Ik was vandaag bij een teststraat en daar hadden ze twee routes! Als je met de auto was moest je in vakken gaan staan en die mochten dan één voor één naar binnen en doorrijden. Binnen waren er dan een stuk of vier testpunten waar ze door een medewerker in hun auto getest werden.
Ik was zelf met de scooter en viel dus onder de lopers/fietsers/scooters. Ik moest hem gewoon in de stalling zetten en dan via een looproute de teststraat binnen, daar was ook een apart voetgangerspad en er was dus één testhokje voor ons waar je gewoon op een stoel ging zitten, na afloop moest je via een andere route weer naar buiten lopen en kon je je fiets/etc pakken. Je hoefde dus niet met je fiets tussen de auto’s te wachten. We hadden zelfs een eigen mini zebrapad in de loods 

.
ik raak zo gefrustreerd en verdrietig als ik dat soort beelden zie, helemaal nu de cijfers weer zo hard de verkeerde kant op gaan. Dat weten we toch??
ik vind het zo lastig worden om me op mezelf te blijven focussen. Ik dacht lang “zolang ik me aan de regels houd is het goed, meer kan ik niet doen” en meer KUN je ook niet doen maar het is niet goed want by far niet iedereen denkt zo en wtf omg error