Ah dat is misschien ook wel zo dan. Die onzekerheid is inderdaad vooral vervelend.
Maar voor jou helemaal naar zeg dat je je zo beroerd voelt! Beterschap en hopelijk gaat t snel wat beter!
Ah dat is misschien ook wel zo dan. Die onzekerheid is inderdaad vooral vervelend.
Maar voor jou helemaal naar zeg dat je je zo beroerd voelt! Beterschap en hopelijk gaat t snel wat beter!
Ik heb zonet de test ondergaan, had gisteren gebeld (prio ivm werken in de zorg).
Ik zal al bijna 10 dagen in thuis quarantaine ivm nauw contact met een collega die positief is. Gisteren kreeg ik wat last van mijn keel en het zat me toch niet lekker. Van hogeraf vonden ze dat ik nog wel een dagje kon afwachten maar morgen sta ik wel weer ingepland. Dus ik hoop op een negatieve test zodat ik mân collegaâs uit de brand kan helpenâŠ
Heb je dan met zoân voorrangstest ook sneller je uitslag? Dat zou wel heel fijn zijn.
Ja alleen dus wel pas dinsdag, dus met pech tot en met donderdag thuis.
Hoewel we zo beroerd zijn dat we nu ook niet naar buiten willen 
Vooral baby heeft t zwaar met dâr dichte neusje, af en toe echt zoân paniek huiltje dat ze ook geen vacuĂŒm kan houden natuurlijk⊠
Binnen 24u in ieder geval. Dus ik zou morgen (mits ik negatief ben) nog later kunnen beginnen.
Moet officieel om 07:00u beginnen.
Het zegt niks. Wij moesten 53 uur wachten, en werden niet gebeld. Stond online (ik logde gewoon elke 5 minuten in drie dagen lang
) en toen kregen we daarna ook een e-mail. Het staat altijd eerder online dan dat ze bellen.
Ooh dat is wel fijn idd! Hopelijk een negatieve uitslag voor je!
@Fishing aaah arme baby 
Hoe zit dat bij jou met werken eigenlijk? Je bent nu natuurlijk nog met verlof, maar was her anders dikke pech omdat je die uren niet kan maken dus ook niet kan declareren?
@PhilDunphy mijn zusje is vorige week vrijdagochtend getest en had de uitslag (geen corona) pas dinsdagmiddag, dus hopelijk betekent het bij jou ook niks!
Ja dan was ik dus 5 dagen de pineut ja haha.
Zelfde als mân cliĂ«nten verkouden zouden zijn (ik heb ook 12+ cliĂ«nten), als die 5 dagen moeten wachten, mag ik ook niet komen.
Dus dat is allemaal mooi zuur.
Gelukkig nu nog 4 weken verlof idd!!
Huh, wat een logica? Is die positieve dan al symptoomvrij ofzo?
Thanks voor je reactie. Ja dat inloggen om de 5 minuten doe ik dus ook, haha. Hopelijk komt t er snel op.
@Suikerklontje: wow dat van je zusje is wel erg lang. Had zij er zelf ook nog achteraan gebeld of niet?
Huh nee, dat is niet waar. Als je geen klachten hebt, mag je na 7 dagen na start van de âklachtenâ weer naar buiten.
Maar als je wel klachten hebt, moet je gewoon thuisblijven. Want zolang je klachten hebt zit het virus nog in je lichaam.
Ik heb gister nog met de ggd gebeld hierover, zelfs als je alleen geen reuk en smaak meer hebt moet je nog binnen blijven.
En wat betreft de kinderen: die moeten nog 10 dagen in quarantaine vanaf het moment dat de positief besmette persoon 24 uur geen klachten meer heeft. Dat zijn âhuisgenotenâ dus daarvoor geldt hetzelfde als voor de partner.
Geen aanval op jou dit hoor, snap dat je dit ook niet begrijpt van hun.
Wat raar dan hĂš, ik vraag me af of we dan wel dezelfde brief hebben gekregen of dat iemand het niet goed begrepen heeft. Lijkt me ook niet dat de regels overal anders zijn?
Ja dit is volgensmij onduidelijk, ook bij de GGD. Ik hoorde van een GGD meddwerker idd dat je volledig klachten vrij moest zijn, een anfere GGD medewerker zei dat je alleen geen besmettelijke klachten meer moest hebben omdat hoofdpijn/verminderde smaak-reuk nog weken aan kan houden.
De man de bij mij de test deed vertelde me dat echt bijna iedereen moet kokhalzen, je bent bijna een uitzondering als je het niet doet.
Dat stelde me wel gerust 
Ik vond het vooral heel gek voelen, in mijn neus. Heb daarna wel nog uurtje kriebels gehad haha!
Ik vraag me al een tijd af of er wel eens iemand heeft moeten overgeven haha.
Zeker als je bijv ook misselijk bent / moet overgeven (aka buikgriep).
Ik had buikgriep en tijdens de test al 4 dagen niks gegeten, dus was heel bang voor het geval dat ik moest overgeven wat er zou gebeuren aangezien er niks in mn maag zat 
Maar alles kwam goed haha!
Vandaag zijn ze bij de kuip bezig met een groot onderzoek naar verspreiding, afstand van supporters, welke serie van het virus etc. Ik ben benieuwd wat er uit komt.
Goed om te lezen dat de tests zo meevallen, maar ik ben zo ontzettend bang voor het neusgedeelte. Ik heb in het verleden allerlei onderzoeken aan mijn neus gehad waar dus ontzettend veel dingen diep mijn neus in zijn geduwd (draadjes, neustampons e.d) en dat was dusdanig traumatiserend dat ik nu dus gewoon niet zou durven. Ik weet dat het heel erg belangrijk is om te testen, maar ik ben gewoon bang om klachten te krijgen omdat ik dan moet gaan testen. Tot zo ver mijn bijdrage, moest het even kwijt. Misschien zijn er wel meer mensen die er erg bang voor waren hier.
Ik vind het zo bijzonder hoe het er bij ons op de kinderafdeling aan toe gaat in het ziekenhuis. Zal me niets verbazen als we binnenkort niets meer hoeven qua beschermingsmaterialen hoe ze er nu mee omgaan. Met alles het excuus dat kinderen niet zo besmettelijk zijn 
Er zijn nu meerdere collegaâs positief getest. Maar nee we gaan geen mondkapjes standaard dragen komende 10 dagen want het komt er op neer dat we daar niet genoeg voorraad voor hebben.