Vandaag 734 positieve tests. Best veel vind ik, maar als ik dit tegen anderen zeg dan wordt er gezegd, een dag zegt niks. En op zich is dat zo maar de laatste 2 weken zaten we vrij stabiel op 500 nog wat per dag. Dan zegt dit toch wel iets? Ik geloof er niks van dat er morgen bijvoorbeeld maar 300 positief zijn. Denk ik nou echt te negatief?
Ik denk dat 234 daarvan gasten van Ferdâs bruiloft zijn.
Nee maar ik geloof ook wel dat je echt beter naar een lang(ere) periode kan kijken. Ik hoorde hier in de buurt bv ook dat de GGD een soort giga inhaalslag aan het maken was. Wil niet zeggen dat een dergelijke stijging goed nieuws is, maar om er een waarde aan te hangen zegt het mijn inziens niet zoveel.
Ooh dat zou het wel verklaren. Gelukkig.
iemand die het debat nu kijkt? Vind het erg interessant en ze pakken Ferdiboy lekker aan
hahah ja ik ook! Je kan veel over Wilders zeggen maar voor deze keer is het chill dat hij zo recht door zee is.
Ik vind het echt geinig om te kijken trouwens want het zijn gewoon allemaal typetjes uit een serie eigenlijk: sgp is anti corona vaccin, volgens de pvdd ligt het aan de nertsen, en volgens van haga is er geen corona ik had er bij wijze van spreken kunnen staan om deze standaardpunten op te noemen haha, terwijl het eigenlijk over grappermaker moet gaan maarja
Is het erg als ik hiervan geniet.
Jezus hoe oliedom kan je zijn, ik kan Grapperhaus nog steeds niet begrijpen.
Zou Halsema dit ook op de voet volgen, toch wel stiekem gniffelend?
En Klaver alles met een mooi verhaaltje en een glimlach haha
Een kind kwam langs de klassen voor haar verjaardag en uit automatisme gaven we elkaar een hand. Dit was ook weer de eerste keer dat de kinderen de klassen rond mochten sinds de sluiting van school.
Ja hĂš wat een oelewapper. Wat een uitgelezen kans zou het ook zijn geweest als je dan per se in coronatijd mĂłet trouwen om op alle stiekeme fotoâs met je gasten de ellebooggroet doende gekiekt te worden, maar nee
Impopulaire mening. Ik vind dit alles van Ferd persoonlijk dus helemaal niet kwalijk. Ik stoor mij niet zo aan de hypocrisie. Ik vind dat een politicus best in zijn functie het een mag bepleiten en privé het ander doen. Ik neem hem iig niet minder serieus hierdoor.
Tja als er geen handhaving is⊠zie zo vaak filmpjes van youtubers en BNâers die geen afstand houden. Die krijgen ook op basis daarvan niet nog even een boete. Vind dat waarom hij niet en ikke wel niet zo boeiend. Als je je niet aan de regels houdt en je wordt gesnapt krijg je een boete, zo simpel is het.
Ja vind ik ook wel. Maar het is natuurlijk wel erger dan waar hij eerder zn excuses voor heeft aangeboden dus hij heeft daarna ook nog gelogen. En wat @tuula zegt, het leek er even op alsof hij wegkomt met een excuus en donatie aan het rode kruis, terwijl anderen een strafblad en boete kunnen verwachten.
Door technische storing vandaag veel meer besmettingen gemeld
Het aantal besmettingen dat vandaag door het RIVM is gemeld (734) is veel hoger dan het gemiddelde aantal meldingen de afgelopen weken. Volgens het RIVM komt dat door âeen kortdurende technische storingâ gisteren.
Hierdoor is een deel van de positieve testen die gisteren hadden moeten worden gemeld, vandaag gemeld. Het totaal aantal besmettingen van vandaag valt vandaag daardoor hoger uit.
Nos.nl
Ik geloof dat iedereen deze periode fouten maakt. Per ongeluk geen 1.5 meter afstand houden, toch net een of twee personen te veel thuis ontvangen, je moeder feliciteren met haar verjaardag⊠Alleen in deze publieke functie + de boetes die hij heeft uitgedeeld is het gewoon echt dom.
Huh moest hij nou huilen?
Ook wel fucking heftig dat je dus vanaf 17 vanmiddag door elke partij wordt aangevallen, het aan moet horen en dan daarna nog je zegje moet doen.
Dat hij zich verslikt, hoest en dan âcoronaâ zegt
En dan ook nog gelijk Thierry op je dak
Ik ben het debat aan het kijken. Net een hele flauwe grap van The Ferd. Hij moest hoesten en fluisterde âCoronaâ. Ok, ik heb ook zoân manager die denkt dat dat grappig is maar deze grap maken tijdens een debat, waar je toch al flink door het stof moet gaan, lijkt me zeer ongepast.
Overigens is mijn âvertrouwenâ in de politiek wat betreft de Coronacrisis alllaaaaang verdwenen. Sinds Halsema neem ik niemand meer serieus. Grapperhaus zou ook wel mogen blijven zitten. Ik overweeg zelfs om niet meer te stemmen. Ze draaien overal omheen, komen overal mee weg, dekken elkaar. Zucht.
Hij maakte zijn zin af, het was geen grapje (volgens mij)