof ik. In heel veel chatrooms ging het ook minder over de tekening en meer over welke cupmaat je had. Vond dat destijds wel spannend :sweat_smile:

iSketch ofzo heette dat toch? Dat was super leuk

1 like

Ik deed ook zo’n tekenspel, maar dat was volgens mij van Diddl!

1 like

Volgens mij kent echt niemand dit, maar ik speelde altijd Payuta

En alle 6373839472626 andere berichten die ik hierboven heb geliked speelde ik ook :upside_down_face:

4 likes

Jaaa dat deed ik ook! Of de antwoorden werden al voorgezegd haha.

1 like

Ja volgens mij was het zoiets inderdaad, je had verschillende ‘kamers’ en ook met Nederlandse spelers en andere talen. Ging inderdaad over hele andere dingen in de chatrooms @Orchid

1 like

Oh dit heb ik ook gespeeld! Met die narwhal!

3 likes

Ben er eindelijk achter (met hulp van mn moeder)

Kent iemand dit? Nooit uitgespeeld want ik vond het te eng

1 like

Ik hou van dit topic. Heb als kind zoooveel Pyjama Sam en PuttPutt gespeeld dat ik de spelletjes nog steeds kan dromen.

Kent iemand deze nog??

The Flintstones Bedrock Bowling. Vond dit spel zo leuk als kind

Computerspel van hercules. Ik weet nog dat ik niet verder kwam dan level 3 dus vooral het eerste en tweede level gespeeld hahaha

Donald Duck Quack Attack waarin Donald ging tijdreizen o.i.d. Veel gespeeld en kan me nog herinneren dat ik het vet spannend vond

Computerspelletje van Pingu waarin je allemaal minigames kon spelen. Dit gaat way back haha

Lego Island. Hierin moest je allerlei pizza’s bezorgen volgens mij en kon je skaten huizen bouwen weetikhetwat.

4 likes

Lego Island had ik ook vroeger. Ik weet nog dat die boef op een gegeven moment alle gebouwen ging slopen en dat toen ook het gebouw waar je het spel afsloot gesloopt werd. Helemaal in paniek omdat ik het spel niet meer afgesloten kreeg. Ik heb t ook nooit meer verder durven spelen dan de eerste paar gebouwen die gesloopt werden hahaha

Ehhh ben jij mijn zusje haha ik speelde deze ook allemaal! En voornamelijk samen met mn zusje

Hahaha ik speelde ze met mijn zus, toevallig!

1 like

Oh Donald Duck vond ik zo leuk! die was ik helemaal vergeten. Volgens mij heb ik hem nog ergens liggen :scream:

1 like

Jaaa Tim! Eindeloos gespeeld.

Kent iemand deze nog? Vond ik een beetje eng vroeger.

IMG_1934

2 likes