Vooral ook omdat hij echt lijkt te kicken op boetes uitdelen en mensen die huisfeestjes organiseren aso’s noemt. Nee een huwelijk zonder 1,5 m is lekker sociaal
Ik zit met een dilemma. Heb klachten, die kunnen passen. Ik heb geen auto. Niemand die mij kan brengen. Er is een test straat die ik kan bereiken met ov. Geen andere optie om verder bij een test straat te komen. Ik kan me dus niet laten testen. Zal ik dan maar gewoon hopen dat het niks is en voor de zekerheid ook geen boodschappen meer doen? Hoe hebben anderen dit gedaan?
Vriendin van mij had hetzelfde en is met OV gegaan (ik wil hier wel aan toevoegen dat dit in overleg met de GGD is geweest). Blijkaar kun je ook aangeven dat je echt echt niet kan komen en dan kunnen ze je evt thuis testen
Bellen met de ggd en je situatie uitleggen en hen advies laten geven wat te doen.
Dat lijkt me dus zo krom. Want als ik het heb moet ik in quarantaine. Maar dan ben ik al heen en terug met ov geweest.
@Lemongrab, ga dit denk ik doen. Morgen direct bellen.
Ze zullen dit wel vaker hebben gehad lijkt me (jij bent sowieso niet de enige met dit probleem), dus ze hebben er vast een beleid voor. Hoe dan ook is het hopelijk niks, succes!
Met de fiets?
Die is kapot. Zou ik eerst naar de fietsen maker moeten. Ook niet de beste optie bij mogelijk Corona. Denk trouwens inmiddels dat ik geen Corona heb, hebben namelijk allemaal witte vlekjes in m’n keel.
Edit; ga morgen sowieso even bellen voor advies.
Corona-unrelated:
Er heerst echt een vloek op de functie van minister van Justitie joh. Net als de positie van defence against the dark arts-leraar in Harry Potter.
Ja bizar. Ze moeten vooral eens kappen met die domme VVDers minister van Justitie te maken. Het beleid dat zij de afgelopen jaren hebben gevoerd gaat gewoon rechtstreeks in tegen al het onderzoek omtrent reintegratie, het gevangeniswezen, oorzaken van delinquentie etc. Echt te genant voor woorden, ze laten zich slechts leiden door sentimenten uit de samenleving.
sorry offtopic
Grapperhaus is CDA. Wat mijn theorie dat die functie is vervloekt nog meer ondersteunt.
Oh. Zo iemand heb ik ook in m’n omgeving. ‘Als er zo een killer virus is, waarom houdt de roverheid zich dan niet aan de regels?! Ze zijn nog niet klaar met ons!! Maar wij wel met Corona!!’.
Ik heb me vandaag laten testen, op aandringen van de huisarts Maar het zit me niet helemaal lekker.
Maandag had ik koorts en buikgriep verschijnselen, ik was echt goed van de wereld door de pijn en koorts dus geen seconde aan een Corona test gedacht. Huisarts gebeld die zei er verder ook niks over en gaf advies rusten en water drinken.
Gister gebeld dat de koorts dinsdag ochtend al helemaal weg was, maar de buikgriep nog echt intens heftig is en ik al sinds maandag leegloop en niks qua eten binnen houd.
Toen pas kwam ze dus met advies om te testen. Voor mij voelt dit echt een beetje scheef, want de koorts was maandag en het is nu vrijdag. Maar goed, los laten en beter een keer teveel testen dan te weinig maar moest het effe van me afschrijven.
Maar diarree is ook een coronasymptoom (in mijn ziekenhuis iig), dus in dat opzicht is het wel logisch om je te laten testen denk ik.
Ja, dat zegt de huisarts ook. Maar als je online een test wilt inplannen dan weer niet…
Maar goed de test zit er op, hopelijk zondag middag de uitslag maar hoor vaak dat het langer duurt.
Beterschap in ieder geval!
Ik vind het van Ferd vooral lelijk omdat hij zich destijds zo lelijk opstelde bij het BLM protest in Amsterdam, maar zich zelf niet eens aan de regels houdt als het om een bruiloft gaat. Ik weet wel wat ik belangrijker vind. Van mij hoeft hij niet af te treden hierom trouwens, maar zou wel chill zijn als hij de ironie hiervan inziet.
wil dit 100x liken
Rutte zegt nu dat Ferdje een bedrag heeft overgemaakt naar het rode kruis om zijn schuld te betuigen… ik vind het maar matig eerlijk gezegd
ik kijk nu de livestream van rutte na de ministerraad bijeenkomst
edit: raad iedereen die tijd heeft aan het even te kijken, rutte is ook zo lomp soms in zijn bewoordingen, manmanman