Ja, gek dat ze dat niet gelijk zeggen aan de telefoon, dat zou wellicht de werkdruk wat verlagen bij de teststraten. Hoop dat je verkoudheid gauw over is iig!
Ik hoor net op de radio dat de mondkapjesplicht op Schiphol juist is uitgebreid, dus wellicht dat mensen daarom die vraag stellen?
Belgiƫ heeft Limburg op oranje gezet. Ik weet niet of er belgen belden? Dat zou het kunnen verklaren
Argh mān beste vriendin viert dit weekend haar verjaardag met 6 mensen max, maar nu blijkt dat om 6 mensen + partners gaat want ja, dat zijn allemaal dezelfde huishoudens dus wat maakt het uit
. Nouja het argument dat je dan in een studiootje al helemaal geen afstand kan houden komt niet aan
. Mocht iemand nog kickass argumenten hebben dan houd ik me aanbevolen, haha. Maar hoe dan ook super irritant dat mensen op deze manier de maatregelen āslimā verdraaien, denk dat ik nu maar niet ga.
Woon je toevallig in Amsterdam of ergens in de randstad? Dit klinkt heel bekend.
Mijn collega zit nu in Griekenland. Zou einde van de week terugkomen en moet volgende week weer werken. Denk dat het laatste niet meer doorgaat 
Hoe lang duurde het bij degene die al getest zijn trouwens voordat jullie de mail hadden met de afspraak? Er staat dat je een sms en mail krijgt maar ik heb nog niks gekregen?
na ongeveer een uurtje
Ok dank je! Dan wacht ik nog even af.
Bellen voor een afspraak is zoveel beter he,
Keek eerder inline en toen moest ik 80km rijden.
Vanmorgen was er online helemaal geen mogelijkheid.
En met bellen kan ik donderdagochtend terecht bij de dichtstbijzijnde teststraat
Ik kwam er met bellen totaal niet doorheen
Pffff ik zit sinds gisteren thuis want ik heb klachten die bij Corona kunnen horen. Blijkbaar krijgt het onderwijspersoneel nog geen voorrang bij het testen dus ik kan woensdagmiddag pas terecht. Met een beetje pech kan ik de hele week niet werken. Ik ben wel heel erg blij dat er nog een invaller beschikbaar was. Zo aan het begin van groep is online les niet echt te doen.
Als ze een pakket reis hebben via TUI of Corendon heb je geen keuze volgens mij, die zijn per direct gestopt met vliegen. Losse vluchten gaan nog wel geloof ik, Transavia vliegt gewoon door
Alleen zijn ze totaal niet vriendelijk en maken ze spelfouten in mailadres, tot 2x toe moest ik daarom een nieuwe afspraak maken.
Ja haha, was echt gezeik! Ben 2,5 bezig geweest met een afspraak maken. Sorry 
Wanneer krijg je die mail met de QR code? Ik heb gisterochtend gebeld en een afspraak gemaakt voor woensdagmiddag maar ik heb nog geen mail binnen gehadā¦
Eerste keer geen lijnen maar later kreeg ik toch de uitleg te horen en na 15 minuten had ik iemand aan de lijn!
Ik heb nu voor een tweede keer een afspraak gemaakt (eerste in juni) en alles gaat netjes en geen fouten.
Maar er kan altijd iets fout gaan als je ziet hoeveel testen er gedaan worden
Ik heb mijn streepjescode een uur later ontvangen. Misschien in je spam?
Nee daar zit ie ook niet in. Ik heb wel 2 herinneringssmsjes gehad maar geen mail. Dan moet ik misschien nog een x bellen om mijn e-mailadres te checken.