‘Gewoon een griepje’
Ik heb nu wel meer klachten gekregen maar nog steeds geen koorts. Testresultaat laat nog wel op zich wachten 
Ik heb de uitslag, negatief gelukkig
Wel dubbel zo veel mensen overleden, helaas.
Ik wacht ook op de uitslag, vind het nu wel spannend worden. Test is ruim 24 uur geleden. Weet iemand of je s avonds/s nachts ook de uitslag kan krijgen?
Ja ik kreeg m’n uitslag rond een uur of half 9!
Ah thanks! goed om te weten.
Ik had het oprecht moeten doen - want ik begin keelpijn te krijgen.
Zoveel doden gemeld vandaag. Lijkt me dat t toch wel tijd wordt voor fatsoenlijke maatregelen.
Oh top. Als het goed is is dat dan dinsdag ook terug te zien in de tabellen van t rivm.
Pff in de straat wordt een of ander megafeest gegeven voor een kind dat 1 is geworden. Zitten denk ik zo’n 50 mensen in dat huis… ik blijf het bizar vinden dat je zoveel schijt aan de regels kan hebben.
Mijn collega had in mei een kind wat 2 werd. Ook een mega feest, en dan als excuus: ja maar het is wel MIJN kind wat twee wordt hè. Dus dan hoort een groot feest.
Ja want mijn kind van 2 kan zich dat straks ook nog echt herinneren dat het geen groot megafeest was 
@Bourbon vind dat soort feesten voor die leeftijd sowieso nogal overdreven. Kind heeft er echt precies niks aan joh. Wij vierden het met onze gezinnen en 3 vrienden die haar veel zien, 3 uurtjes in de middag en dat was al vrij indrukwekkend en vermoeiend voor der (terwijl ze totaal niet snel overprikkeld is).
Maar lekker doen “nu het nog kan”. Kunnen we straks allemaal heel de herfst binnen zitten 
Echt Bizar. Kom net terug van mijn IC dienst. Letterlijk vallen de Corona patiënten op en worden bij ons opgenomen. En zo triest allemaal. Meestal is de partner ook ziek of net ziek geweest waardoor ze er niet bij mogen (moeten 10 dg in isolatie). De patiënten worden zonder afscheid van de partner in slaap gebracht en aan de machine gelegd. Of iemand ooit weer ontwaakt is onduidelijk. Serieus, ben al jaren werkzaam maar heb nog nooit moeten huilen. Ik ben nu even in de auto aan het uithuilen over deze situatie. Vind het zo ellendig. En dit is nog maar de start op onze IC.

Wat ontzettend heftig! Ik hoop echt dat het niet zo heftig wordt weer…
Sterkte!
Pfff lijkt mij echt niet te doen! Zoveel respect voor de mensen die dit werk doen. Krijgen jullie eigenlijk hulp aangeboden voor/bij dit soort situaties? Ik zou echt een wrak zijn.
Zo heftig, veel sterkte! Ik zie meer van dit soort berichten voorbijkomen op social media, hopelijk zorgt het ervoor dat toch wat meer mensen zich aan de maatregelen gaan houden.