Heel veel beterschap! Je mag hier altijd klagen of je zorgen uiten. We luisteren. 
Jeetje, dat is schrikken. Denk aan jezelf en neem voldoende rust. Niet onnodig de trappen op af. Laat het huishouden voor wat het is. Mocht je meer benauwd worden, aarzel niet om meteen de verloskundige of (huis)arts te bellen hĂš. Hou je taai.
@Ohappyday jij bent toch ook zwanger of kleine babyâs? Ik zou er ook niet mee eens zijn dat hij een potentie Corona positieve patiĂ«nte meeneemt in de auto. Stel dat zij het heeft, dan zit je dus wel samen in de auto 100km heen en dan weer terug.
Ik heb mijne vanmorgen gedaan en ben mega ongeduldig haha. Hoop dat je snel de uitslag krijgt!
Ik vind het best wel lastig om mensen aan te spreken op hun gedrag. Bv in het winkelcentrum bij ons is heel duidelijk een looproute aangegeven, maar weinigen houden zich eraan. Ik kan mij daar zo mateloos aan irriteren. Men loopt op smalle stukken ook met 2-3 naast elkaar etc. Ik kom gewoon maar weinig buiten. Ga gewoon naar mân werk en dan weer naar huis 
Ik vind het ook heel lastig maar heb vandaag iemand aangesproken en daar werd heel positief op gereageerd.
Bij het pakken van een winkelwagentje ga ik op ongeveer 1,5 mtr wachten op mijn beurt (voorheen pakten meerdere mensen tegelijkertijd een karretje maar je kunt dan niet voldoende afstand houden). Nu schieten er dan vaak mensen voor die zich totaal niet aan de regels houden. Ik was er zo klaar mee en heb heel vriendelijk gezegd: Sorry mevrouw maar ik stond al te wachten. Ik weet niet meer precies wat er werd gezegd maar iets van dat we inderdaad afstand moeten houden en dat ze het helemaal was vergeten.
Ik heb me nu dus voorgenomen om er vaker wat van te zeggen.
Groetjes vanuit de Albert Heijn! Na het nemen van deze fotoâs zijn alle flyers per ongeluk in de prullenbak beland.
Hahahaha, ieder statement dat begint met âmet alle respect voorâ weet je al wat er komen gaat 
Hoop dat ze mooi liggen in de prullenbak.
Ik krijg wel angst van hoe slecht deze flyer is vormgegeven 
Dacht even dat er een homeopatisch middel werd verkocht ofzo, allemachtig
- De kans besmet te raken met Comic Sans is 0,2%
- Voor 98% van de mensen is een folder maken in Word of PowerPoint gevaarlijk.
- Er is een veilige, effectieve, beproefde en goedkope behandeling tegen lelijke vormgeving: Photoshop en een ontwerper inhuren.
âTenslotte weten we heel goed dat je artiestennaam ontlenen aan een beroemde actrice en seriemoordenaar nog zinvoller is dan angst zaaien met folders.â
- Marilyn Manson
Ik snap echt niks meer van de GGD hoor. Familie van mij wil voor een meisje van middelbare school leeftijd een afspraak maken want begin van de week keelpijn en nu dichte neus, geen smaak en reuk. Worden ze doodleuk afgewimpeld dat ze het nog maar even aan moeten zien? Huh? 
Ten eerste: ik heb superveel respect voor Corona
Een vriendin van mij werd ook afgewimpeld. âWerk maar thuisâ, was de boodschap.
Het zou me niets verbazen als mijn schoonfamilie dit daar neergelegd heeft.
Oh gelukkig maar!! Vast een hele opluchting.
ik heb net een nieuw woord geleerd⊠NATUREPRENEUR.
(zijdelings gerelateerd aan corona want het betreft een bewonderaar van Marije 'knip hartjes in je mondkapje en ik heb zelf ontslag genomen hoorrr Berkelaar)
Volgens mij niet. Ik heb dit filmpje op TikTok gezien, en las ergens in de comments dat dit pre Corona was. Alles voor de views.
Die moeten om 2u dicht en mogen vanaf 1u als de kroegen iedereen buiten moeten hebben geen alcohol meer schenken, dus lijkt me sterk.
Yes, hier ook negatief getest!
Ik klink nog steeds als een verroeste graafmachine als ik praat maar voel me gelijk beter. Zie er nu alleen wel tegenop om me de hele week op werk te moeten verantwoorden dat ik niet besmet ben (4 vestigingen). Pfff
Edit: duurde overigens 24u voor de uitslag en ik ben in Utrecht getest.
Nu wil ik mijn uitslag ook, gisterochtend getest