Hij heeft nog geen concrete maatregelen genoemd toch?
Ik heb echt nog niks nieuws gehoord.
Oh dat gaan de burgemeesters doen, daarom hoor ik niks nieuws. Pfft
Irmaaaa
Hij gebruikte ook de term ‘cohort’, lijkt mij niet dat de gemiddelde Nederlander weet waar hij het over had? Of ben ik de uitzondering?
ah goed ik was het alweer bijna vergeten
Yesss Irma is back
Rutte en Hugo dragen precies hetzelfde zwarte pak. Is dat altijd zo haha?
Ze zijn samen een dagje wezen shoppen in Den Haag.
Was je handen stuk?
Duurrrttt lanngggg Hugooo
mooie jurk draagt Irma maar der haar zit anders.
Nu komen ze
Ja ze pakt nu echt dr shine
Ik vind het wel echt sneu voor horecaondernemers, niet sarcastisch bedoelt. Het loopt in thuissituaties uit de klauwen maar zij moeten maar weer aanscherpen.
Ik heb echt een zwak voor Mark en Hugo. Ze krijgen echt veel shit over zich heen en staan er toch maar iedere keer. Ik zie wel dat schoolmeester Mark steeds meer naar boven komt. Ik ken mensen die les hebben gehad van hem op de middelbare en zij zeiden al dat hij streng kon zijn. Ik zie dat wel steeds meer.
Ik denk alleen maar als ik Mark en Hugo zie
Ja Idd. Ik werk in een apotheek en mondkapjes waren gewoon echt nergens te krijgen. Dus ja ik snap wel dat ze dit gezegd hebben.
ik vind dat eigenlijk wel schadelijk, in feite geef je dan gewoon verkeerde voorlichting en hierdoor is er nu zo’n discussie over het dragen van mondkapjes. De bevolking kan heus enige nuance wel aan.
Maar ze hebben altijd ontkent dat dit advies vanwege schaarste was. Wat het RIVM had moeten doen (volgens mij dan) was het advies geven dat mondkapjes in deze gevallen gebruikt moesten worden. En dan was het aan de regering geweest uit te leggen dat er een tekort was en dat we het op een andere manier veilig moeten houden. Nu geeft het RIVM een politiek getint advies en dat zouden ze als onafhankelijke instantie nooit moeten doen. Dat gaat ten koste van de betrouwbaarheid.