Ja normaal lekt het ook nog wel uit maar nu nog niks. Ik ben echt heel bang voor de maatregelen, maar ook voor de oplopende cijfers.
Oh help evenementen. Dadelijk kan ik toch niet naar mijn wedstrijd van ado.
. Is dan niet anders, maar ik mis het wel echt
Thanks! Ik denk via werk aangezien ik een contact beroep heb. Gelukkig geen klantcontact gehad tijdens de periode dat ik besmettelijk was.
Snap ik! Aantal besmettingen gaan snel omhoog weer.
Zit wel een beetje met hoe ik afstand kan/moet houden met mijn vriend. We wonen samen op 40m2, wel 2 aparte kamers maar bv 1 wc en 1 badkamer. We hebben ook maar 1 slaapkamer. We hebben dit de afgelopen nachten samen geslapen en tot maandag ook gezoend/fysiek contact. Heeft het nog nut om nu actief afstand te houden? Wat zouden jullie doen? We zouden dan bv een luchtbed in de woonkamer kunnen leggen voor 1 persoon, en dat ik in de slaapkamer blijf en hij woonkamer.
Er kan nog niks uitlekken van maatregelen omdat het overleg pas vrijdag is.
Ik zit tijdens de mogelijke persco in de auto. Is dat normaal op de radio te volgen?
Hahhaha die is wel echt TE dom 

Nou ben benieuwd naar de regionale maatregelen⦠Raak al weer helemaal in de stress hierdoor. Ik heb vanaf maart alleen maar thuis gezeten en online stage gelopen en nu alleen maar online les. Enige waar ik (inmiddels, niet tijdens de eerste weken natuurlijk) het dorp voor uit kom en Rotterdam voor in ga is sporten en de jongen waar ik mee date. Hoop zo dat ze niet sportscholen dicht gaan doen ofsoā¦
Ohja en ik ben trouwens ook afgewezen voor het callcenter van de GGD. In de vacature stond geloof ik 16 tot 24 uur en ik ben ook wel 18 of 20 uur beschikbaar. Maar dat was te weinig. Schijnbaar heeft de GGD dus toch niet zo hard mensen nodig terwijl iedereen uren in de wacht staat om een afspraak te maken 
Ik zit nu de docu Veerkracht te kijken op Videoland. Echt een aanrader, heel aangrijpend.
Gaat over ZKH Bernhoven in Uden dat zo hard is getroffen.
Excuses als het hier al eerder is genoemd, ik zag het zo snel niet terug.
Ja, vriendin van mij werkt er een raadde (?) aan om die te kijken. Echt bizar, dat stuk van het crematorium ookā¦
Ik kom ook uit de omgeving van Uden en behoorlijk wat familie en vrienden werken er ook. Zo kan je echt een heel goed beeld vormen bij de verhalen.
Goed om eens te zien, in de media zie je vooral cijfers. Heel indrukwekkend.
Had ze nog beter tijdelijk een broodzak tot op zekere hoogte over haar hoofd over haar hoofd kunnen trekken
Ja radio 1 zendt 'm gewoon volledig uit!
Ik heb hem heel passief agressief doorgestuurd naar al mijn vrienden en familie die zich totaal niet meer aan geen enkele maatregel houden (en dan bedoel ik echt iedere dag met een ander knuffelen en online delen, op vakantie naar oranje gebied etc) met de tekst kijktip, mega indrukwekkend
overigens is dit āmijnā ziekenhuis waar ik al jaren onder behandeling ben en komt het merendeel van de mensen aan wie ik hem doorstuurde ook hier uit de buurt. Ik heb wel eens het gevoel dat veel mensen hier denken ja naar wij zijn al zo hard getroffen (ons dorp is per 10.000 inwoners bv het hardst getroffen tijdens de eerste golf) en het is nu vooral in de randstad, dus het geldt niet voor ons 
Jammer dat het op videoland staat, denk dat het goed zou zijn van rtl hem ook uit te zenden want dit maakt wel weer even duidelijk waarom we het doen en rekening met elkaar moeten houden.
Uh, hoe kan het dat het nog niet bekend is. Duurt wel erg lang zo.
Oh haha oops verkeer gelezen! Overigens is zaterdag pas kunnen testen ook best laat zeg.
Helaas zijn de besmettingen in de verpleeghuizen ook al aan het oplopen. Dat vond ik vorige keer zo lastig. Ik heb veel met verpleeghuizen te maken via werk( wij leveren medicatie) en vorige golf zijn er zo veel mensen overleden.
Ben het helemaal met je eens. Doet echt pijn dat die mensen daar gewoon helemaal alleen zaten in hun kamer.
Ik moet morgen de hele dag ergens heen waar best veel mensen bij elkaar zijn en ik weet bijna zeker dat men zich niet aan de regels gaat houden, dus ik zie er nogal tegenop. Maarja, het moet echt. 
Ik was dit weekend in Maastricht en heb echt met verbazing gekeken naar hoe het erop het terras aan toe ging. Totaal geen afstand, iedereen werd uitgebreid geknuffeld en gekust alsof er geen Corona bestond. Waren vooral studenten die het deden. En dan voelde ik me soort van schuldig dat we toch tijdens onze vakantie een nachtje weg zijn gegaan. Ben echt zo panisch met de regels. Denk dat ik (en man) al begin maart hebben gehad maar ik ben zó bang geweest. Het was net toen al die ziekenhuizen volliepen en man had even een dag of twee meer dan 40 graden koorts. En heel benauwd met hoesten. Dus ik zag hem ook al in dat ziekenhuis op de IC belanden. Overdreven want geen risico-groep maar ik ben dat beeld van hem lijkwit in bed, ijlend van koorts nog niet kwijt. Plus, ik was zelf net weer beetje opgeknapt, daardoor kwam het ook vast harder binnen allemaal.
Ik voel mijzelf weer net zo gestresst worden als in maart. Ben zo bang dat alles weer dicht gaat, veel komende uitjes worden alweer geannuleerd. Ik zou in oktober ook naar Duitsland gaan, had wel verwacht dat het waarschijnlijk niet doorging maar nu dus definitief niet.
Heb echt het gevoel alsof ik in een dip raak 
Hi! Even een vraag. Mijn werkgever is in zee gegaan met een soort particulier bedrijf dat ook test op Corona. Blijkbaar ben je sneller aan de beurt Ʃn hoef je niet zo lang te wachten op de uitslag. Klinkt allemaal leuk en aardig maar ik vind het een beetje raar en shady? Sowieso moeten we 110EU voorschieten (heb ik echt niet zomaar klaarliggen), je passeert de GGD en werkt samen met een bedrijf dat flink aan het verdienen is op deze zogenaamde sneltesten. Hebben jullie werknemers hier ook voor gekozen? En zouden jullie je via deze weg laten testen of kies je liever voor de GGD?