Ik krijg ook een error!
Ik vraag me ook af of het in Nederland meespeelt dat de verkiezingen er aankomen en niemand de boeman wil zijn…
Ik snap je punt, maar ik wat iemand anders ook al zei, het gaat wel om mensenlevens. Ik sta zelf ook dichtbij maatregelen die in een grote gemeente worden genomen en als je ziet wat daar, op het laatste moment, toch nog wordt teruggedraaid (wat ook mede te maken heeft met de communicatie en organisatie vanuit Den Haag) dan denk je wel, ‘hoe dan?’.
En ja, ik vind het halfslachtig als je mensen op schiphol niet verplicht laat testen, als er zo moeilijk wordt gedaan over de mondkapjesplicht in grote steden, en hoe slecht er op iedere persconferentie weer wordt gecommuniceerd.
Daarbij komt ook nog (maar misschien is dit een wat harde mening): het feit dat we in een crisissituatie zitten en alle mensen zo hard werken, betekent niet dat je daardoor geen kritiek mag hebben. Tuurlijk is het kut om zo veel over te werken, maar op dit moment is dat gewoon niet anders.
Edit: dit is niet bedoeld aanval op jou en ik vind het tof dat je wat meer toelicht!
Mijn werk vind het ee goed plan om binnenkort drie dagen voor meetings naar een hotel Amsterdam te gaan inclusief eten en iets leuks doen 's avonds
Ga ze zo maar uitleggen wat een tweede golf is en ik dit dus niet ga doen.
Ik wilde een testafspraak maken omdat ik o.a. koorts heb, maar kreeg alleen maar steden die vet ver weg zijn. Heb het nog iets van 20 keer geprobeerd daarna met dezelfde postcode en opeens stond mijn stad er ook bij voor donderdag. Dus tip: probeer het een paar keer achter elkaar, bij mij veranderde de beschikbare steden ook steeds
Dit plaatst Bizzey net op insta. Iemand met zo’n bereik die zich op deze manier uit, ja zo gaan de jongeren zich echt wel aan de maatregelen houden… niet dus. Die zien hem als voorbeeld en kopiëren dit. Echt top.
Wat the fuckkk echt
Een van mijn favo artiesten komt in mei naar Nederland, maar ik heb nog geen kaartje gekocht. Ik heb nog niet veel hoop dat het dan allemaal al over is. Ik denk misschien wel te somber hoor.
Ik ben helemaal niet echt een feestbeest meer ofzo maar heel af en toe denk ik ineens aan de dag dat de wereld coronavrij wordt verklaard en wat voor ziek feest er dan op de hele wereld gaat losbarsten. Wat een ontlading zal dat zijn hee. Moet nu denken aan die keer dat Nederland 5-1 van Spanje won op het WK en volledige steden toen waren vastgelopen omdat iedereen de straat op ging om te feesten. Zoiets maar dan keer 10000000
Ik zag die screenshot, las alleen dat dj chuckie erop heeft gereageerd en kreeg een flashback naar 2005 toen ik in de Hollywood stond (and this is the way we crash the party)
Maar ook teleurgesteld in dj chuckie nu. En sowieso in de hoeveelheid mensen die in dit soort shit gelooft.
@Lemongrab Zin in. Maar ik denk niet dat het 1 moment wordt maar dat het langzaam weer normaal wordt. Ik denk wel dat als het eenmaal weer normaal is er wel hele grote dingen georganiseerd gaan worden om al die tijd in te halen. Dus misschien komt er toch zo’n feest. Een soort koningsdag wat tegelijkertijd valt met het winnen van de WK finale en samen met een soort carnaval dat Nederland van Limburg tot Texel en Zeeland tot Groningen een groot festival is.
Mmmm gok op vanavond of donderdag, zie EO/MAX m toch niet uitnodigen
Haha nee ik denk het ook niet, maar ik vind het wel een leuke gedachte!
Ook Thomas Berge, Famke Louis en Tim Douwsma hebben #ik.doe.niet.meer.mee op hun pagina staan
Sinds ik ook weer fysieke lessen op locatie geef, merk ik dat ik mentaal een stuk somberder ben omdat je gewoon steeds geconfronteerd wordt met de maatregelen, mensen die zich echt nergens aan houden en omdat de huidige manier van lesgeven (combinatie van online + offline + opgesplitste klassen), zwaarder is dan hoe het ging van maart t/m juli. Enkele keren op een dag 8 trappen omhoog lopen met een mondkapje op en volle bepakking is ook geen feest, als je al mankeert.
Ben geen vvd fan maar met Rutte zou ik wel bff’s willen zijn… met zijn bek houden.
Ga ik hem wel pesten met de dividendbelasting uiteraard.
Ah leuk vriendengroepje met Jort erbij ook!
Beetje jammer alleen dat hij daar dan nu weer sorry voor zegt en zegt dat hij beter je mond houden had kunnen zeggen. Ik vond het wel een sterk en duidelijk signaal. Dit wordt opgepakt, je moet je mond houden niet.
Lijkt mij heerlijk als hij er volgende keer staat en zegt: Jezus gedraag jullie verdomme eens! Hou je aan die regels en stel je niet zo godsgruwelijk aan, stelletje idioten.
Ik vond het echt fantastisch dat Rutte gewoon zei van “jawel gewoon je bek houden”.
Ik voel zijn frustratie en boosheid zo erg, zelf ben ik ook echt zo boos en verdrietig over alles nu. En ja ik ben ook bang. Ik weet niet eens meer hoe ik moet reageren op alles wat er nu aan de hand is in de wereld.