lekker het hele vliegtuig besmetten
Late reactie maar ik heb totaal geen medelijden met Ferd. Je weet dat je onder een vergrootglas ligt als je zoân functie aangaat. Als je echt denkt dat je met zoiets kunt wegkomen dan ben je of niet zo slim (sorry maar als je zoân situatie niet kunt overzien moet je misschien geen minister zijn) of heb je gewoon echt het idee dat je onschendbaar bent. Dat laatste hebben helaas wel meer personen op machtsposities. Als hij moet aftreden dan krijgt hij gewoon wachtgeld en heeft hij over een paar jaar een hoge functie bij één of ander groot bedrijf. Daarbij was hij meer dan bereid Femke Halsema hetzelfde aan te doen.
Ik hoop negatief
Positief nieuws en negatief uitslag⊠Klopt toch?
Help ik word zo moedeloos van t feit dat ik in mijn omgeving de enige ben die zich uberhaupt met de cijfers bezighoudt. Niet dat iedereen dat moet doen, maar als ik dan zeg dat t veel is dan wordt er amper op in gegaan. Of âja de icâs liggen niet volâ. Uh moet dat dan? Gelukkig heb ik geen hele wilde mensen qua uitgaan en reizen in mn omgeving, maar t boeit ze ook totaal niet.
Het is niet dat ik meteen in de paniek schiet maar met cijfers als vandaag denk ik wel oei als dit moet niet zo doorgaan. En als dan t enige argument is ja maar de icâs liggen niet vol krijg ik echt kortsluiting. We moeten toch juist voorkomen dat die icâs volkomen?
We weten allemaal niet hoe het zal gaan maar snappen toch allemaal wel dat een stijging niet iets positiefs is.
Weet niet wat ik hiermee wil, maar wilde t gewoon even kwijt.
Tegelijkertijd denk ik dat t bij de ggd ook een zooitje is. Heb vorige week vrijdag gesolliciteerd en aanstaande woensdag is er een bijeenkomst en heb nog niks gehoord. En er is nog een bijeenkomst later gepland. Dus ze verwachten wel veel mensen nodig te hebben denk ik dan?
Oo boehoehoeeee. Kan zo slecht tegen dit gejank.
Ik vind het geen gejank en ik kan mij best voorstellen dat het vervelend is als je nu aan je studie begint.
Maar iemands cavia is toch altijd doder? Dan kun je niets meer zeggen want er is altijd wel iets erger dan jouw situatie
Ik baal nog steeds dat 2 vakanties en 1 weekendje weg in de lente niet doorgingen. Natuurlijk ga ik dat niet zeggen na een begrafenis ofzo maar baal er wel van
Ik vind het echt gezeur. Get over it.
Feit dat jij het gezeur vindt neemt toch niet weg dat het lastig is/kan zijn voor eerstejaarsstudenten?
Ja klopt, was een flauw grapje omdat jij zei dat je op positief nieuws hoopte, ik op negatief haha
Ik vind dat van jou nu ook gezeur
Pfff ik ben echt pissig, de baas van de huisgenoot van een vriendin van me heeft meerdere dagen gewerkt met coronaklachten met haar zonder dat te zeggen en is blijkbaar gisteren positief op corona getest, maar meldde dat pas vandaag aan zân medewerkers. Nu heb ik gisteravond met die vriendin gegeten en hebben zij en haar huisgenoot vandaag een snotneus dus ze gaan getest worden. Ik mag nu niet werken⊠Echt als die man gewoon gisteren even gebeld had dat hij positief getest was hadden die vriendin en ik elkaar ook niet gezien gisteren.
Sorry lekker chaotisch verhaal dit maar moet mân irritatie even kwijt hoor
Oh jeetje wat irritant! Mensen zijn echt zo dom gewoon
Ja ik zat te twijfelen wat je bedoelde
Zeker als je positief getest wordt, zeg je dat toch meteen?? Echt dom, hopelijk vallen de gevolgen mee voor jou.
Ja het heeft echt ontzettend veel impact op studenten! Snap echt niet hoe je dat gejank kan noemen tbh @DonnieDarko De meeste studenten hebben gewoon andere studenten om hen heen nodig om wegwijs te worden binnen de opleiding, elkaar te helpen, opdrachten samen te maken, sociale contacten op te doen. Ik durf wel te zeggen dat ze kwaliteit van het onderwijs op deze manier echt minder goed is en je bepaalde vaardigheden gewoon niet goed aangeleerd krijgt via online onderwijs. Verwachting is ook dat er veel meer studenten gaan afvallen. Dat zijn echt wel ernstige dingen, hoezo zouden ze daar niet hun verhaal over mogen doen?
Coronavirus heeft op bijna iedereen ontzettend veel impact. Ik vind dat studenten en jongeren over het algemeen zich onwijs aanstellen over âwat er allemaal wel niet meer kanâ momenteel. Ja, iedereen moet wat inleveren. Deal with it.
Ik wil niet zeggen dat studenten/jongeren het zwaarder hebben dan anderen, maar ik snap heel goed dat ze het kut vinden allemaal. Het zijn niet alleen een paar introdagen. Ze hebben eindexamens, examengalaâs, diplomeringen en introweken moet missen. En veel jongeren werken in de horeca, die hebben ook gewoon maanden inkomen van een bijbaantje gemist.
Is allemaal niet het einde van de wereld, maar ik vind het echt niet meer dan logisch dat ze daar over klagen hoor.