Jeetje wat een gekkenhuis op de weg. 1 september dus heel Nederland werkt weer op kantoor ofzo?
Lol ook dat ze denken dat RIVM het domein heeft gestolen, terwijl iedereen een domein kan kopen en kan doorlinken naar welke website ze dan ook willen.
Haha ja daar moest ik het hardst om lachen. Want het rivm en de overheid zijn de bad boys. Alsof er een geheim kamer overleg met het rivm is geweest met een powerpoint presentatie van 3 uur om de strategie koop de url uit te leggen 
En ondertussen was het Henk of Tina op de zolderkamer die dacht laat ik eens een grap uithalen 
@Oprah @Molotov @monkeyslut Kunnen jullie niet bellen om te overleggen of een test nodig is? Ik ga dat zelf ook doen (ook al zijn de lijnen door drukte nu niet beschikbaar). Mān stem is sinds gister vrijwel weg en daardoor heb ik ook lichte keelpijn, maar verder voel ik me prima⦠Lastig inschatten of je dan moet testen.
Ja ik snap je gevoel hoor! Ik heb net gebeld om advies te vragen en ze zei gelijk dat testen wel verstandig was, dus ik denk bij jou ook wel dan.
Ik ging net ook even kijken en hij gaf bij mij alleen maar in steden op minstens een half uur rijdenā¦
Ik twijfelde ook wat ik moest doen, gisterenmiddag/avond wel echt last van loopneus, maar nu eigenlijk alweer niet meer.
Ja hier ook (Overijssel). Heb ook gebeld, maar er is dus gewoon geen mogelijkheid om je te laten testen. Alles zit volā¦
@Ovenschaal jij woont in DK toch? Weet jij hoe het kan dat het in DK zo goed gaat met het aantal besmettingen ondanks er (van wat ik zie/hoor) nauwelijks afstand wordt gehouden en bv universiteiten nu ook weer helemaal open gaan?
Thanks!
Dan krijg ik denk ik gewoon een vertekend beeld mee van mijn vrienden daar, zij leven namelijk alsof corona niet bestaat en zijn verbaasd over de maatregelingen in NL.
Ik heb een afspraak gemaakt voor donderdag! Lief, dankjewel!
@Oprah @Molotov @monkeyslut Ik heb een afspraak gemaakt voor donderdag maar als je 24 uur klachtenvrij bent dan kun je de afspraak cancellen. Dus mocht ik er morgen toch achter komen dat het gewoon 1 snotterige allergie-aanval was dan hoef ik toch niet heen.
Ik heb even gekeken en bij mij zegt ie ook dat er geen locatie beschikbaar is. Woon in de randstad. Best apart.
Kan je niet ( met mondkapje) een OV fiets lenen? Of een Go-scooter? Of überhaupt een fiets lenen?
Wat vervelend dat je testlocatie zover weg is!
Waarom overleg je niet met de reumatoloog of met je huisarts voor een test in het ziekenhuis. Ik heb zelf ook een vorm van reuma en gebruik anti-tnf. Voelde mij vorige week niet helemaal lekker verhoging buikpijn etc en heb via de huisarts dezelfde dag kunnen testen.
Ik woon in Rotterdam, beetje het epicentrum van de Corona nu haha. Misschien de reumatoloog nog proberen? Heb je overlegd met je werk wat te doen als je nu snel klachtenvrij bent?
Ik vind niet dat Monica een hele vreemde mening heeft en ik denk inderdaad dat heel veel mensen er zo over denken, maar ik vind het wel heel onrealistisch om te denken dat dit de oplossing gaat zijn.
Niet als aanval op jou bedoelt hoor, maar ik vraag me oprecht af hoe we dit zouden moeten doen? Gaan horeca/festivals/feesten etc. dan controleren bij de deur of er geen risicogroep binnenkomt? Of gaan we er van uit dat mensen hun eigen verantwoordelijkheid nemen? Want als dat de bedoeling is, kan ik me niet voorstellen dat de ICās niet weer heel snel vol liggen.
Ik val niet in een risicogroep, maar ik zou echt niet met een lekker gevoel op een festival staan wetende dat mijn oma niet meer naar de supermarkt kan (haar enige wekelijkse uitje) en een vriendin haar nieuwe baan verliest omdat ze onmogelijk thuis kan werken.
Ik vind dat zoān nietszeggend argument ādat zeiden ze bij de vorige versoepelingen ookā want je ziet nu al dat heel veel haarden ontstaan zijn door huisfeestjes of teveel mensen bij elkaar. Dus de vorige versoepelingen hebben er in die zin niet veel mee te maken: dit is de āgevaarlijksteā met heel veel mensen op een kleine ruimte mĆ©t alcohol. En de ontlading ādat het weer kanā zal i.m.o. ook niet voor de benodigde afstand zorgen tussen mensen.
Ik ben ook niet persĆ© tegen het experimenteren met de horeca, maar wel tegen de hele samenleving opengooien voor āde jongerenā en āde kwetsbaren binnen laten zittenā. Ik zie gewoon niet hoe dat een reĆ«le optie kan zijn.
Heb net gehoord dat er een collega positief getest is .
Is ook op vakantie naar Griekenland geweest, dus grote kans dat het daar of in het vliegtuig is opgelopen
Godzijdank zat ik vorige week zelf thuis met klachten en ben ook getest (negatief) en ben nu 2 weken vrij.
Ik ben dus āveiligā gelukkig in dit geval. Maar je schrikt toch als iemand dicht bij je positief getest is
Ja dit had ik ook, maar toen ik belde voor een afspraak kon ik direct vandaag al terecht! Was wel toeval, want er kwam net een slot vrij. Heb een heel klein beetje keelpijn en dacht niet dat dat genoeg symptomen zijn voor een test, maar blijkbaar wel dus.