Coronatopic #5

The company and its representatives came under fire repeatedly for misleading claims that their products could help prevent or cure diseases such as cancer, autism, ebola and more recently, COVID-19

Wow. En dan ben je opgeleid tot huisarts. Is trouwens ff snel van Wiki.

2 likes

Ohh goeie tip, ga die vanavond kijken

Ik vind het met dit weer ook helemaal prima, precies hoe jij het beschrijft!

2 likes

Het is een docuserie, Unwell, volgens mij is het de eerste of tweede aflevering!

1 like

Jij kwam toch uit Frankrijk? Ik vraag me af waarom je dan bij thuiskomst gelijk moest testen, aangezien je te maken hebt met een incubatietijd e.d. Grote kans dat 'ie dan negatief is idd. Of moet je na 10 dagen weer verplicht testen? Gewoon nieuwsgierig haha

Morgen weer een persconferentie, om 7 uur. Ben benieuwd.

4 likes

Hahah ik moest hier hardop om lachen :joy:

48 likes

ā€œWe bereiden een rechtzaak voorā€. Hahahah, je bent zelf gewoon zo dom geweest on die domeinnaam niet te registreren :joy: love it.

4 likes

Ik begon gisterochtend met snotteren en niezen en dacht dat het m’n stofallergie was want had een blouse aan uit m’n kast die ik al heel lang niet heb aangehad. En normaal stopt het niezen en snotteren wel na 2 uurtjes maar nu ben ik nog steeds heel vol. En ik heb ook een ā€˜rauwe’ keel, weet niet of dat door het vele niezen komt… Heb het niet echt benauwd (adem wel door mond want neus zit vol) maar van het idee dat het Corona kan zijn krijg ik het wel benauwd… Morgen maar even huisarts bellen en werk op de hoogte brengen, better safe than sorry :woman_shrugging:t2:

Jeetje wat een gekkenhuis op de weg. 1 september dus heel Nederland werkt weer op kantoor ofzo?

Lol ook dat ze denken dat RIVM het domein heeft gestolen, terwijl iedereen een domein kan kopen en kan doorlinken naar welke website ze dan ook willen.

4 likes

Haha ja daar moest ik het hardst om lachen. Want het rivm en de overheid zijn de bad boys. Alsof er een geheim kamer overleg met het rivm is geweest met een powerpoint presentatie van 3 uur om de strategie koop de url uit te leggen :joy:

En ondertussen was het Henk of Tina op de zolderkamer die dacht laat ik eens een grap uithalen :joy:

5 likes

@Oprah @Molotov @monkeyslut Kunnen jullie niet bellen om te overleggen of een test nodig is? Ik ga dat zelf ook doen (ook al zijn de lijnen door drukte nu niet beschikbaar). M’n stem is sinds gister vrijwel weg en daardoor heb ik ook lichte keelpijn, maar verder voel ik me prima… Lastig inschatten of je dan moet testen.

2 likes

Ja ik snap je gevoel hoor! Ik heb net gebeld om advies te vragen en ze zei gelijk dat testen wel verstandig was, dus ik denk bij jou ook wel dan.

1 like

Ik ging net ook even kijken en hij gaf bij mij alleen maar in steden op minstens een half uur rijden…
Ik twijfelde ook wat ik moest doen, gisterenmiddag/avond wel echt last van loopneus, maar nu eigenlijk alweer niet meer.

Ja hier ook (Overijssel). Heb ook gebeld, maar er is dus gewoon geen mogelijkheid om je te laten testen. Alles zit vol…

@Ovenschaal jij woont in DK toch? Weet jij hoe het kan dat het in DK zo goed gaat met het aantal besmettingen ondanks er (van wat ik zie/hoor) nauwelijks afstand wordt gehouden en bv universiteiten nu ook weer helemaal open gaan?

Thanks!
Dan krijg ik denk ik gewoon een vertekend beeld mee van mijn vrienden daar, zij leven namelijk alsof corona niet bestaat en zijn verbaasd over de maatregelingen in NL.

1 like

Ik heb een afspraak gemaakt voor donderdag! Lief, dankjewel!

@Oprah @Molotov @monkeyslut Ik heb een afspraak gemaakt voor donderdag maar als je 24 uur klachtenvrij bent dan kun je de afspraak cancellen. Dus mocht ik er morgen toch achter komen dat het gewoon 1 snotterige allergie-aanval was dan hoef ik toch niet heen.

3 likes