Coronatopic #5

Snap die mensen sowieso niet, wie wil er nu in een groepsapp met 70 mensen zitten? Lijkt me echt de hel

8 likes

Je moet toch wat als je van de roverheid niet meer naar buiten mag he!!!

5 likes

Nope, het hoort net bij Noord-Holland Noord, Uitgeest en Heemskerk weer wel bij Kennemerland. Maar je bent in ā€˜goed’ gezelschap, zelfs een van de Castricumse raadsleden dacht dat het onder Kennemerland viel. Er is al sprake dat er extra politie op de been zal zijn dit weekend met het uitgaan.

1 like

Ik was me dus net aan het afvragen hoe het onze favo medicijnvrije huisarts ging, haha. Ging ik naar haar instagram profiel (https://www.instagram.com/marijeberkelaar/)
Bio: Ex-huisarts.

Zie ook het naschrift bij dit artikel:

Ze heeft ontslag genomen zegt ze. En ook een filmpje erover op LinkedIn geplaatst (staat ook in het artikel van kwakzalverij):

Het is wat. Gelukkig hoeven we ons over haar geen zorgen te maken, want haar essentiƫle oliƫn piramideschema betaalt genoeg.

13 likes

ik heb geen woorden

8 likes

Huppa rapporteren die engerd

1 like

Kut. Nu heb ik Jochem myjer met wakker worden in mijn hoofd :sob:

1 like

Whatsapp is end-to-end-encrypted dus dan kan de AIVD niet met je meekijken, duhhh

Oh, volgens Wiki is het wel onderdeel van (Noord-)Kennemerland https://nl.wikipedia.org/wiki/Kennemerland

Ja, is ook ingewikkeld. Het gaat bij coronamaatregelen om de Veiligheidsregio. Heel ingewikkeld, komen veel mensen nu ook pas achter, wat dat betekent voor iedereen.

1 like

Ja, het Noord-Hollands dagblad wat ook over Castricum schrijft, heet ook Dagblad Kennemerland. Maar op Corop-niveau is het weer IJmond pff.

1 like

Aaah nu snap ik 'm @Drosera

Wat ontzettend omslachtig allemaal.

1 like

Ik las gisteren dat er inmiddels net zoveel mensen op de IC liggen, als op het moment dat we allemaal thuis gingen werken/horeca dicht ging enz (rond 16 maart was dat?)

Heel benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Denk niet dat de overheid nu nog snel strengere maatregelen invoert eigenlijk…

Jeetje… best eng.

Ja dat verbaasde mij ook, las vandaag op het NOS liveblog dat Belgiƫ weer iets versoepelt? Had ik echt niet verwacht

Nou Famke zegt sorry en staat niet meer achter de actie. Dat ze zich even eerder had laten voorlichten. De schade is al aangericht

3 likes

Huh maar ik zag een bericht voorbij komen dat Belgie nu rood is? Waarom dan versoepelingen haha

Ik zit een livestream van ā€œViruswaarheidā€ te kijken (ik weet ook niet hoe ik op dit punt in mijn leven ben gekomen)

Hahaha ehhhhh
Omgekeerde wereld dit

Oeh quote van Marije de medicijnvrije huisarts: ā€œIk voel dat iedereen dit zit zit te kijken, met elkaar verbonden is, wij voelen een bepaalde frequentie die blijkbaar gehoord en geuit mag wordenā€

Martine is that you?

Marije
Marie
Marine
Martine

16 likes

of iemand die undercover is en daar een documentaire over gaat maken. :upside_down_face:

FF, zitten we nog op dezelfde frequentie of heeft de roverheid aan de knoppen gedraaid?

5 likes

Ik wil wel een maand of twee bij die enge virus Willem undercover, heb de serie op Netflix ook gezien dus ik denk dat ik dat wel kan

9 likes