Ik heb even gekeken en bij mij zegt ie ook dat er geen locatie beschikbaar is. Woon in de randstad. Best apart.
Kan je niet ( met mondkapje) een OV fiets lenen? Of een Go-scooter? Of ĂŒberhaupt een fiets lenen?
Wat vervelend dat je testlocatie zover weg is!
Waarom overleg je niet met de reumatoloog of met je huisarts voor een test in het ziekenhuis. Ik heb zelf ook een vorm van reuma en gebruik anti-tnf. Voelde mij vorige week niet helemaal lekker verhoging buikpijn etc en heb via de huisarts dezelfde dag kunnen testen.
Ik woon in Rotterdam, beetje het epicentrum van de Corona nu haha. Misschien de reumatoloog nog proberen? Heb je overlegd met je werk wat te doen als je nu snel klachtenvrij bent?
Ik vind niet dat Monica een hele vreemde mening heeft en ik denk inderdaad dat heel veel mensen er zo over denken, maar ik vind het wel heel onrealistisch om te denken dat dit de oplossing gaat zijn.
Niet als aanval op jou bedoelt hoor, maar ik vraag me oprecht af hoe we dit zouden moeten doen? Gaan horeca/festivals/feesten etc. dan controleren bij de deur of er geen risicogroep binnenkomt? Of gaan we er van uit dat mensen hun eigen verantwoordelijkheid nemen? Want als dat de bedoeling is, kan ik me niet voorstellen dat de ICâs niet weer heel snel vol liggen.
Ik val niet in een risicogroep, maar ik zou echt niet met een lekker gevoel op een festival staan wetende dat mijn oma niet meer naar de supermarkt kan (haar enige wekelijkse uitje) en een vriendin haar nieuwe baan verliest omdat ze onmogelijk thuis kan werken.
Ik vind dat zoân nietszeggend argument âdat zeiden ze bij de vorige versoepelingen ookâ want je ziet nu al dat heel veel haarden ontstaan zijn door huisfeestjes of teveel mensen bij elkaar. Dus de vorige versoepelingen hebben er in die zin niet veel mee te maken: dit is de âgevaarlijksteâ met heel veel mensen op een kleine ruimte mĂ©t alcohol. En de ontlading âdat het weer kanâ zal i.m.o. ook niet voor de benodigde afstand zorgen tussen mensen.
Ik ben ook niet persĂ© tegen het experimenteren met de horeca, maar wel tegen de hele samenleving opengooien voor âde jongerenâ en âde kwetsbaren binnen laten zittenâ. Ik zie gewoon niet hoe dat een reĂ«le optie kan zijn.
Heb net gehoord dat er een collega positief getest is .
Is ook op vakantie naar Griekenland geweest, dus grote kans dat het daar of in het vliegtuig is opgelopen
Godzijdank zat ik vorige week zelf thuis met klachten en ben ook getest (negatief) en ben nu 2 weken vrij.
Ik ben dus âveiligâ gelukkig in dit geval. Maar je schrikt toch als iemand dicht bij je positief getest is
Ja dit had ik ook, maar toen ik belde voor een afspraak kon ik direct vandaag al terecht! Was wel toeval, want er kwam net een slot vrij. Heb een heel klein beetje keelpijn en dacht niet dat dat genoeg symptomen zijn voor een test, maar blijkbaar wel dus.
Bellen is ook echt drama, afspraak inplannen ging 3x fout bij mij en heb uiteindelijk persoonlijk de GGD maar gebeld of zij meer info hadden. Snap dat ze het druk hebben, maar mijn ervaring was ronduit slecht en heel chaotisch.
Mocht ik nog een keer moeten testen probeer ik het wel online.
Team genootje van mij heeft een test laten doen, ze wacht nog op uitslag. Ik heb haar vorige week nog gezien. Ik ben heel erg benieuwd.
Ik zit weer klaar. Ben benieuwd
Ik ook!
Ookal wisten we vanaf maart dat dit minstens het hele jaar zou beheersen, vind ik het toch een dingetje om te realiseren dat het nu al een halfjaar zo is, zo lang!
Hugo lijkt op Harvey van Suits
Er worden wel echt al-tijd dezelfde gare vragen gesteld he
Echt hoor, vragen stellen voor het vragen stellen
âmoeten we tot er een vaccin is rekening houden met de 1,5 meter samenleving?â
Haha oh ik zie dit zĂł niet?! Qua sexappeal zijn het wat mij betreft ook wel echt twee uitersten
Overigens zou ik wel helemaal kriegel worden van die gare vragen van de journalisten steeds.
Hahaha o god nooooo
Bij een positieve test vh kind thuisblijven van de opvang zei rutte.