Omdat je dan alleen met de mensen bent die je kent. Je zit niet met vreemden waar je niets van af weet. Die escape die wordt extra gereinigd en daar zaten we elkaar ook niet in de nek te hijgen en al kom je wel even dichter bij elkaar: je kent de mensen en ik weet dat zij en hun naasten/gezinnen niks hebben.
Ik vind, maar ben dan misschien een van de weinige hier, dat er een verschil is tussen horeca terras en horeca binnen. Ik zou ook niet met 6 of 8 op het terras gaan zitten, hou dan voor mezelf max met 4 aan omdat dit buiten redelijk wordt gedoogd waar ik dan ben geweest. In dat restaurant zaten tientallen mensen en dus gewoon dicht bij elkaar. Die mensen en hun omgeving ken ik niet, dus nee daar zou ik niet bij in één gesloten ruimte willen zitten nee en ja dat vind ik wezenlijk anders dan een autorit, activiteit of terrasbezoek BUITEN met 3 andere mensen die ik wel heel goed ken.

. Maar ik val in herhaling dus ik zal er verder geen woorden meer aan vuil maken, misschien tijd voor mij om dit topic te gaan skippen.