en o.a. hier vonden we het al belachelijk de gestelde eisen in combinatie met het uurloon.
Na alles wat we hier gezegd hebben over Famke Louise vind ik dit wel echt sterk. Ik geloof dat er maar weinigen in de wereld zo eerlijk terug komen op hun standpunt, zeker nadat ze alle shit van de wereld over zich heen hebben gekregen:
Eens! Los van hoe dat interview ook bij Jinek was. Want echt⊠wat heb ik zitten cringen.
Ik zit even de reacties op dit bericht te lezen en ik word hier echt verdrietig van. Jemig wat kunnen mensen toch ultiem pestgedrag vertonen. Niet normaal wat een lading bagger er ook weer onder dit bericht staat getypt.
En als ik dan even lukraak klik op de profielen van die mensenâŠ
Voorbeeld: Neppe vrouw ben je , nu opeens terugkrabbelen. Gepost door een juf⊠wat leert zij haar leerlingen op school? Dat niemand ergens op terug kan komen?
Maar dit is toch alleen maar damage control? Ik krijg eerder het idee dat iemand van haar omgeving/team heeft ingegrepen om te zorgen dat het niet nog erger wordt.
Pffff jeetje, ben er even stil van. Waarom zien we dit soort cijfers niet meer in de media?
Edit; zie dat er wel over is geschreven vandaag, maar moest er echt naar zoeken.
Ik denk dat deze creep wel richting sekteleider gaat hoor, krijg er een beetje Manson vibes bij. Ieder opfokken en zelf je handjes schoon houden
Hoe sad is het als je sekteleider een witte man met dreadlocks is?
Gelukkig maar dat zij mensen in haar omgeving heeft die haar helpen bij damage contol. Ze geeft dat ook toe in het bericht. Maar nog steeds blijft dat ze ballen toont met terug komen op haar eerdere bericht.
Ik heb gisteren âthe Social dilemmaâ gekeken op Netflix en dat verklaard wel waarom de mensheid steeds meer gepolariseerd wordt. Ze benoemen ook COVID-19 omdat het in een sneltrein deze splitsing zichtbaar maakt.
Geen woorden voorâŠ
Heel veel mensen vallen hier over maar zo gek is dit toch niet? Zoân beetje elk publiek figuur heeft een heel team aan speechwriters, de speeches die Mark Rutte elke keer op de persco houdt zijn ook echt niet door hem geschreven. We hebben bij Jinek gezien dat Famke niet zo sterk met taal is, daar werd ze ook genoeg belachelijk om gemaakt. Nu heeft iemand haar geholpen daarmee zodat ze tekstueel wat sterker over komt, is het weer niet goed. Was het beter geweest als er een excuus filmpje was gekomen Ă la âik heb heel veel respect voor corona dus ja wat ik eerder zei in een filmpje was toch niet zo, ja weet je kan gebeuren.â Ik weet het niet hoor haha. Ik denk dat ze toen ze dat #freethepeople filmpje online plaatste en bij Jinek aanschoof inderdaad geen idee had waar ze mee bezig was en wat voor gevolgen dat zou hebben. Maar ik geloof ook wel dat iemand haar inmiddels (in makkelijke taal) heeft uitgelegd dat dit geen handige actie was en ze haar excuses moet aanbieden. Naja en dat ze dan hulp krijgt bij het schrijven van dat excuus omdat ze zelf niet zo sterk is met taal, prima toch.
Ben het verder eens met de rest van je bericht en vind dat ze best op de blaren mag zitten! Maar dat mensen nu vallen over dat ze hulp heeft gekregen van iemand die iets beter is met taal en PR snap ik niet.
Ik snap ook echt niet waarom mensen hier over vallen. Elk bekend persoon laat statements door andere mensen schrijven. Dit zijn PR-experts die daar ook nog eens voor opgeleid zijn. We weten allemaal dat Famke niet mega slim is, dan vind ik het juist een slimme zet van haar om dit door iemand anders te laten schrijven zodat ze niet weer dezelfde fouten kan maken.
@Dombo Ik denk niet dat dat is waar mensen over vallen (ik niet iig), maar meer dat ik er niks van geloof dat zij hier ook achterstaat. Hoe kan haar mening binnen 1 dag 180 graden gedraaid zijn?? Geloof er niks van, ze post dit alleen om haar eigen imago te redden en dat vind ik gewoon dom. Als ze dinsdag niet slecht in 't nieuws was gekomen, en als andere bnâers haar hadden gesteund, dan had ze dit echt niet gepost hoor.
Er is misbruik gemaakt van Famke. Ik ben totaal geen fan van haar, maar ze heeft nu netjes haar excuses aangeboden nadat het bleek dat wat ze zei niet echt handig en zelfs gevaarlijk was. De mannelijke BNâers die stilletjes hun posts hebben verwijderd toen ze Famke door het slijk gehaald werd⊠daar hebben we het niet over. Famke heeft ALLE shit over haar heen gekregen en zelfs met een net statement is het nog niet goed genoeg. Ze is de zondebok geweest van heel dit initiatief en dat verdiende ze als enige nou ook weer niet.
???
Ze is 21 he, bijna 22. En kan volgens mij prima haar eigen keuzes maken, ze werd echt niet gedwongen om dit te doen.
En ze is duidelijk niet heel erg slim. Ze had appje gehad van o.a. Bizzey of ze hier aan mee wilde doen en dat heeft ze op goed vertrouwen gedaan. Vervolgens verwijdert Bizzey zijn eigen bericht en kan Famke dealen met de nasleep. Dat vind ik misbruik ja.
Zelfs als je 50 bent kan er misbruik van je gemaakt worden, dat heeft niet perse iets met leeftijd te maken.
Ik denk ook niet dat ze zelfstandig ineens tot dit voortschrijdend inzicht is gekomen hoor haha. Maar ze heeft vast een heel team om zich heen dat haar, in iets makkelijkere taal, heeft uitgelegd waarom dit niet handig was en wat er mis mee is. Ze is misschien jong en dom maar ik denk ook wel in staat om uiteindelijk haar mening aan te passen nadat ze nieuwe informatie heeft gekregen. Het is inderdaad wel heel jammer dat dat nu pas is gedaan en niet voor ze dat filmpje de wereld in slingerde, maarja dat is nu eenmaal gebeurd dus damage control is ook het enige wat ze nu nog kan doen.
Maar je kan dan toch alsnog zelf nadenken. Omdat iemand je een appje stuurt moet je het maar gelijk doen? En wordt er misbruik van je gemaakt? Sowieso gezien het verleden is het erg dom om zomaar op hem te vertrouwen. Ik vind die Bizzey ook een loser hoor en van mij mag hij hier ook wel om aangepakt worden en niet alleen Famke net zoals alle andere die het snel hebben verwijderd.
Maar al dat medelijden voor Famke wat ik voorbij zie komen op het forum snap ik ook echt niks van.
We hebben allemaal gezien dat ze niet echt zelf kan nadenken. Ze kan nog geen volledige zin formuleren. Dus ja, ik vind dat zij hier ergens ook in beschermd had moeten worden. Dat is mijn mening, mag je het natuurlijk ook niet mee eens zijn.
Maar ik vind het erg typisch dat de enige zondebok van dit hele schandaal een vrouw is die tenminste wel de ballen had om bij Jinek aan te schuiven terwijl alle mannen stilletjes hun berichten verwijderen en doen alsof het niet niet gebeurd is.