Coronatopic #5

Ik de dag erna al

1 like

Met exact 24 uur, vrijdagmiddag getest

1 like

@lauraD Thanks! Stelt me gerust, heb op digiD net gekeken maar nog niks. Duimen voor morgen dan :crossed_fingers:

Nee het staat er volgens mij ook pas op op het moment dat je de mail krijgt dat de uitslag bekent is :grin:

Ja weet ik! Maar het is tot 3x toe fout gegaan met mijn e-mail noteren (test aanvragen via tel was DRAMA) dus verwacht niet dat dat goed gaat…

:scream::scream: ik gister om 11:00 uur mehhh.

Ben dus onrustig dat de uitslag niet goed binnenkomt… omdat mijn aanvraag 2x fout ging, er 3 afspraken in m’n DigiD staan Ć©n m’n emailadres foutief was en dus geen bevestigingsmail kreeg van de afspraak. Sms voor de afspraak heb ik wel gewoon gekregen. Zit mezelf helemaal gek te maken hier, kutzooi.

Edit: Kan iemand me gerust stellen dat het ook altijd op m’n digi D zichtbaar is als mail niet aankomt? Anders bel ik morgen na 12u, dan is het ruim 48u geleden.

Krijg je tegenwoordig een mail met de uitslag? Dacht dat ze altijd bellen. Of verschilt dat per regio.

1 like

Dan kun je alsnog even bellen toch?

1 like

Volgens mij is het zo dat wanneer je je aanmeldt met je digi d, je een mail krijgt wanneer de uitslag bekend is en dan moet je weer inloggen op je digi d om de uitslag zelf te zien
Ik denk daarom dus afhankelijk van hoe je je hebt aangemeld @Blush maar bellen kan nooit kwaad toch

1 like

Heb via telefoon afspraak gemaakt! Maar zie wel via m’n digiD de testen staan, zowel de goeie als de gecancelde. Ik wacht morgen even de 48u af en dan kan ik idd altijd nog even bellen.

Ik weet niet of dit al gezegd is maar er zijn ook genoeg mensen die hun bruiloft hebben uitgesteld om dit juist te voorkomen en dan doet de minister gewoon lekker wat hij zelf wil. Van mijn hoeft hij niet weg maar een mega boete zou ik wel gepast vinden.

6 likes

Ja zeker, ik heb zelf ook mn bruiloft aangepast en ook uit moeten stellen want zou eerst in april trouwen.

1 like

Stress om niks, uitslag is binnen en is negatief :tada:

Wat een vakantie was dit zeg, vriend moet morgen weer beginnen na een week binnen te zitten… Hopelijk kunnen we iets van vakantiedagen terug krijgen.

33 likes

Ik weet niet zo goed in welk topic ik het moet laten maar denk dat ze hier nu het beste past aangezien het laatst nog over haar ging:

De vereniging tegen de kwakzalverij heeft de medicijnvrije huisarts getipt bij de inspectie

12 likes

Een beetje rondklikken op haar site, brengt me op deze pagina:

dōTERRA is een netwerkbedrijf waarbij je behalve klant ook Wellness Advocate kunt worden. Ons team staat open om te partneren met mensen die gepassioneerd zijn om een natuurlijke, gezonde en overvloedige leefstijl te promoten in hun netwerk. Die zelfstandig ondernemer willen worden en op zoek zijn naar een vervullende manier om een inkomen te genereren met een buitengewoon goed product en in samenwerking met ons team.

Lekkere piramide vibe weer :+1:t4:

4 likes

Ik ga me gelijk aanmelden voor deze piramide!!!

2 likes

Make money bitch.

1 like

Een vervullende manier? :face_with_raised_eyebrow:

Oh neeee, Netflix heeft net een documentaire over dit bedrijf, is inderdaad van die piramide-bullshit en mensen hebben er allemaal heftige allergische reacties van gekregen en zo (die ze dan weer moesten behandelen met nog meer van die oliƫn). Echt niet okƩ om dat als huisarts te promoten.

2 likes