Hopla nodig die nobody uit vanavond en maak hem kapot
Misschien is dit wat voor je?
Kinky hoor maar daar prik ik zo doorheen. Misschien wel handig om 1,5 meter afstand te houden van mensen. Gewoon dat douchegordijn met een paneel op je rug monteren en als men te dichtbij komt boom.
Misschien heeft het er mee te maken dat dit een onderdeel van Saltro in een ander land is? Ik weet niet precies welke labs ze eerder in Nederland en Duitsland hadden bedacht, maar als dat ‘Henks achtertuinlab bv’ was kan ik me enige twijfel voorstellen, terwijl het moederbedrijf van Saltro (dat altijd al alle labwerk deed voor een groot deel van Nederland) goede kwaliteit kan waarborgen, ook als dat elders op de wereld gebeurt.
Ja, las net het bijbehorende nieuwsartikel, daar werd me dat iets meer duidelijk uit. (De oneliner die ze op de radio gebruikte was erg onduidelijk).
In het artikel van Follow The Money las ik dat er een lab in Nederland was dat graag aangesloten wilde worden, maar waarbij de overheid gewoon erg traag bleef waardoor dat steeds uitgesteld wordt. Dat artikel over de labs heeft me een beetje argwanend gemaakt t.o.v. de keuzes van de overheid m.b.t. commerciële labs aansluiten.
Dit doet het niet op mijn serie 3
Ja klopt, het is vanaf series 4 en later!
Dit heeft veel zin! Ik kom er sinds gisteren niet doorheen online, geen locaties te vinden, onder meerdere postcodes
Vanmorgen probeerde ik te bellen, ik kreeg eerst 3 keer te horen dat de lijnen bezet waren. Bij de 4e keer een half uur in de wacht gehangen en toen kwam er net een plekje vrij voor morgenochtend bij de dichtstbijzijnde locatie
Nu zal dat ook wel geluk zijn maar ik denk dat die vrij gekomen plekken niet eens online komen zo snel gaat het
Hmmff… ik heb zondagochtend een test gedaan en nog steeds geen uitslag.
Ja ik weet alleen niet zo goed wie ik dan moet bellen. Dat landelijke nummer om een afspraak te maken heb ik gebeld, maar kreeg niemand te pakken. Net ook geprobeerd de regionale ggd te bellen, maar namen ook niet op. Dus ja… ik weet het niet zo goed.
Wat bedoel je met “ik kreeg niemand te pakken”? Want ze verbreken inderdaad de lijn als het druk is maar ik zou het gewoon blijven proberen, dit duurt wel erg lang. Ik kwam er bij de 4e keer proberen doorheen en toen dus 30 minuten in de wacht gehangen maar dat is vast alsnog sneller dan blijven wachten
Ik kan me namelijk eigenlijk niet voorstellen dat je uitslag er nog echt niet is. En idd online kijken maar ik ging er van uit dat je dat al gedaan hebt
Haha ja, die refresh ik 1x per halfuur ongeveer.
Ja, er werd gezegd probeer het na 30 minuten nog eens omdat het zo druk was. Zometeen nog eens een poging wagen.
Ali B is haar manager nu toch? Waar is hij? Ze zet zichzelf compleet te kakken en Bizzey denkt waarschijnlijk: payback time!
Ben zo klaar met al die corona-gekkies.
Nee sinds gisteren of eergisteren is hij niet meer haar manager haha.
Hij heeeft ook dit op instagram geplaatst ;
Oh dat zou ik zeker blijven doen! Ik zou niet zo afwachtend blijven eerlijk gezegd, gewoon elk half uur bellen (als je daartoe in de gelegenheid bent). Ze hebben het inderdaad druk maar je weet nooit wanneer je er wel tussenkomt toch? Hopelijk lukt het snel en is het natuurlijk negatief! Mag eigenlijk hopen dat als je positief was, je het allang had geweten
Klopt! Inmiddels sta ik al 10 minuten in de wacht. Ik hoop vooral dat ze me verder kunnen helpen.
Ik snap oprecht niet " free the people " we kunnen toch bijna alles?
Geen mondkapjes he, het zijn muilkorven die we op moeten!