Nee nog steeds niet.
Ik sta inmiddels wel op een speciale bellijst (whatever that may be), maar dat kon ook weer 48u duren max. Ik schiet er niet veel mee op.
Hopelijk hoor jij het wel op tijd zodat je zonder zorgen naar de bruiloft kan gaan!
Nee nog steeds niet.
Ik sta inmiddels wel op een speciale bellijst (whatever that may be), maar dat kon ook weer 48u duren max. Ik schiet er niet veel mee op.
Hopelijk hoor jij het wel op tijd zodat je zonder zorgen naar de bruiloft kan gaan!
Er zat net iemand in de tram met een anonymous masker achter op zijn hoofd. Bestuurder liep naar deze man toe en vroeg of hij een mondmasker wilde dragen. Zet hij dus dat anonymous op z’n gezicht en roept met een ielig piepstemmetje iets over vrijheid en elite, en opkomen voor de kinderen en de ouderen. Sommige mensen… iedereen in de tram keek ook met een wtf hoofd naar hem.
Laat haar niet die auto in zonder masker. En zet haar achterin. Snap dat je het niet fijn vindt hoor. Ik heb toen ik getest moest worden echt niemand lastig gevallen voor vervoer, vind dat eigenlijk ook echt niet kunnen.
Huh, hoezo moet hij mee? Is hij het daar zelf wel mee eens? Ik zou ook not amused zijn, zeker als jullie je zelf zo goed aan de regels houden en jij ook nog eens zwanger bent. Dan wacht ze maar een dag langer voor ze getest kan worden.
Wat raar dat je nog steeds niks hebt gehoord @Cajun-moon. Hopelijk word je snel gebeld!
Heb je eventueel iets van plastic wat je tussen hen in kan hangen? Zodat er wel een afscheiding is?
Ja geen idee. Ik ga er voor nu maar gewoon vanuit dat ik het heb, aangezien ik vorige week nog nauw contact heb gehad met een positief geteste vriendin en ik ineens een paar dagen later verkouden ben en al dagen geen smaak/reuk meer heb.
Carnaval cancellen???
Ik ben voor.
Maar verbieden? Nee. “In 1896 verbood de gemeente Den Bosch carnaval na een grote pokkenuitbraak. Werkte niet. Binnen de kortste keren zaten de kroegen vol. Het is nog nooit zo druk geweest als toen. Wij moeten voorkomen dat zoiets weer gaat gebeuren.” Hoe? Het antwoord op die vraag bezorgt alle verenigingen hoofdbrekens.
Haha we zijn niets veranderd
Omg ik zit in een app groep met een paar lange frans conspiracy gekkies, maar er valt niet met die mensen te discussiëren joh
Je slaapt zeker nog en bent een schaap? Dat zijn de argumenten die ik het meest voorbij zie komen bij dat soort mensen.
Mijn broertje had vanochtend om 8.45u zich laten testen en vanmiddag om 16.45u had hij al de uitslag! Wel jammer dat hij dinsdagochtend de afspraak wel al gemaakt had, anders was het wel een heel soepele ervaring haha
Ik kan er ook echt niet bij. Het zijn verder best leuke en aardige meiden. Maar dan in zo’n discussie is het echt oogkleppen op. Maarja dat vinden ze ook van mij
Morgen heb ik dus mijn coronatest maar wat ik even niet begrijp, is of ik met fiets en al en al een bepaalde parkeergarage in moet. Of dat ik die gewoon ergens mag stallen en dan te voet verder. Ik ga nu alles overdenken.
Verder alleen dit in de mail over fietsers:
Komt u met de fiets of lopend naar de testlocatie? Dan kan het zijn dat u buiten moet wachten voordat u getest wordt. Houd rekening met het weer.
Je mag er gewoon met je fiets doorheen rijden. Dus je rijdt gewoon “zoals de auto ook zou rijden” (sorry kan even niet beter verwoorden). Je staat dan ook in een file met misschien een auto voor je en achter je
Ik was vandaag bij een teststraat en daar hadden ze twee routes! Als je met de auto was moest je in vakken gaan staan en die mochten dan één voor één naar binnen en doorrijden. Binnen waren er dan een stuk of vier testpunten waar ze door een medewerker in hun auto getest werden.
Ik was zelf met de scooter en viel dus onder de lopers/fietsers/scooters. Ik moest hem gewoon in de stalling zetten en dan via een looproute de teststraat binnen, daar was ook een apart voetgangerspad en er was dus één testhokje voor ons waar je gewoon op een stoel ging zitten, na afloop moest je via een andere route weer naar buiten lopen en kon je je fiets/etc pakken. Je hoefde dus niet met je fiets tussen de auto’s te wachten. We hadden zelfs een eigen mini zebrapad in de loods
Ik was 1 van de Famke is slim mensen.
Ik kon me wel vinden in @dombo d’r reactie daarna op mij.
Het maakt idd niet uit maar ik vind het vervelend dat corona ontkenners weggezet worden als dom terwijl we niets over hun intelligentie weten (en er ook zat mensen zijn met een laag iq die corona wel serieus nemen).
Ik ben daar vandaag geweest. Je kan gewoon naar de ingang fietsen (staat een bord boven met testlocatie, aan de rechterkant). En dan loop je gewoon met je fiets aan je hand verder. Fietsers en auto’s staan in dezelfde rij trouwens :).
Tjonge ik kom net dit bericht tegen en ben echt compleet verbaasd over de reactie van de gemeente.
“ Een grote groep Willem II-supporters viert donderdagavond feest naast de Euroscoop in Tilburg. Op beelden is te zien dat er gedanst en gezongen wordt, zonder dat de coronaregels worden gevolgd. Op vragen van Omroep Brabant reageert de gemeente dat ze nog geen aanleiding ziet om in te grijpen. ‘‘Voor het eerst in vijftien jaar spelen we Europees voetbal. En daar zijn we trots op’’, zegt woordvoerder Irma van Gaalen van de gemeente.“
En de uitsmijter: “Wij zien vooral beelden van mensen die hun handen bij binnenkomst ontsmetten.’’
Nee oke is goed Irma. Corona is ook trots op Willem II en de handontsmettende supporters.
Wat is dit voor simplistisch antwoord zeg “en daar zijn we trots op”, lekker om het probleem heenpraten
Je zou toch zeggen dat ze juist ook in Tilburg wel een en ander geleerd hebben maar blijkbaar niet veel.