that’s me hahaha
Wtf. Ik zou echt een klacht indienen
Maar ze zijn nu al bijna 4 maanden dicht en dat is ook niks. ik weet natuurlijk niet wat er achter gesloten deuren gebeurt maar na een aantal weken werd toch wel duidelijk dat deze situatie wel even zou duren. Als je er direct mee startte is er volgens mij best wat mogelijk, hier in de stad worden allerlei plekken opgeofferd voor terrassen, waarom dit dan niet? Wie niet waagt wie niet wint, dit komt namelijk op mij over als een “boehoe”, helemaal met de argumenten erbij.
Ik heb het nu over Rotterdam en ik denk bijvoorbeeld aan biergarten, die zijn gewoon open en dat is buiten. Is het mogelijk een samenwerking aan te gaan bijvoorbeeld, ga daar s avonds lekker draaien oid? Ik denk dat er best wat liefhebbers van het nachtleven zijn die daar wat voor overhebben (myself included)
Ik vind wat jij noemt geen reden om dan maar niks te doen en al helemaal niet om dan maar te eisen/verwachten dat je weer open mag in een periode waarin corona nog lang niet weg is.
Ik weet natuurlijk niet 100% zeker dat ze niets doen maar het is erg stil geweest rond de clubs waarop ik nu doel.
Nee dat klopt maar het is natuurlijk wel aangekondigd (horeca per 1-6) dus ik denk dan “hadden ze zich niet daarop voor kunnen bereiden zodat ze vanaf 1 juni hadden kunnen meeliften?” Is natuurlijk niet ideaal maar het is iets en nu heb je niets. Maar wellicht denk ik te makkelijk hierover en zit er veel te veel voorbereiding in
Nog los daarvan vind ik deze petitie een vreemde manier van communiceren, ik krijg er namelijk het gevoel bij alsof ze de ernst van de situatie niet zien en dat valt me tegen ofzo
Ik mis het uitgaan ontzettend dus ik snap wel waar ze vandaan komen maar ik vind de manier waarop vreemd.
Gotta love America
Denk dat het medium ook wel meespeelt, zou de uitslag op een poll van hln niet heel anders zijn?
Dit lijkt wel De Speld qua kop en inhoud
Also gotta love capitalism.
Dat je als bedrijf denkt nou mooi alles verkocht hoppaaa.
Trouwens jij had weken terug gereageerd op mij over protesteren, denk dat je wel een punt hebt dat je er ook waarde mee verliest.
De kermis had in Dordrecht allemaal van deze driehoeksborden langs de weg mee laten beplakken.
Ook echt dat meisje dat ernaast staat te huilen.
Deze hangen door het hele land volgens mij. Heb er al zoveel gezien op verschillende plaatsen.
Haha hier hangen ze ook.
Ik moet ook huilen om al die polyester nepknuffels en tientallen euro’s die je uit moet geven om ze uberhaupt te winnen. Kermis
Als hier een andere tekst + logo bij had gestaan had ik het geloofwaardiger gevonden.
“Fysiek geweld komt overal voor, ook op kermissen. Steun giro 124999555”.
TrADiTiE
Nou ik vind het anders behoorlijk sneu voor die mensen, die moeten ook gewoon geld verdienen en hun kosten lopen ook gewoon door. Als alles om je heen opengaat en je mag als kermis niet open gaan terwijl je ook daar de 1,5 meter afstand kan waarborgen snap ik de frustratie
En ik hou geeneens van kermis
Maar de kermis mag nu wel gewoon?
Een hoop gaan er niet door, maar dat zijn nu beslissingen van gemeenten omdat het organisatorisch niet te doen is.
Ja maar heel eerlijk zijn heel veel dingen met 1.5 meter niet echt te doen… en die zijn wel open/afgegeven. Maar goed ik weet niet hoe de kermispeople erin staan, als je meteen inzet op 1.5 meter gaan we niet doen want dat is belachelijk dan snap ik wel dat de gemeente niet mee kan werken
Oh dat nieuws is mij ontgaan, al moet ik zeggen dat ik bijna geen nieuws volg.
Ik vind het oprecht fijn voor ze.
Haha snap ik maar t komt ook idd zoals gezegd omdat ze achteraan in de rij staan te huilen, dat t irritant wordt. En dat is hun niet echt aan te rekenen maar eigenlijk alle beroepsgroepen die hiervoor aan t roeptoeteren waren… weer eentje die niet happy is
Bij dat harde roepen denk toch altijd. Brutale mensen hebben de halve wereld.
Dat is al zo geweest bij de sportscholen vind ik.
Ik vraag me vooral bij nachtclubs af “hoe dan?”, wat ik in andere sectoren nog wel voor me zie. Ook zie ik clubs die erbij posten “gooi het open voor de jeugd want die lopen toch het minste kans corona op te lopen” en dat soort opmerkingen schieten bij mij een beetje in het verkeerde keelgat