Woww ja! Channa’s Place was het trouwens haha. Dollmakers waren echt de shit.
Zo leuk!
Ik speelde vroeger
- pajama sam
- zoo tycoon
- freddie fish
- skipper & skeeto
knettermoeilijk
we hadden ook simcity maar daar begreep ik echt geen reeet van
en later sims deluxe!
Speelgoedland. Heb het achtergronddeuntje zo weer voor me. Eindeloos vaak moeten spelen om uit te spelen.
pinguin slaan
Echt grappig om terug te zien!! Was fan van Putt putt redt de Zoo, Freddy fish, pyjama sam (vond ik wel moeilijk!), roller coaster tycoon, Sims, Lego friends, Powerbabe, die Barbie spellen etc. Alladin was vaste prik bij m’n oma op de computer.
Niet heel oud maar je had toch ook dat online multi player paintball spel waar half EGF toen aan meedeed?
A2 racer door Amsterdam en Rotterdam
Walt Disney Magical Racing Tour
Je had ook zo’n spel van de Tina: Beukenlaan 35. Kan me er alleen bijna niks meer van herinneren.
En wat is dit? Komt me heeeeel vaag bekend voor. Jacht op de kroonjuwelen ofzo?
Edit: oh dat was alleen Europa
Putt Putt reist door de tijd was ook altijd leuk. En inderdaad Freddi Fish met die verloren zeewierzaadjes. Oh en Max en het gele sokjesspook.
Kent iemand Adiboo? Dat was echt mijn favoriete spel. Ik citeer dat stomme beest nog steeds af en toe haha
Jaaa, ik zat al te wachten tot iemand dit zou noemen. Wist niet meer hoe het heette maar ik speelde dit vroeger altijd bij mijn ex beste vriendinnetje thuis .
Oh dit heb ik zoveel gespeeld!
Dennis the Menace! Ik zie nu pas hoe eng die buurman eigenlijk is
Omg zo cool k speel nu Commander Keen op mn telefoon
Dit spel vond ik vroeger ook echt fantastisch!
Ik vind het zo leuk om al die oude spellen te zien! Ik keek vroeger ook altijd met mijn oudere broer mee als die Tomb Raider speelde want dat vond ik toen zelf te eng om te spelen.
Waarom maakt niemand die oude spellen weer werkend voor de nieuwe Windows (en Apple, maar dat lijkt me lastiger)? Dat lijkt me echt zo’n gat in de markt. Is dat dat echt zo lastig te doen voor een programmeernerd?
Je kan DOSBOX downloaden, dat is een programma waar je die spellen op kan spelen. Je kan bepaalde dingen veranderen en updaten om nog oudere spellen werkend te maken.
Oh dat ga ik eens even onderzoeken. Moet je dan nog de oude cdroms hebben?
Het kan wel, maar als je een goede download op het internet vindt zou het ook moeten lukken!
Weet niet meer precies hoe het werkt maar heb er vroeger veel games mee gespeeld op allerlei verschillende manieren.