Ik begrijp het niet, wat bedoelt Ali
Oh lol
Huh maar hoezo heb jij het over dat Bizzey haar hier toe heeft aangezet? De actie is opgezet door viruswaarheid.
Famke zei zelf bij Jinek dat ze er door Bizzey bijgevraagd was
Ah vandaar, ik had de aflevering niet gezien! Dan is het wel echt een droeftoeter, maar dat was al bekend van hem.
Snap die mensen sowieso niet, wie wil er nu in een groepsapp met 70 mensen zitten? Lijkt me echt de hel
Je moet toch wat als je van de roverheid niet meer naar buiten mag he!!!
Nope, het hoort net bij Noord-Holland Noord, Uitgeest en Heemskerk weer wel bij Kennemerland. Maar je bent in āgoedā gezelschap, zelfs een van de Castricumse raadsleden dacht dat het onder Kennemerland viel. Er is al sprake dat er extra politie op de been zal zijn dit weekend met het uitgaan.
Ik was me dus net aan het afvragen hoe het onze favo medicijnvrije huisarts ging, haha. Ging ik naar haar instagram profiel (https://www.instagram.com/marijeberkelaar/)
Bio: Ex-huisarts.
Zie ook het naschrift bij dit artikel:
Ze heeft ontslag genomen zegt ze. En ook een filmpje erover op LinkedIn geplaatst (staat ook in het artikel van kwakzalverij):
Het is wat. Gelukkig hoeven we ons over haar geen zorgen te maken, want haar essentiƫle oliƫn piramideschema betaalt genoeg.
ik heb geen woorden
Huppa rapporteren die engerd
Kut. Nu heb ik Jochem myjer met wakker worden in mijn hoofd 
Oh, volgens Wiki is het wel onderdeel van (Noord-)Kennemerland https://nl.wikipedia.org/wiki/Kennemerland
Ja, is ook ingewikkeld. Het gaat bij coronamaatregelen om de Veiligheidsregio. Heel ingewikkeld, komen veel mensen nu ook pas achter, wat dat betekent voor iedereen.
Ja, het Noord-Hollands dagblad wat ook over Castricum schrijft, heet ook Dagblad Kennemerland. Maar op Corop-niveau is het weer IJmond pff.
Ik las gisteren dat er inmiddels net zoveel mensen op de IC liggen, als op het moment dat we allemaal thuis gingen werken/horeca dicht ging enz (rond 16 maart was dat?)
Heel benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Denk niet dat de overheid nu nog snel strengere maatregelen invoert eigenlijkā¦
Jeetje⦠best eng.