Ja dat is inmiddels wel een bekend probleem toch? Volgens mij heeft iedereen daar “last” van, maar dan hang je in ieder geval niet voor niks 4 uur in de wacht heb ik dit liever eerlijk gezegd, weet je in ieder geval dat het op dat moment toch geen zin heeft! Later idd gewoon nogmaals proberen, zoals ik zei lukte het bij mij de vierde keer wel en toen 30 minuten gewacht, viel mij echt mee
Volgens Famke ‘kunnen jongeren niet meer doen wat ze willen’.
je bedoelt zeker vriendenpeople?
De Zaanstreek is net ook een van de “zorgelijke” regios geworden, dus al vrij snel zullen de maatregelen die voor Amsterdam gelden, daar ook zijn. Richting Castricum dan maar?
Castricum hoort bij Kennemerland, dus daar geldt die regel van max 50 al!
Oeps, op naar Friesland!
En dit is precies waarom Nederland te klein is voor regionale maatregelen Snap oprecht niet waarom ze dachten dat dat een goed idee was.
Als je je corona uitslag telefonisch terug krijgt, wordt je dan gebeld vanaf de GGD regio waar je je test hebt gedaan? Of is dat een ander / anoniem nummer?
Gaat iedereen nu daar trouwen? Of zou dat dan te min zijn voor die randstad mensen die niet Corona geloven ?
Je hoeft niet in corona te geloven. Het gaat om een leuke bruiloft. Alleen in de zorgelijke (oranje) regio’s mag je maar met 50 mensen, en in de waakzame (gele) met 100 mensen. En van Amsterdam is het een aanzetje naar Zaandam. Maar nu worden er meer regios op oranje gezet moet je zeker de Randstad uit.
Maar je hebt gelijk, dat zijn, denk ik, dezelfde mensen die moord en brand schreeuwden over Grapperhaus. Vrij hypocriet allemaal.
Tuurlijk, maar het is toch beetje naïef om je bruiloft 10km te verplaatsen, je kan op je vingers uittellen wanneer ook de rest op oranje springt toch ?
Ja, dat hoef je mij niet uit te leggen. Geeft een beetje de intelligentie van dit soort lieden weer. Lijkt ook een beetje op een vakantie boeken naar Spanje en dan als dat niet meer gaat naar Griekenland… etc. Zelfde principe.
bedoel je the amsterdam lake district?
niet relevant maar op de website staat ‘Including a delicious typical Dutch lunch in a unique restaurant’, wat krijg je dan?? een uitsmijter ham kaas op 2 witte boterhammen? 2 van dobben kroketten??
Ik begrijp het niet, wat bedoelt Ali
Oh lol
Huh maar hoezo heb jij het over dat Bizzey haar hier toe heeft aangezet? De actie is opgezet door viruswaarheid.
Famke zei zelf bij Jinek dat ze er door Bizzey bijgevraagd was
Ah vandaar, ik had de aflevering niet gezien! Dan is het wel echt een droeftoeter, maar dat was al bekend van hem.