Ze zal vast rijk zijn, maar ook als je megarijk bent kun je failliet gaat. Stel je voor dat je een miljoen hebt als je de komende maanden geen inkomen hebt en je geeft wel veel uit (want Bizzey en Famke houden wel van pronken en laten zien dat ze rijk zijn) dan kan je je geld gewoon verliezen. Waarschijnlijk hebben ze ook hoge hypotheken. Het is ook heel opvallend dat het echt de Z-artiesten zijn die dit vinden. De ranking-the-stars BN-ers, doen alsof ze veel meer geld hebben dan het normale volk terwijl ze veel minder is.
Baudet is er ook #KLAARMEE
Baudet: âGeef ons onze vrijheid terugâ
Forum voor Democratie-leider Thierry Baudet wil dat alle maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus zo snel mogelijk worden opgeheven. âWe zijn op het verkeerde been gezet. Corona is veel minder gevaarlijk dan gedachtâ, zei hij in het Kamerdebat. âGeef ons onze vrijheid terug.â
Volgens Baudet is corona ongeveer net zo gevaarlijk als griep. âDaar gaan ook jaarlijks duizenden mensen aan dood, maar niemand die overweegt om daarvoor een lockdown in te stellen.â Alleen het onafhankelijke Kamerlid Van Haga is het met hem eens.
Heel helder. Dank je wel voor je uitleg, mijn schoonmoeder snapt het nu ook!
Ik was iets geruster vanaf maandag omdat als ik klachten zou krijgen, ik gewoon met voorrang door die teststraat zou kunnen. Maar nu is mijn collega al vanaf maandag afwezig en komt ze er dus niet doorheen bij dat voorrangsnummer. Blijkbaar is dat kennelijk ook al een keer veranderd omdat het zo overbelast zou zijn. Maar ze heeft dus via de gewone lijn wel een afspraak voor donderdag weten te regelen en het ziet ernaar uit dat het âm niet eerder gaat worden via de voorrangslijn. Dit schiet natuurlijk ook niet op zo. :â)
Je zou bijna zeggen dat we van het âafspraak makenâ idee af moeten door alle problemen. Gewoon achteraan sluiten in de rij en je wordt vanzelf in je neus geprikt⊠Brengt natuurlijk ook problemen met zich mee maar moet heus iets op te verzinnen zijn. Van te voren laat je online een soort QR maken, de medewerker scant je QR, neemt de test af en volgende. Lijkt me best een plan.
Dan zitten we natuurlijk nog steeds met de labs. Ook aan dit plan zitten haken en ogen haha.
Psst, je kan ook berichtjes editten.
Ik las dit nog de eerste keer als de Speld. Waarom schat ik Thierry na al die jaren nog te hoog in?
Haha die Famke Louise. Maar Thomas Berge kon er vanmorgen ook wat van op 538. Echt zĂłân genante vertoning vond ik het, niet normaal
ik heb nog steeds geen idee wat hij nou echt vindt.
Maar gelukkig was hij wel de enige uit de straat die klapte voor het zorgpersoneel.
Jammer dat Frank Dane zich dan niet wat kritischer opstelt. Dat is toch een inkoppertje?
Haha met zân allen in de rij gaan staan lijkt me ook niet zo waterdicht: dan besmetten alle positieve patiĂ«nten in de rij alsnog de mensen die anders negatief getest zouden worden
je kan dan natuurlijk rijen met 1,5 meter per plek instellen maar dan krijg je straks rijen van 10km door het hele dorp. Lol.
Wel creatief bedacht!
Gommers weer bij Jinek
vind hem echt zo geweldig!
Volgens mij zit daar ook Famke bij. Waarom? Ik dacht dat ze niet meer mee deed.
Omg die Famke snapt er echt niets van. đ€Šđ» Waarom is zij uitgenodigd?
Omdat ze niet meer mee doet 
Omg ze pakt haar spiekbriefje erbij 

Bij op1 gaat het ook lekker met Tim Douwsma, hij beweerde net dat er â28 miljoen operaties zijn uitgesteldâ.
En nu is er een psychiater die die brief heeft ondertekent waarover hij t had, maar die heeft het er steeds over dat amateurs hun bek moeten houden (niet letterlijk) en dat de BNers gevaarlijke invloed hebben.
Hahaha ja maar ze praat haarzelf klem. Misschien had ze beter getraind kunnen worden over wat ze het beste had kunnen zeggen of hoe te reageren. Vind het enigszins zielig voor haar.
@Zemraluani 28 miljoen haha jeetje. Die overdrijft pas.
Wel ellendig dat de verwachting is dat over twee weken de IC waarschijnlijk weer propvol liggen 
Ja op mijn IC (erg groot IC met hoog complexe zorg) zijn er sinds gisteren weer dagelijkse bijeenkomsten / zkh brede OMT over hoe en wat. Mogen geen onbekende patiënten meer opnemen. Streven is zolang mogelijk door te gaan met de reguliere zorg. 
Ja Gommers zei ook nog je weet niet waarvoor ramp je hashtag mogelijk veroorzaakt. Ze heeft duizenden - miljoenen volgers. Geloof niet dat iedereen naar Jinek kijkt om te horen wat ze eigenlijk ermee bedoelt. Die kijken waarschijnlijk alleen naar sociale media. Vind het echt een kwalijke zaak.
Volgens mij ben ik de enige die Op1 zat te kijken :p. Was ook irritant hoor⊠Een huisarts stelde allerlei kritische vragen (wat natuurlijk goed is), maar ze wilde toen niet Anne wensink uitlaten praten om op die vragen te antwoorden.en uiteindelijk schakelt het programma dan weer over op het volgende onderwerpâŠzon gemiste kans!
Waarom lukt het mij nooit om ergens RTL online te kijken?? Naja mss wel beter voor mn bloeddruk