Die mensen met die hashtag, kunnen we die niet verschepen naar zo’n onbewoond robinson eiland? Zónder magnesiumstick ofc
Ik zie het… reageert iemand ik Thomas Berge met ‘strijder’. Flikker toch op. Je bent een strijder als je doodziek in het ziekenhuis ligt en je lichaam keihard aan het werk is. Niet als je bullshit verspreidt.
Ik open facebook en het eerste wat ik zie is een kennis die een heel verhaal over corona plaatst met er bij free the people.
Haha waar zit zij opgesloten?! Echt iedereen vind deze corona tijd kut maar serieus mensen doen echt alsof ze in hun huis zitten opgesloten met militairen voor de deur die je neerschieten als je naar buiten gaat.
Maar ze krijgen toch vanzelf nieuw rijst, dan krijgen ze vast ook meerdere sticks. (Hoop dat je dit herkent van een laatst seizoen haha)
Hahahahahaha Rob Geus die mag dan ook meteen met ze mee!
Oh niet gezien!
Hij heeft de reacties uitgezet, de sneu neus.
Lekker Freek!
Man man man wat een stel malloten moet Rutte toch in het gareel zien te houden. Daar word je toch moedeloos van? Van die types die te dom zijn om te poepen die ook nog eens STEMRECHT hebben mijn hemellllll.
Is dat ‘ik doe niet meer mee’ gedoe een soort van trend waar al die z-sterren aan mee doen in de hoop een beetje relevant te blijven?
Pfff hallo ik hoor net ook op radio 1 dat al die artiesten ook hun actie niet willen toelichten verder? Lekker makkelijk hoor alleen zenden vanaf je eigen kanaal en niet open staan voor vragen
Dat bevestigt alleen maar meer dat ze het puur doen voor de aandacht. Die hebben geen idee wat ze zouden moeten antwoorden, dan is het het makkelijkst om maar gewoon te zeggen dat je niet open staat voor het beantwoorden van vragen.
Ik werd wakker met een neusverkoudheid en een verminderende reuk. Ik werk in het onderwijs maar val qua doelgroep niet onder de speciale regeling. Vandaag stonden er toevallig alleen digitale lessen ingepland, maar kut is het wel. Ik ben eigenlijk wel onvervangbaar en nu wordt mijn helse planning ook nog door de war geschopt. Er valt eigenlijk geen mouw aan te passen. En ik heb geen auto, dus dat wordt nog wat.
Klopt maar vaak ga ik mij als chronisch zieke redelijk benauwd voelen als ik bepaalde klachten ontwikkel dus ik vind het eindelijk geen feest om straks een uur enkele reis of langer te moeten fietsen.
Zo goed doet Rutte het zelf ook niet echt. Veel landen hebben een mondkapjes verplichting. Allemaal op wetenschappelijke basis ingevoerd. Er wordt aangegeven dat besmettingen met name thuis plaats vinden, hij sluit de kroeg na 1u. De regels zijn zo omslachtig dat z’n eigen minister zich er niet aan kan houden. Hoe k*t het ook is voor iedereen, hij moet gewoon een keer met duidelijke maatregelen komen, zonder 10 uitzonderingen per maatregel.
Woon je in een grote stad? Ik had hetzelfde probleem: test maken in de buurt was onmogelijk, sinds gisteren ziek incl kuchen en moe dus fietsen gaat niet heel lekker en heb ik heb geen auto. Ik heb nu een afspraak 10km verderop weten te maken en ga met de deelscooter. Als er Felyx of een vergelijkbare service in je stad zit is dat misschien een optie? Ik kan helaas wel ook pas donderdag testen dus tot die tijd is het thuiszitten.
Ik ben atm +/- 15 minuten fietsen verwijderd van Utrecht Maar ik heb dus geen enkel rijbewijs. Fietsen zal het dus worden een stevige wandeling.
Ik was in Nijmegen op vrijdag ochtend en had ‘m zondag ochtend. Zou moeten kunnen
Ja houd er wel rekening mee dat het langer kan duren, ik wacht nu ook al bijna 48 uur op de uitslag.