HALLO ik wil een afspraak maken maar er is zogenaamd nergens plek, krijg ik bij de postcode van een vriendin (10 min hier vandaan) een test straat in FUCKING schiedam? Ik woon in t gooi??? Meeeeiiitttt
Ik ben echt boos. Hier na ruim 48 uur nog steeds geen uitslag. Ik wil die vent van mij aan het werk hebben want hij wordt bloedirritant.
Haha ja ik krijg nu rosmalen⌠laat maar zitten joejoe
Ik had eerst gezegd dat ik met de auto wilde, maar met de fiets kon ik opeens wel morgenochtend terecht.
Oh dat kan ik ook nog proberen
âDe GGD stelt dat het probleem niet wordt veroorzaakt door een tekort aan personeel. âDe bottleneck is de beperkte testcapaciteitâ, zegt de woordvoerder. âVeel mensen hebben geen zin om lang te wachten, dus bellen ze later terug in de hoop dat er nieuwe plekken zijn vrijgekomen.â Als gevolg wordt de druk op de telefoonlijnen steeds groter.â
Wel maf dat ze blijven zeggen dat er voldoende personeel isâŚ
Ik snap eigenlijk ook niet hoe het drukker wordt als mensen ophangen en later terug bellen?
Haha dit had ik vorige week ook toen ik mijn test wilde plannen. Ik zit in het noorden maar kreeg steeds testlocaties rondom Den Haag Bellen lukte wel en kon toen de volgende dag al in de buurt terecht
Normaal belt A op vrijdag, B op zaterdag en C op zondag. Nu belt B op zaterdag + A opnieuw. Op zondag belt C + B opnieuw + A opnieuw. Dit kost veel meer tijd en mensen bellen dus ook steeds opnieuw om te kijken of ze toch nog eerder kunnen terwijl ze al een afspraak hebben staan. En vergeet niet van die mensen die niet alleen een afspraak inplannen maar ook honderd miljoen andere vragen gaan lopen stellen
Ik krijg nu een mail van mijn teamleider dat ze een teamuitje willen organiseren, want ja het is nu zo anders, we zien elkaar niet door thuiswerken, dus ja we hebben echt behoefte aan even in een ontspannen sfeer elkaar zien.
(âŚ)
Ik krijg hier echt moordneigingen van. Hoe verzin je het.
En hoe zien ze zoân teamuitje dan voor zich? Echt ik snap werkgevers soms echt niet.
Ik heb binnenkort werkoverleg, dan zitten we met 35 man in een kringetje dicht op elkaar. Ik vind dat ze dat maar online moeten doen hoor, of stuur een verslag van wat je had willen bespreken.
Ik kreeg er 1 in zuidland( nog nooit van gehoord dus ik heb ook weer Topografieles gehad). Ik woon in Zoetermeer en had aangegeven geen vervoer te hebben,
Er wordt nog nagedacht over wat een coronaproof uitje is. Maarja ik ga dat nu sowieso niet riskeren in de herfst/winter, met een partner in het onderwijs etc. Ook al loop ik er een gewone verkoudheid op, ook helemaal kut. En ik ben echt geen heilig boontje (als in, speel bijvoorbeeld ook gewoon competitie etc waar je niet altijd afstand kan houden), maar een teamuitje met werk? Eh nee.
Wij doen binnenkort met zân allen een leuke fietstocht, kun je ook gemakkelijk afstand houden. Iedereen krijgt een lunchpakket mee, dus ook daar is afstand geen probleem. Nou zijn we niet met een hele grote groep, maar misschien is het voor jullie ook een idee?
Wow, bizar. Echt niet doen hoor! Ik zou in een brief netjes maar duidelijk aangeven dat ik niet kom, met de redenen erbij. Als ze dan nog niet luisteren dan zou ik de media schrijven. Mijn universiteit heeft helemaal geen fysieke aanwezigheidplicht meer vanwege corona, laat staan dat een student mee op kamp zou moeten.
Hier zou je melding van moeten maken als ze geen duidelijk plan hebben.
Heb je niet iets van een groep bij je studie waar je dit kan melden ?
Hahahaha ja bij mijn man zijn ze helemaal van: niet teveel op kantoor. Ze hebben alles laten verbouwen voor Corona proof etc etc.
En toen kwam er een mail over een teambuildingdag ?! Wtf haha
Idd onder het: âwe zien elkaar zo weinig en bonding etcâ
Oh, dat is nog wel een leuk idee! Onze hele locatie is wel heel groot (denk zomaar 60 mensen?), we hebben veel (bejaarde) vrijwilligers en veel moeten echt reizen naar kantoor. Maar zal het zeker opwerpen als idee!
Ja ik las een mooie complottheorie op FB over dat ze door de VRT betaald vakantie zouden hebben gekregen om zogenaamd te laten zien dat corona wel echt is terwijl het natuurlijk nep is!!
Hahahahahaahahahaha